Spring naar bijdragen

zomerbijeenkomst


fofies

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik neem Bolletje gewoon mee, hoef ik niks te koken en doe ik toch echt iets belangrijks. :D

Niks is verplicht, maar ik vraag me toch af, hoeveel liter water heb je nodig om elke deelnemer te voorzien van een kopje koffie of thee?

Dat lijkt me namelijk wel leuk om te doen. Pannetje op mijn reisbranderdje en maar wachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom niet. Ik vind het forum veel te zwaar worden. Er worden hier onderwerpen neergelegd waar ik helemaal niet mee om kan gaan. En daardoor merk ik dat ik toch steeds meer afstand neem.

En als ik niet ga dan kan ik dochter nog een keer zien voor ik op vakantie ga. Gezien bovenstaande doe ik dat toch liever. Sorry.

Ik wens jullie toch alle plezier toe aanstaande zondag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Tatum! Vond dat je steeds ook zo enthousiast was, jammer dat dat nu weg is. Maar dat gebeurt meestal bij een meeting zo vlak van te voren, deelnemers die afhaken en mensen die zeggen ik kom toch.

Ik kreeg de vorige keer op het laatste moment een ban toen ik me aangemeld had voor een meeting en toen vond ik dat ik ook niet meer kon komen.

Gwen, dus jij zorgt voor het water? :D Scheelt hier sjouwen. Ik heb vandaag een 20tal koffiefilters gekocht. Maar ik vroeg me af? Is het niet veel lekkerder om gewoon echt lekkere koffie te drinken? Ik zat aan zo´n ding te denken...

Koffie maker

Hoef je ook enkel kokend water op te gooien. Lijkt me lekkerder dan de dingen die ik nu heb. Heeft iemand zoiets? Want ik heb dat niet.

Begrijp ik het goed dat ik geen thee en suiker en melk mee hoef te pakken? Plastic duurzame bekers dus, die heb ik 3. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Ik sta nog bij het lijstje van mensen die misschien komen.

Vandaag de knoop doorgehakt: ik kom niet.

Opvang voor mijn dochter regelen bleek in de vakantie een stuk lastiger dan ik dacht.

Maar dat is niet de enige reden: ik vind het ook gewoon te eng.

Eerder zou ik hierover heen zijn gestapt (over mijn eigen grenzen dus), maar ik ga dat nu niet doen.

Om in een groep te zijn met mensen die ik nog nooit heb ontmoet, dat is voor nu een brug te ver.

Ik wens degenen die wel gaan een hele mooi en waardevolle meeting. Geniet ervan !!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Taat en Kastanje maar wel alle begrip hier. Het is ook best spannend. Als ik naar een meeting ga, ben ik ook zenuwachtig, maar hé dat is iedereen denk ik.;)

Verder heb ik een probleem, m'n oren zitten dicht, en das lastig want ik hoor bijna niets. Ik kan maandag pas terecht bij de h.a.

Bah, net nu er een meeting is.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hé spud,

ik heb ook niet zo'n ding.

ik zorg voor suiker, thee en melk en water en chocolatemuffins( met cranberries en amandelen.)

(ik heb ze vanavond gebakken, en 'burp' wel gelukt!)

ik neem ook nescafe mee.

samen hebben we al 12 bekers!

dat gaat goed!

jammer tatum en kastanje, next time!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lag zo een beetje aan het voorgenieten in mijn bed en toen werd ik ineens wakker.

Joris, hoe maak jij het zo vlak voor de meeting? Eerder zei je dat je het best spannend vond dit te organiseren en na al de afmeldingen kan ik me voorstellen dat dit jou ook raakt.

Heb je met iets nog hulp nodig? Wel laten weten hoor! Zou niet willen dat ik achteraf lees dat je jezelf voorbij gelopen bent. Jou idee is gewoon super! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje

Daar kún je nog zelf iets aan doen, bv lauw-verwarmde sla-olie in gieten (jaaaa in je oor ja!)

ik zou zeggen één tegelijk. Daarna een ZACHT watje in je oor. Nachtje laten zitten, slaap op

handdoek.

Het "smeer" in je oren is te droog om verwijderd te worden zomaar, bij de huisarts gaat

het ook zo.

De dag daarna kan je een lege injectiespuit gebruiken (apotheek) en NaCl 0,9% ook apotheek.

Liefst een flinke injectie- spuit waar van inkan zónder naald he, geen ienemienig dingetje.

Je verwarmt wat zoutoplossing in een schaaltje in de magnetron, watje eruit, lauwe zoutoplossing met flinke kracht erin spuiten, kan niet fout gaan,gewoon NIET in he hersens steken :brokenheart: maar aan begin gehooringang. Eventueel herhalen.

Als je dat te gek vindt: Audispray......lost het ook op. Wel duur!

N iet doen: met wattenstaafjes in je oren peuteren, dan duw je het alleen maar dieper....

of.... nog gevaarlijker....scherpe voorwerpen, dan kun je je trommelvlies beschadigen.

Bij water in je gehoorgang vooral na zwemmen en/of duiken (niet lachen), trek de betreffende

oorlel behoorlijk stevig naar beneden en spring heen en weer op het betreffende been. Door

de trekkracht aan de oppervlakte van het water (heeft een bepaalde natuurkundige spanning) gecombineerd met de schokken van het springen heltp het gegarandeerd. Doe het niet in een volle winkel! Tenwij je een euro per toeschouwer vraagt.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Joris...

Van een nnnnnnnn.... ga ik steeds meer naar een jjjjjjjjjjjaaaaaaa...

Vraagje: Is het erg als ik iets later kom? Ik wil sochtends nog meelopen met de groep, aangezien ik met behulp van een coach mijn marathon training heb opgepakt.

En kan ik nog iets meenemen of is er al genoeg? :P

Eigenlijk heb ik er net zoveel zin in als Spudje, hihi :D

Liefs, Liesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Frummers,

Het is bijna zo ver en ik heb er ZIN in en we maken het TE GEK! :D

Er is mij gevraagd door Spud en Gwen hoe ik het maak zo vlak voor

de grote dag. Het gaat prima. Ik zorg voor balans in geest en lichaam

en stress door een nieuwe job 'egaliseer' ik met ochtendyoga.

Gwen en Spud, ik stuur even een PB'tje naar jullie :present:

@Liesje, het is tot 16:00 uur, dus als je nog laat wilt binnenvallen...

Maar vroeg en op tijd komen geeft je wel de kans om echt

kennis te maken met anderen. Misschien moet je niet alles willen?

***** PS.: KLOPT DE DEELNEMERLIJST? Ben het overzicht een beetje kwijt.

Stuur me een pb als je nog

last-minute wilt deelnemen of om een persoonlijke reden

zou willen afzeggen. Of van misschien naar zeker weten wilt! ;)

Wordt op prijs gesteld. *******

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Bol!

Ja Wijfie, ik ben het helemaal met Bol eens, ik heb je hier en op FB een beetje leren kennen en toen ik hoorde dat je ook evt. zou komen wilde ik helemaal graag. Ik weet hoe moeilijk het voor je is en ik ga je helemaal niet verplichten, maar ik denk dat het idd een overwinning voor je zal zijn.

Think about it hon!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens jullie veel plezier.

Zelf zal ik niet van de partij zijn.

Amsterdam, dat is een stad die me altijd

wat overdonderd als ik daar rondloop.

Maar dat is niet de reden hoor, daar zou

ik me wel overheen kunnen zetten, als

ik er echt bij zou willen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja idd.....

De lange reis,en (hier dan) ook als ik wil gaan, dan moet ik dus kinderen etc meenemen.

Maar bij deze lieve buufke, je hoeft niet op mij te wachten!

We zijn nog aan 't "plannen" ...

Dat "hun" bvb een uurtje ergens daar gaan voetballen ofzo, dat ik dan eventjes "goeiendag" kom zeggen....

En dat we zaterdag avond (morgen dus) ergens daar slapen ....

Want ik denk wel dat er naderhand (of voorderhand) ook wel leuke kinder dingen zijn daar in de buurt.

Hond maar beter niet.. te warm...

Ik kan wel beloven dat ik op de dag van de meeting zelf niks drink enzo.. maar ik wil niet weer t zelfde als vorige keer!!

Als we (wij dus) zaterdag avond gaan. kan het best zijn dat ik die zaterdag avond een glas (of drie) wijn drink. Niet zeker zelfs maar zou kunnen...

Dus als we komen, dan gaan we dus v.a. zaterdag avond . En dan zou het kunnen, dat ik zaterdag avond iets drink...

En mensen met "alc" -gevoelige neuzen zouden dat eventueel kunnen ruiken. Van de dag van tevoren dan..

Als dat een probleem is, dan zeg ik liever van te voren dat ik niet kom...

(Let wel, ik bedoel hier absoluut niet mee dat ik "dronken" of wat dan ook naar de meeting kom)

Maar ik zou het wel leuk vinden om tss 1 en 4 even snel "binnen te wippen". (zonder S en kids wel te verstaan)

Maar ik wil en kan niet beloven dat ik zaterdag avond (we hebben heel leuk hotelletje gevonden trouwens) niet zal drinken.

Ook omdat ik vind dat dat een deel van "mijn" privee leven is ....

Ok, is niet de bedoeling dat ik zaterdag avond iets ga drinken.. maar ALS dat wel zo is (ja sorry ik hou NIET van beperkingen enzo) dan wil ik NIET weer zelfde toestand als vorige keer!

(waar ik nog, maar ok das al heeeeeeeeeuuuuuul lang geleden.. wil benadrukken dat ik ook toen, uit respect, op de dag van die meeting dan, ECHT niks had gedronken)

Voila... mijn "reflecties"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...