Spring naar bijdragen

zomerbijeenkomst

fofies

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Spud
Onder voorbehoudt of echt Buuf? En dan jou auto of de mijne?
Ik geef de voorkeur voor de mijne. :D
En als Bol toch zin heeft te komen, wil ik best omrijden. ;)
:Dquote>

Heum klop klop. Als het kan en niemand er op tegen is, kan ik dan mee rijden Spud? Onder voorbehoud hé? Want er kan altijd iets met m'n dieren gebeuren of met de amb. dienst, dat ze me echt nodig hebben. Zo niet dan kom ik graag.:)
O en wat ik heel graag wil weten, ik zal het fluisteren zodat anderen het niet horen. .... Rijd jij hard?:o Wet je ik ben altijd als de dood dat m'n dieren dan niet verzorgd kunnen worden als er iets gebeurd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Onder voorbehoudt of echt Buuf? En dan jou auto of de mijne?
Ik geef de voorkeur voor de mijne. :D
En als Bol toch zin heeft te komen, wil ik best omrijden. ;)
:Dquote>

Heum klop klop. Als het kan en niemand er op tegen is, kan ik dan mee rijden Spud? Onder voorbehoud hé? Want er kan altijd iets met m'n dieren gebeuren of met de amb. dienst, dat ze me echt nodig hebben. Zo niet dan kom ik graag.:)
O en wat ik heel graag wil weten, ik zal het fluisteren zodat anderen het niet horen. .... Rijd jij hard?:o Wet je ik ben altijd als de dood dat m'n dieren dan niet verzorgd kunnen worden als er iets gebeurd.quote>

Tof! We stemmen de tijd nog wel af. ;)
En nee, ik rijd niet hard, al vind de politie van wel, want heb dit jaar nu al 2x een bon gehad. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nondeknetter onrust en Spud heeft alles gemist. :D

Gelukkig dat de meeting gewoon doorgaat.

Ik heb Adam wel ooit gezien ja, kan me niet herinneren dat hij zo groot is, wel dat hij geweldig goed kan tekenen.

En toch wel super van dit forum vind ik, dat als iets niet in de haak is er ineens van alle hoeken en gaten oud gediende komen die hun zegje doen.

Er word van alle kanten voor je gezorgd en met je meegedacht, denk ik dan. Tof! :D

Nou ik hoop dat dit geneuzel niemand afschrikt.

Anders kan ik nog zeggen, Spud is erbij en die ken karate en nog 7 andere chinese woorden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof! We stemmen de tijd nog wel af. ;)
En nee, ik rijd niet hard, al vind de politie van wel, want heb dit jaar nu al 2x een bon gehad. :huh:

quote>

Zal ik je een geheimpje vertellen Spudtie? Ik mag ook bonnen uitschrijven.:P
Gaat Nientje ook mee? Zou leuk zijn.;)

Jopske fijn dat je komt lieverd. Wat zal ik je knuffelen. Das een tijd geleden dat ik je gezien heb zeg.:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel je bonnenboekje thuislaten hè Bol. ;)

Maar maak maar iets lekkers voor onderweg. Is veel beter. ;)

Ik weet niet wat de buuf doet.

Heb nog geen bevestiging gehoord en van jou wel, dus 1 knoop is al doorgehakt, ik rijd dus. Morgen mijn auto binnenbrengen nieuwe banden opzetten en een grote smering, dus buuf laat maar weten. ;) Kom ik je wel vroeg ophalen, want we gaan Bol ook ophalen.

En misschien jou bijna buurvrouw ook nog, als die zin heeft? En ik wil er gewoon op tijd bij zijn want lijkt me super leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Buuffie,

ik heb het ook al aan Joris laten weten, maar midden de week kan ik pas zeggen hoe en wat!!

2 mogelijkheden:

Of ik rijd met jou mee,

of (hangt van "anderen af") ik ga met hele famillie en kom eventjes alleen naar daar om daarna op reis te vertrekken.

Maar (ja sorry Joris voor het "onzekere" nog) als het van mij afhangt dan kom ik!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je houd het nog spannend Buuf. ;):)

Ik hoor het wel!

Bol, ik bedacht me ineens Westergasfabriek is diervriendelijk. Zou het dan vermits het niet zo heet is als nu, niet iets zijn om je hondjes mee te nemen? Hoef je je op het einde niet druk te maken over te laat komen en dat ze te lang alleen moeten zitten...

Van mij mogen ze mee hoor! Zelf weten wat je doet, maar ik wilde het niet onbesproken laten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarvoor mag het daarvoor niet te warm zijn Spud? Ze hoeven toch niet in de auto te blijven? Ik wilde mijn hondje wel meenemen eigenlijk. Die wil nu eenmaal altijd mee.

Immers, wat wil een hond? Een hond wil maar één ding: MEE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel Dylan, omdat die honden dan toch wel een paar uur in de auto moeten zitten, en dat wil ik met de temperaturen zoals nu geen enkel dier aandoen. ;)

Voor de mens al te heet, dus voor een dier het dubbele. Zo redeneer ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, dat bericht is om 23.50 uur geschreven en om 1.17 uur dezelfde nacht alweer gewijzigd. In die tijd zullen er niet veel mensen aanwezig zijn geweest. En op de meesten wordt niet gereageerd. Ikzelf neem het meestal ook ter kennisneming aan.

Iedereen die hier ondersteunend schrijft mag komen :)

Sterker nog: Als Nancy wil komen en met de trein gaat, dan kan ze met Lenie en mij mee reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Marika! :heart:

Je had/hebt gelijk, ik wil ook

graag komen, maar vind het best wel

eng en zit met een vervoerfobietje, dus

moet een enorme barriere overwinnen.

Maar bij deze, ik kom!

Dank je wel Marika, ik had net dat zetje nodig! Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief, Tatum , dat je zegt dat ik

met jullie mee mag treinen!

Aangezien ik niet helemaal 'spoor' ,

haalt en brengt m'n man me, hij weet

dat ik ook last heb van paniekaanvallen in

gezelschappen , dus blijft onzichtbaar in

de buurt. Lief van hem, he, maar wat een kneus

ben ik! Maar ik wil ZOOO graag jullie

ontmoeten, dus het komt vast allemaal goed!

Thanks, Taat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeee, wat lief van jullie!!!!

Ik heb deze week urenlang tegen m'n man lopen praten, waarom dit

voor mij zo belangrijk is (dit is voor mij wel heel bijzonder, over dit soort dingen praat ik nooit met mijn man!!!!).

Ik kom hier al twee jaar (bijna) , maar stiekem, want hij vond het maar niks.

Ik heb hem uiteindelijk eerlijk uitgelegd hoeveel steun ik hier al ervaren heb en

wat het voor mij betekent. En natuurlijk is hij ook heel blij dat het nu zo goed met mij gaat.

Heb hem dus verteld hoe belangrijk het is om steun te ervaren en dat ik die mensen dus ook graag wil zien, hoe eng ook.

Ook die autorit naar Asd is al een stressoor, maar goed, dat moet ik wel vaker ondergaan vanwege mijn tentamens. En het is maar een halfuurtje van mijn woonadres...

Was mijn man eerst heel negatief, nu begrijpt hij waarom dit belangrijk is en regelt dat ik

kan komen, desnoods met een oxaatje vanwege de spanning (autorit).

Heeee, ik heb er zin in!!!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...