Gast Geplaatst 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2013 Gòh ik weet niet hoor... Of iedereen dat ziet zitten en het ermee eens is? Maar ik was zo aan het lezen en bedacht me, is het voor jou en je man (Nancy bedoel ik), niet veel relaxter als het allemaal niet zo onzichtbaar hoeft en jullie gewoon met z´n 2en komen? Ik heb daar iig geen enkel probleem mee dus ik dacht, ik gooi het in de groep en vraag het eens? Vanuit de gedachte, volgens mij is het voor iedereen best spannend op zijn of haar eigen manier, dus dan hoef je het niet nog extra spannend te maken, door er nog extra spannende dingen bij te doen. Dacht ik, maar misschien denk ik in deze wel heel verkeerd... Vandaar dat ik het deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2013 Ik zou het ook heel erg leuk vinden als Marika komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2013 Morgen weet ik meer..... Marika ik zou het ook leuk vinden als je kwam! verder bemoei ik me niet met allerlei discussies. De desbetreffende personen weten wat ik daar over vind en dat is voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Hoi Spud, Ik begrijp je toenadering naar Nancy, maar ik denk dat we de eerder uitgezette lijn/beleid van geen vreemden of ex-forummers, etc toelaten tot de meeting daarin niet een dubbel beleid moeten voeren. Haar man kan in de buurt blijven, daar is alle ruimte voor in het park, op terrasjes, etc. We willen toch dat iedereen zich veilig en vertrouwd voelt met mensen die ze tot voor kort alleen via het Forum hebben leren kennen? Zo is het acceptabel voor Nancy en voor de andere deelnemers. Tijdens of vlak naar het einde toe is het uiteraard bespreekbaar wat de situatie toelaat om alsnog even kennis te maken. Afijn, dit is mijn mening. Hoor graag andere geluiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Nou, het gaat helemaal goed komen hoor, no worries. M'n man gaat gewoon naar huis , het idee alleen al dat hij het aanbood, is al genoeg en geeft een fijn gevoel. Ik heb er zin in!!!!!!! Aanpassing: foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Joris, ik deel je mening volledig. Ik vond het juist prima zoals Nancy en haar man daar blijkbaar al over hebben nagedacht en tot een oplossing zijn gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Okidoki! En Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Hé en ik zie ineens dat Houtje ook bij de misschieners staat! Als ik dan toch via Eindhoven richting A´dam aan het rijden ben kan ik misschien jou ergens oppikken? Mocht dat de rede van misschien zijn? Althans als je nog steeds woont waar ik denk dat je woont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 take your time Marika er komen er vast nog méér, en als we iets kunnen doen om meer veiligheid in te bouwen voor je, laat maar weten, wie weet is dat haalbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 een rare, onzekere, dierecte, eerlijke, trouwe, dierliefhebbende, humoristische adber? ik word steeds nieuwsgieriger:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 hmm, raar, direct, soms vervelend... heb je het over mij Jane?? Jammer Marika, andere keer dan! Ik ga vandaag de reis bestellen, ik weet de data nu wanneer we kunnen gaan. Dus vanavond kan ik voor zeker zeggen of ik kan komen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hoi allemaal, Heel lief van je Spud en ja ik woon nog steeds in de boomhut. Maar..... Ik wil (zonder aanzien des persoons) niemand kwetsen maar mijn eigen veilige gevoel wat ik altijd heb gehad bij alle meetings is even weg. Eerlijk is eerlijk, de eerste meeting was ik één van de mede-organisatoren, en ik heb er een aantal meegemaakt onder de hoede van onze geliefde Cactussen (die hun weekend daarvoor opofferden!) tot en met de lancering van het ADB boek. We blijven een kwetsbare groep mensen, er zijn veel nieuwe mensen die mij alleen misschien kennen van Houtje-Strijkboutje en misschien moet ik dat maar zo houden. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En een tijd van niet willen ophalen wat in het verleden tot onrust heeft geleid. Overigens ben ik zó gesteld op mijn onafhankelijkheid, dat ik altijd zelf aan het stuur wil zitten (letterlijk en figuurlijk haha). Dus: lieve mensen, geniet ervan zoals ik van alle bijeenkomsten genoten heb. Ik heb een vaste kring zeer goede vrienden en vriendinnen over gehouden aan dit forum. Ik schrijf nog steeds met een klein groepje mensen uit 2005 ! die niemand nog kent en we ontmoeten elkaar regelmatig, zoooo leuk. In dat (meer persoonlijke) contact houden we elkaar ook spiegels voor, kunnen we ons gedrag spiegelen, mogen we kwetsbaar zijn. Ik vind dat zeer waardevol. We delen inmiddels lief en leed, en zijn gezamenlijke (wandel) vankanties geweest, veel lol, lachen en ook verdriet om verlies en ziekte. Ik kan alleen maar zeggen: bijzonder waardevol en warm! Echt, ik hoop en kan alleen maar toewensen dat de tweede-derde-vierde generatie frummers ook zo´n ervaring mag hebben in warme vriendschap en delen van dingen die ons kwetsbare mensen binden. Misschien niet helemaal to/the/point op dit draadje, maar (hum hum) ik weet zeker dat dit gelezen wordt. De koters die 8 en 10 waren toen ik stopte in 2005 zijn 16 en 18, ongelofelijk. Zij hebben een totaal andere moeder gekregen en oh, wat ben ik daar dankbaar voor. Dat is alleen mogelijk geweest door alle steun en verbondenheid hier. Warme groet, Hout. p.s. met dit weer vouw ik meer dan dat ik strijk dat wel. Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Nou da´s jammer, 2 mensen die niet komen. Hallo! Het is de bedoeling dat er juist mensen komen! En niet gaan afzeggen. En ga ik nu de enige zijn daar, die geen praatje om een praatje kan maken? Niet helemaal normaal is? Ook niet helemaal sociaal? Nou, dan ben ik nog nieuwsgieriger geworden, want ik heb van mijn leven nog nooit een normaal mens ontmoet, meestal zit er hier of daar toch wel een steekje los. Ben dus erg nieuwsgierig naar allemaal mensen met een steekje vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 27 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hola frmmers, ik weet nog steeds niet zeker of ik kom, ben bijna 4 u onderweg naar adam . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 adam komt wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Ik doe er de helft over . Als alles "normaal" verloopt (wilde al bijna verkoopt schrijven) kom ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Laatste versie onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Leuk Wijfie als je komt! En ook leuk als je een kleine accordeon meeneemt, zelf kan ik geen muziek maken maar ik kan het reuze waarderen als anderen dat wel kunnen. Dus tof als ge komt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 En ik heb me juist afgemeld... Maar nu Wijfie komt, twijfel ik. Ik heb zat instrumenten staan hier van jembé's (hoe schrijf je dat eigenlijk?), tot gitaren, Joris laat me nog even weten of je me echt echt echt nodig hebt? Ben pas een dag ADB... Wil wel graag helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 RL, meetings zijn erg leuk vind ik. Spannend, dat wel maar dat geldt voor iedereen. Ik ben zelf een aantal malen geweest en vond het leuk. En het leukste is nog wel om te zien dat iedereen er zoooo normaal uit ziet....hahaha. Gewone, leuke mensen die allemaal hetzelfde probleem hebben. En daar aan werken. Dus.... Als je besluit om te gaan; veel plezier! En anders de volgende meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Ik zou het leuk vinden, Wijfie, als je zou komen! Wat ik trouwens nog wil noemen is foto's maken. Zullen we geen foto's maken op de meeting? Ook niet alleen voor onszelf? Heel veel mensen hebben een Facebook account en zo kunnen die foto's zomaar zonder controle gaan zwerven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 @RunningLiesje, bij twijfel altijd komen, als het tegenvalt kunt ge nog altijd vertrekken. En zero tolerance heeft toch niks te maken met hoeveel dagen dat je adb bent? Als ge op die dag maar niet dronken of met een kegel aankomt zetten heb ik zo begrepen. @ Wijfie, ge had het over een zetje wat je nodig had, dus ik denk ik geef een zetje de rest volgt wel. Djembé super cool! Kan ik zelfs nog een heel klein ietspietsie beetje op spelen (althans dat denk ik zelf de appel/peer methode ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Nou als iemand zich weer geroepen voelt om flink aan het tekenen te gaan, wil ik best met mijn avatar op op de foto hoor! Was de vorige keer ook heel grappig. Maar anders liever niet, want en ik blijf niet goed plakken en van poseren houdt ik ook niet. En. En. En... Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 Hoi Wijfie, Het DOEN en dus de overwinning geeft je zoveel zelfvertrouwen, dat ik zou zeggen er niet te veel over gaan piekeren, maar gewoon die plannen maken en uitvoeren. Ik ben niet van een 'kliek' en gesprekjes zullen ook wel vanzelf gaan, omdat er wat activiteiten zijn waar je aan kunt meedoen (of niet ) Zou leuk zijn als je komt en een muziekinstrument mee zou nemen. Speel zelf niet, maar kan het altijd wel waarderen. Hopelijk tot zondag. De weersverwachting is gunstig met 23 graden, 50% zon , 20% neerslagkans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 Hoi Runningliesje, Qua organisatie red ik het wel, als je wilt komen met een instrument is dat altijd leuk Ik heb je bij de 'misschien' lijst gezet, omdat je nog twijfelt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden