bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ik vind Jane dat, zeker als je alleen bent, je de kerstdagen en de dagen daarvoor moet proberen om het toch zo gezellig mogelijk te maken. Deze dagen zijn voor velen niet makkelijk omdat het gevoel van eenzaamheid vaak om de hoek komt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 goedemorgen allen, DAGPACTt: Albert Lytse agnieta miranda Nadia Tsjeerd Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Hoi wimmelt, eerste stap van je tocht van duizend mijl (of meer) vandaag gezet. Ik wens je een mooie reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 En Agnieta, je bent al weer even op reis.. na een stukje met prachtig uitzicht, zoals gisteren, kan het misschien weer even saai lijken, maar er zullen meer van dit soort juweeltjes langskomen. Als je maar in beweging blijft. Elke mijl, elke dag, is een kadootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Welkom terug Wimmelt:) We gaan er weer voor. Moghu Koh en Aggie. Zo ik ga het hier weer klaar maken voor het schilderen vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 dank bolletje en Agnieta, ik ga er i.d.d weer voor, na weer een hele tijd afwisselend tijdje wel en een tijdje niet drinken. Ben dat helemaal zat. Ben van plan me dagelijks bij het dagpact aan te sluiten. Dat gaat mij heel goed helpen! Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 en Kohtje natuurlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Hartstikke goed Wimmelt, we doen het hier samen. Want dan staan we toch sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Jopie, Sterkte, Wachten, onzekerheid! Houdt de moed er in he:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Jopie, sterkte. Houd je bijeen meis. Agnieta, fijn om te lezen dat je zoveel geschenken kreeg, in de vorm van liefde en warmte. Ennuh ik weet niet wie er voor me geduimd heeft, maar het heeft geholpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Straks reageren, nu bijgelezen en etenstijd. @ Kate: gefeliciteerd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Jopske al iets gehoord over hoe het allemaal is verlopen? Hopelijk is het allemaal goed gegaan meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Hallo allemaal, Vandaag gestopt met drinken voor een jaar. Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 mooi Paul, kom je op de jaarpact kunnen we wel eentje van de 4e erbij gebruiken alle goeie dingen gaan in drieen he. Jopie sterkte en voor je vriendin uiteraard helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Het eten is weer op en nu dus reageren. @ Jopie: je hebt helemaal gelijk met dat inroepen van hulp. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat aan moet pakken. Manlief wil helpen door er een container naast te zetten. Dat schiet natuurlijk niet op, althans niet op de goede manier. Hoe is de operatie van je vriendin gegaan? Ik hoop dat je het binnenkort even laat weten. @ Wijfie: bekijk ook dit per dag meis. Goed dat je aan de slag bent gegaan. Wissel je de bezoeken weer af met je zoon? Ik heb ook(lang) in het ziekenhuis gelegen en het is onmogelijk om op alle bezoektijden bezoek te organiseren. Loop jezelf niet voorbij, want dit is niet morgen over! @ Aggie: wat heerlijk om je verhaal te lezen. Een dag met een gouden randje en fantastische reacties van je kroost! Ik gun het je zo. Je knokt zo hard ervoor! @ Wimmelt: weer terug. Succes en we zien je graag op het dagpact. @ Paul: succes met je mega doel. Doe het zoals het voor jou werkt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Dank je Lytse! Ik zal heus nog wel eens extra uurtjes moeten maken als alles tegelijk komt, maar het totale takenpakket wordt minder. Zo krijg ik meer tijd voor mezelf. Een keer extra per week uitsnurken is ook lekker! En ik vind het werk op zich nog te leuk om weg te gaan. Een prima oplossing dus zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goed geregeld hoor! Nu even iets anders doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ik meld me droog af voor vanavond slaapze allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ook gortdroog afgemeld :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 voor die oh zo belangrijke eerste dag Paul. Ik mag nog even te werken slaapwel allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 'k Heb misschien vrijwilligerswerk gevonden. Iets te specifiek om hier uit te leggen, maar morgen heb ik een afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ook hier nog even een bedankje neerzetten, voor ik mn bed ga opzoeken Bedankt voor al jullie mooie woorden. Ik ben blij dat ik nog steeds van het forum gebruik kan maken als ik het nodig heb. Top dat jullie er allemaal zijn. Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Succes dan morgen Jen, En Witte welterusten. Ik ga nog even lezen over de toren van Babel in mijn bijbel voor ongelovigen. (Guus Kuijer, 2013) De goedgelovige, (om eens te spreken als de kapitein.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 @ Jen: veel succes morgen. @ Witje: de complimenten waren welverdiend! Op naar de volgende dag(en). Ik meld me ook droog af. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 ik heb het vandaag droog gehouden en wens iedereen een welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden