Spring naar bijdragen

donderdag 12 september 2013


Gast akelei

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ben al een uurtje op. Te veel gebeurd om lekker te blijven liggen terwijl het buiten herfst wordt.

Koffie dan maar. Ik heb een mandje met oplosdingen naast de waterkoker gezet, jullie worden te langzaam wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen deze morgen,

Veel wakker gelegen wegens gierende trek in nicotine. Ja weet ik, hoort hier niet op het draadje thuis. Nu ja, vannacht was het nog drank en nicotine maar na het lezen van ranja met jenever was die behoefte naar drank ineens over.

Toch wel maf, zo´n stemmetje in je hoofd, dat steeds zegt; "kom we halen, nog 1x" en dan zo´n ander stemmetje dat zegt; "ben je mal, dat 1x wordt de volgende keer weer nog 1x dus nu gewoon uitzitten"

Gelukkig zijn de winkels hier vroeg open en had ik in beide even geen trek. Boodschapjes zijn binnen nu en mijn pyama weer aan. Gaat vandaag dus mooi een pyamadag worden, of die stemmetjes in mijn hoofd het nu leuk vinden of niet!

Dagpact:

Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen dames....

Spud, van mij mag je hier schrijven over je trek in een peuk hoor.

Ik heb er ook nog altijd trek in, en hoe vaak ik niet overweeg om een pakje te kopen.. voor één keer dan en er een paar te roken en dan de rest weer weggooien.... in een flits gaat dat dan door mijn hoofd... ik doe het niet, maar die trek blijft... gek he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het Marika inderdaad gelukt is om overgestapt te blijven op de Barleduc en heel veel te plassen.

Was gisteren in ieder geval een leerzaam draadje voor me, dacht dat ik al redelijk wat wist rond mijn verslaving maar er valt blijkbaar nog veel te leren.

Akelei, er is in mijn leven ooit iets geweest wat me ontzettend bezig hielt maar waar ik niet echt met mensen over kon spreken, onderwerp was te moeilijk. Deed me toen veel deugt om een weblog te starten en al mijn ongenoegen de ether in te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Agnieta! ;)

Yvonne, 6:30 de super en dan zal ik het maar niet over de nachtwinkels en vele automaten hier hebben. :huh: Vooral het inhaleren mis ik nog steeds, nu las ik over zo´n electronische sigaret... Maar is geloof ik mijn ding niet zo. Uit het verleden is gebleken dat 0,0 % bier mij juist meer trek geeft dus dat zal ook wel met zo´n 0,0% sigaret zijn.

Van je afschrijven kan ook al wonderen verrichten inderdaad Akelei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoelang ben jij al gestopt met roken Yvonne?

Toen ik nog rookte heb ik zo´n electrisch ding eens geprobeerd, maar er kwam geen rook uit dus had echt het gevoel dat ik voor de gek gehouden werd.(of eigenlijk mezelf voor de gek aan het houden was) In het donker zag ik dan wel een lampje branden dat dan weer wel! :D

Fruitvlieg, prachtig klusje om in je pyama te doen toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowat anderhalf jaar Spud.

Dus de echte behoefte aan nicotine is echt wel weg, maar toch blijft het gemis, de drang om te moeten roken....

En ik kan er prima weerstand aan bieden hoor.

Het is echt niet meer zo als ik die eerste paar weken.

Maar ik blijf het missen, gek he?

En nu echt aan de slag Von.... wegwezen:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best flauw eigenlijk maar gaf me toen best veel voldoening. :)

Toen ik 18 werd, werd ik officieel losgelaten door BJZ, maar toen mochten ze nog wel even al die rapporten die ze over me geschreven hadden nog eens teruglezen en met een dikke stift de namen van mijn broers en ouders doorstrepen ivm privacy.

Daarna, handmatig alles nog eens kopiëren omdat ik me toch bedacht had dat ik die rapporten nog wel wilde hebben. Verder nooit teruggelezen ofzo, maar voelde alsof ik ze eindelijk wèl een beetje had laten voelen wat werken is. Gaf me toen best veel voldoening. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...