Spring naar bijdragen

donderdag 12 september 2013


Gast akelei

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Spud
Verder nooit teruggelezen ofzoquote>


Ik zou die behoefte juist wel hebben zodra ik het gevoel zou hebben dat het echt voltooid verleden tijd is. Je hebt dus al jaren een map over je verleden en nooit ingekeken? Opzich ook wel goed om niet te focussen op de achteruitkijkspiegel maar voor je te kijken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: miranda
DAGPACT:

Spud
Snoepje
Agnieta
Albert
Lytse
liesje
Miranda
An

quote>


Goedemorgen.
Sterkte allemaal, met de goede voornemens.
Vandaag een drukke dag en kom later zeker terug,
om te melden dat het is gelukt.
Jullie ook toch?
:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ben weer meelezend op ADB ik ben sinds maandag gestopt met roken en ben met drank aan het minderen. Na mijn vakantie (zie langer verhaal in mijn draadje) wil ik weer een tijd gaan stoppen. Meelezend bouw ik a sense of urgency op en daarmee motivatie om er echt voor te gaan. Ik heken dat inmiddels wel....dat duurt zo 2 weken en dan hak ik de knoop door.....Dan ga ik ook weer meeschrijven en aan het pact meedoen. Nu schrijf ik alleen als ik nuchter ben want ik wil op deze site niet onder invloed tikken behalve dan als ik drink en juist wil stoppen en hulp nodig heb. Zodoende ben ik hier vooral in de ochtenden en soms midagen.

Tot binnekort dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, ik heb ooit eens de eerste pagina´s proberen te lezen, maar ik herkende mezelf er zo totaal niet in, dat ik de moeite niet meer genomen heb om het verder uit te lezen. Was ook behoorlijk dik overigens.

Lang bewaard omdat ik het misschien nog ooit wilde gebruiken voor een boek, maar inderdaad, wat geweest is verander je niet meer, dus waarom zou ik oude koeien uit de sloot moeten halen? Ik denk dat ik het nu een jaar of 5 geleden, ritueel verbrand heb.

Tsja vond het ook zo wat om alles maar gewoon met het oud papier mee te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3 fijn te lezen dat je de draad weer op wilt gaan pakken. Ik vind het altijd een groot compliment waard als mensen in zo'n binge zitten en er toch relatief vlug weer uit proberen te komen.

Van vallen leer je lopen hé?

Heel veel suc6 we gaan er weer voor.

Zo de Bol gaat ff boodschappen doen voor morgen om een heerlijke maaltijd klaar te maken.

Denk dat ik indonesisch ga maken, dat doet het altijd goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen,

ahaa daar hedde em terug...

gelukkig!

Wat bij mij (ook omdat ik dat lekker vind) nog al eens "helpt na weer eens zo 'n idiote actie is tonic! Misschien te maken met de kinine der in.

En water natuurlijk.

Gisteren kreeg de kleinste een flauwte tijdens het sporten.

Ikke ongerust dus, maar was na een sportdrankje weer snel over en was ie weer even "hevig" als altijd.

Eigenlijk lijkt Z. nogal op de Felle van Jen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goedemorgen samen,

He,he, eindelijk bijgelezen.

Werkt toch verslavend zo'n forum, want soms denk ik, lees dan niet alles, het kost zoveel tijd.

Maar ja, toch steeds weer benieuwd, hoe het met iedereen gaat.

A3,

Jij schrijft, dat je bang bent, dat als je schrijft over je alcoholinname, dat je dan bang bent dat het misschien de trek aanwakkert.

Nou, bij mij niet hoor.

Als ik al die verhalen lees (b.v. jij en Marika), dan denk ik; Oh, wat ben ik blij, dat ik niet (meer) drink.

Voor mij dus juist een stimulans om niet aan de drank te gaan.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...