Burchill Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Geplaatst 18 juni 2013 Jammer Haddock, was even m'n brilletje kwijt...
Kohtje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Geplaatst 18 juni 2013 Mooi initiatief, mooie lokatie. Het had mij leuk geleken hier nader kennis te maken met verschillende forumgebruikers. Ik vind het altijd leerzaam om op een ongedwongen manier met lotgenoten te praten over hun manier van aanpak om verslaving(en) acceptabel te maken. Het had misschien ook mijn verflauwde band met dit forum weer kunnen versterken. Helaas valt de datum die gekozen is midden in de vakantieperiode waar ik altijd dankbaar gebruik van maak. Ik zit, als het goed is, rond die tijd nog ergens midden in Scandinavië en zal pas half augustus terug in NL zijn. Dus deze kans op lotgenotencontact gaat mijn neus voorbij. Maar wellicht komt er nog een nieuwe kans.. dus ik accepteer dat het is zoals het is en vertrouw op ongekende mogelijkheden. Maak er maar een mooie dag van met z'n allen. Een verslaafde alléén is in slecht gezelschap, samen kunnen we het.. Groetjes:heart:
Burchill Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Geplaatst 20 juni 2013 Hey Spud, aanstekelijk je enthousiasme. Ja, als jij koffie wilt maken dan doe je dat toch? Ik hou de weersverwachting een week van te voren nauwlettend in het oog. Desnoods hangen we idd een zeil op... Ik hoop ook op meer inschrijvers. Heb mijn ondertekening aangepast om meer 'reclame' te maken op andere draadjes.
Burchill Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Geplaatst 22 juni 2013 Hi Spud, ik heb je hierover een pb'tje gestuurd.
AlbertRemmo Geplaatst 22 juni 2013 Rapport Geplaatst 22 juni 2013 Ik wil er ook bij zijn Meld me later nog met hoe en wat
Burchill Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Geplaatst 23 juni 2013 Laatste bijgewerkte versie onderaan Joris
Kate Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Geplaatst 23 juni 2013 4 aug ben ik op vakantie, dus hoef ik niet te twijfelen wel niet wel niet. Vergeten jullie niet dat die dag de adb verjaardag van Jane is
Tatum Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Geplaatst 23 juni 2013 Kate ontzettend jammer dat je niet kan, maar vakantie is natuurlijk veel leuker. Goed dat je de verjaardag van Jane noemt. Joris, hebben ze daar een picknicktafel of iets dergelijks waar we hapjes op kunnen leggen? En heeft er iemand een heel oud, maar schoon, tafelkleed? Ik vind het wel leuk om een Hoornse broeder mee te nemen. Dat is een zwaar gevuld krenten rozijnenbrood met een bruine suiker kaneel vulling.
Burchill Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Geplaatst 24 juni 2013 @Tatum, ik zal een plekje proberen te claimen waar ook een picknicktafel staat. En verder hebben ze gratis picknickkleedjes ter beschikking. Mits je als bezoeker weer alles netjes opruimt in de daarvoor neergezette vuilcontainers. Oh jee, die Hoornse broeder valt nu al zwaar...
lady jane Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Geplaatst 24 juni 2013 Ik tracteer op een plak tulband Spud en als er veel komen bak ik nog een dadelnotenbrood ook. Mag jij wat hartigs meenemen als dat lukt:D We kunnen wel een lopend buffetje maken met wat iedereen meeneemt:P
Tatum Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Geplaatst 26 juni 2013 Spud, het allerbelangrijkste is dat je er zelf bent. En ik sta ook niet in de keuken hoor. Ik haal het gewoon bij de bakker. En mocht je toch nog iets willen meenemen: zeker niet te veel Spud. We willen vooral praten en niet alleen maar eten. Een hapje voor jezelf en hooguit ook voor één ander persoon? Want anderen nemen ook misschien weer wat mee.
fofies Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst 30 juni 2013 Hola allen, ik wil me onder voorbehoud aanmelden voor de 4e aug. Mijn dochter is dan hoogzwanger rond die tijd. Ik moet vanuit zerland komen deus ben dan niet 123 tuus...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Geplaatst 30 juni 2013 tja, een dilemma fofies, je wilt natuurlijk wel dat het een zondag(klein)kind wordt.
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Ik wil graag komen. Enkel, het zou kunnen dat we dan al op vakantie zijn. Dus onder voor behoud... Enneeeeeeeeeeeeh ik heb liever hartig dan zoet maar goed! Buufje, miss, als we er nog zijn samen rijden?
Burchill Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Hoi Vlaamsmeisje, ik zet je dan onder Misschien, ok?
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Ok s goed Joris. Ik laat later (als vakantie planning hier dan, vast staat) nog wel weten.
Dylan Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Joris, de enige reden dat ik nog niet op de lijst sta is gelegen in het feit dat ik niet weet of ik nu bij "deelnemers" of bij "misschien" hoor te staan. Ik ga zeker mijn uiterste best doen om ook van de partij te zijn!
Lytse Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Joris, ik had een slag om mijn arm gehouden, want de dag ervoor heb ik al een andere activiteit. Die gaat inderdaad door en twee dingen achter elkaar red ik niet, vanwege mijn gezondheid. Ik vind het heel jammer, want ik heb goede herinneren aan de bijeenkomst van vorig jaar bij Madelief. Ik wens jullie allemaal een leuk contact met elkaar en vooral goed weer! Lytse.
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Geplaatst 1 juli 2013 Ja Dylan, dat was ook beetje mijn "probleem". Had liever direct kunnen zeggen IK KOM, maar hier hangt t af van "op reis".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden