erik Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: AgnietaI:heart:Metallicaquote> Idem Zo dat is lekker wakker worden. Vooral het einde van dit nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: SpudVerder nooit teruggelezen ofzoquote> Ik zou die behoefte juist wel hebben zodra ik het gevoel zou hebben dat het echt voltooid verleden tijd is. Je hebt dus al jaren een map over je verleden en nooit ingekeken? Opzich ook wel goed om niet te focussen op de achteruitkijkspiegel maar voor je te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: mirandaDAGPACT: Spud Snoepje Agnieta AlbertLytseliesjeMirandaAnquote> Goedemorgen.Sterkte allemaal, met de goede voornemens.Vandaag een drukke dag en kom later zeker terug,om te melden dat het is gelukt.Jullie ook toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 En ik ben weer meelezend op ADB ik ben sinds maandag gestopt met roken en ben met drank aan het minderen. Na mijn vakantie (zie langer verhaal in mijn draadje) wil ik weer een tijd gaan stoppen. Meelezend bouw ik a sense of urgency op en daarmee motivatie om er echt voor te gaan. Ik heken dat inmiddels wel....dat duurt zo 2 weken en dan hak ik de knoop door.....Dan ga ik ook weer meeschrijven en aan het pact meedoen. Nu schrijf ik alleen als ik nuchter ben want ik wil op deze site niet onder invloed tikken behalve dan als ik drink en juist wil stoppen en hulp nodig heb. Zodoende ben ik hier vooral in de ochtenden en soms midagen. Tot binnekort dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Erik, ik heb ooit eens de eerste pagina´s proberen te lezen, maar ik herkende mezelf er zo totaal niet in, dat ik de moeite niet meer genomen heb om het verder uit te lezen. Was ook behoorlijk dik overigens. Lang bewaard omdat ik het misschien nog ooit wilde gebruiken voor een boek, maar inderdaad, wat geweest is verander je niet meer, dus waarom zou ik oude koeien uit de sloot moeten halen? Ik denk dat ik het nu een jaar of 5 geleden, ritueel verbrand heb. Tsja vond het ook zo wat om alles maar gewoon met het oud papier mee te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 goeie morgen kanjers. Zo ff en bakkie en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Hé die An, ik heb sinds je komst hier nog steeds geen hoi gezegd, dus bij deze Hoi An. Jij kent het fenomeen gremlins meppen, vast nog wel of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 goeiemorgen frummers sjonge wat zijn jullie al actief nou ik dan maar passief lezen met een flinke mok en boterhammen met kruidenboter en oude kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 MMMMM kruidenboter jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Goeiemorgen allemaal! Amai er is al veel geschreven. Agnieta, deze keer postte je de openingsdans van mijn tweede huwelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Bol: gisteren op de verse maiskolven:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ik ook Agnieta. Misschien kan je die van mijn derde huwelijk ook al voorspellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: An Originally posted by: mirandaDAGPACT: Spud Snoepje Agnieta AlbertLytseliesjeMirandaAnAcerquote> Goedemorgen.Fijne dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 DAGPACT: Spud Snoepje Agnieta Albert Lytse liesje Miranda An Acer Nadia heb het fijn vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 DAGPACT: Spud Snoepje Agnieta Albert Lytse liesje Miranda An Acer Nadia Kunsie Goeiemorgen allemaal Mooie dag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Zie dat A3 ook weer boven water is. Hoe is het? En wat zijn je plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 A3 kop op en de natuur is jouw beste vriend die heelt zonder oordeel. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Hoi Adrie, Goed je zo te horen. Nu niet meer zo 'gek' doen hè. Wat met een wit wijntje begon heeft weinig opgeleverd, toch. Altijd waakzaam blijven. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 *smile* wat is de sfeer toch vredelievend en rustig deze morgen. Me like Morgen A3.....heerlijk he de natuur opzoeken en actief zijn als je je wil herbezinnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 A3 fijn te lezen dat je de draad weer op wilt gaan pakken. Ik vind het altijd een groot compliment waard als mensen in zo'n binge zitten en er toch relatief vlug weer uit proberen te komen. Van vallen leer je lopen hé? Heel veel suc6 we gaan er weer voor. Zo de Bol gaat ff boodschappen doen voor morgen om een heerlijke maaltijd klaar te maken. Denk dat ik indonesisch ga maken, dat doet het altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Morgen, ahaa daar hedde em terug... gelukkig! Wat bij mij (ook omdat ik dat lekker vind) nog al eens "helpt na weer eens zo 'n idiote actie is tonic! Misschien te maken met de kinine der in. En water natuurlijk. Gisteren kreeg de kleinste een flauwte tijdens het sporten. Ikke ongerust dus, maar was na een sportdrankje weer snel over en was ie weer even "hevig" als altijd. Eigenlijk lijkt Z. nogal op de Felle van Jen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: kunsieDAGPACT: Spud Snoepje Agnieta AlbertLytseliesjeMirandaAnAcerNadiaKunsieTineGoeiemorgen allemaalMooie dag:)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Tine ook weer terug! Fijn, nu Marika nog. Maar die zal vast in t bos aan t ploeteren zijn om in sloten te vallen tijdens het speuren met de honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Nog ff op de valreep. Tine hoe is het nu met je? Lukt het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Een hele goedemorgen samen, He,he, eindelijk bijgelezen. Werkt toch verslavend zo'n forum, want soms denk ik, lees dan niet alles, het kost zoveel tijd. Maar ja, toch steeds weer benieuwd, hoe het met iedereen gaat. A3, Jij schrijft, dat je bang bent, dat als je schrijft over je alcoholinname, dat je dan bang bent dat het misschien de trek aanwakkert. Nou, bij mij niet hoor. Als ik al die verhalen lees (b.v. jij en Marika), dan denk ik; Oh, wat ben ik blij, dat ik niet (meer) drink. Voor mij dus juist een stimulans om niet aan de drank te gaan.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden