bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Nou dan doen we het zo halverwege augustus. Ik kan in principe altijd hoor, geen probleem. Maar als er mensen zijn die graag willen komen en dan niet kunnen, laten ze het dan zeggen. Verder dacht ik gisterenavond nog, iedereen is welkom, de stoppers, de minderaars, maar ook de mensen waarbij het nog niet lukt om a.d.b. te blijven. Iedereen is welkom. Alleen wat mij betreft hier niet drinken of van te voren gedronken hebben. Als je a.d.b. bent, moet dat kunnen. En verder, als iemand erg veel gedronken heeft, dan weiger ik die persoon binnen te laten. Of die gaat maar in mijn bed liggen:P Gaat iedereen hier mee akkoord? Ja het makkelijkste voor velen is het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Jullie walsen met een paar mensen wel heel erg makkelijk heen over het eerste deel van dit topic. Met name voor wat betreft de locatie. Ik meende daar toch een voorkeur te bespeuren voor een wat centraler plaats. Er lag ook een aanbod. Vanzelfsprekend staat het een ieder volledig vrij om wanneer en waar dan ook een meeting te organiseren, maar wordt het zo niet een wat eenzijdige (lees wederom zuidelijke) bedoening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 De vorige keer was het in Zeeland, en die keer daarvoor in Zandvoort en waren er best veel mensen Dylan. Het is maar net, denk ik wie de meeting op zich neemt. Maar als mensen het meer in het midden van het land willen is het ook prima hoor, het maakt mij helemaal niets uit. Laat maar horen hoor, ik pas me wel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Ik sluit me 2 keer bij Bol aan, bij beide posts. Als iemand anders nog een centraler huis over heeft, ook prima! Maar ik wil ook liever niet dat er gedronken wordt. Al is idd iedereen welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Zooooooooo, làng nog? Blijkbaar ben ik dus echt ongeduldig. Voor mij ook geen enkel punt om het naar het midden van het land te verschuiven. Mijn auto rijdt toch op diesel. Dan schuif ik tussendoor welleens mijn benen bij Bol onder de tafel, vermits Bol dat oké vind? Ennuh... Hoezo moet dat nog gezegd worden, geen drank op of mee bij een ADB-meeting? Dat is toch logisch en vanzelfsprekend? Ik zou het zelfs behoorlijk onbeschoft vinden als mensen dat toch deden tov zichzelf en tov de rest. Dylan je hebt het over een aanbod dat er lag, maar als ik zo teruglees, lees ik er wel meer! Nou hoop ik dat die mensen ook nog meelezen.... Zodat ik niet nog langer hoef te wachten op data´s ed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Hallo? Komen er nog mensen met ideëen of niet en met concrete plannen? Midden van het land, organisatie mee eens, maar er is nog steeds geen datum geprikt. Heb een beetje last van geen zekerheid. Dan neig ik tot laat maar zitten, ik trek mijn eigen plan wel. Gaat er nog iets komen of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Rustig blijven ademen Spud. Laten we eerst eens kijken of er animo voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Ik doe het precies andersom Spud ik wacht even af wat er uit komt en pas me al dan niet aan aan de datum. De ervaring leert dat het best een poos duurt eer er een goede datum is, vandaar niet te snel. Dus geen reden om te denken: laat maar zitten hopelijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Jane, die neiging heb ik ook een beetje, met name v.w.b. de locatie; maar wat als iedereen dit nu doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Bijgewerkte voorstel staat nu onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Een ontzettend leuk idee, Joris, maar ik zit dan met zekerheid in Frankrijk (vakantie). Grappig, ik heb tot mijn 6e gewoond aan de Haarlemmerweg. Maar van die tijd herinner ik me niet veel meer 2 weekjes eerder zou perfect voor mij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Super leuk! Schrijf mij maar in! Sorry, soms kan ik heel ongeduldig worden als ik een draadje heel ver naar beneden zie verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Kom je dan wel Marika? Amsterdam en/of Utrecht zijn wel de meest centrale plaatsen. @Spud: je bent een vrouw toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Ik kan ook op 4 augustus. Ik vertrek 6 augustus pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Bijgewerkte voorstel staat onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Ja hoor Joris, ik ben een vrouw. 4 augustus kan ik eventueel ook. Organiseren ben ik geen talent in, dus dat laat ik liever aan mensen over die dat kunnen. RunningLiesje, jij misschien? Ennuh... even voor mijn angst wat betreft door het centrum van Amsterdam rijden met de auto. Moet ik door het centrum of kan ik dat een beetje mijden? Kan ik me alvast psychisch voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Goh Joris prima idee zeg. En het ligt inderdaad heel centraal. Ikzelf moet nog ff kijken of ik kom, maar dat horen jullie gauw genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Ik kan me helemaal vinden in het voorstel van Joris Datum maakt voor mij niet uit, alles valt of staat bij mij of ik oppas voor mijn dochter heb. Iets wat (zeker als de datum op tijd bekend is) geen probleem hoeft te zijn. Ja, ik heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Hoi Spud, Ja, ik heb hoe te rijden toegevoegd. Je hoeft niet door het Centrum als je vanaf de A10 West afslag s103 neemt. Je benadert dan het park vanuit Haarlem als het ware. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Bijgewerkte voorstel staat nu onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Wat een leuk idee Joris en een dagje Amsterdam is altijd leuk! In principe kan ik alle 3 de zondagen, (sundaymarket?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Oké Jane, wat leuk. Ga ik je eindelijk eens ontmoeten. Ik heb je d'r bij gezet plus een link naar wat de Sunday Market is. Het is in principe een braderie met allerlei standjes voedsel, creatief, koffie, maaltijden. Let op: er zijn ook standjes met alcohol, maar die kan ik zonder problemen passeren. Maar de braderie kun je op eigen gelegenheid alleen of met iemand anders even bezoeken* en weer terugkeren naar de bijeenkomst. *Op eigen risico als je geen last krijgt van trek door het zien van drinkende mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Hahaha, wat 'n prachtvoorbeeld van randstadcentrisch denken, Amsterdam ligt cenraal! De westelijke periferie, zul je bedoelen. Apeldoorn, dat ligt centraal, of beter, Barneveld! Maar het is voor mij wel goed te doen, alleen kan ik door vakantie alleen de laatste, de 11e, dus. Ik denk dat we 'n hoop vakantiegedoe gaan krijgen, Tatum kan bv. alleen de 4e. Kunnen we niet naar september? Ik zit sowieso door m'n volcontinu altijd moeilijk, lijkt me leuk eindelijk eens een keer te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Originally posted by: adam Spud is man noch vrouw,...Spud is een raar soort drankje quote> Aangezien we afgesproken hebben dat er geen drank bij is, mag ik nu nog wel komen dan? Ik had meer dit in mijn gedachte toen ik mijn nick koos Ik SpudFijn dat er een route is die niet door het centrum gaat, maar had me ook wel grappig geleken als jullie in 16 jaar tijd de eerste zouden zijn om het voor elkaar te krijgen dat ik door centrum Amsterdam zou gaan rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2013 Oh ja, tot nu toe, kan ik alle geopperde data´s gewoon hoor! Dus als er een datum is waar iedereen op kan, die tot nu toe ook wil komen. Pas ik me daar gewoon aan aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden