Spring naar bijdragen

Maandag 4 november 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

En Agnieta, je bent al weer even op reis.. na een stukje met prachtig uitzicht, zoals gisteren, kan het misschien weer even saai lijken, maar er zullen meer van dit soort juweeltjes langskomen. Als je maar in beweging blijft. Elke mijl, elke dag, is een kadootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eten is weer op en nu dus reageren.

@ Jopie: je hebt helemaal gelijk met dat inroepen van hulp. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat aan moet pakken. Manlief wil helpen door er een container naast te zetten. Dat schiet natuurlijk niet op, althans niet op de goede manier.

Hoe is de operatie van je vriendin gegaan? Ik hoop dat je het binnenkort even laat weten.

@ Wijfie: bekijk ook dit per dag meis. Goed dat je aan de slag bent gegaan. Wissel je de bezoeken weer af met je zoon? Ik heb ook(lang) in het ziekenhuis gelegen en het is onmogelijk om op alle bezoektijden bezoek te organiseren. Loop jezelf niet voorbij, want dit is niet morgen over!

@ Aggie: wat heerlijk om je verhaal te lezen. Een dag met een gouden randje en fantastische reacties van je kroost! Ik gun het je zo. Je knokt zo hard ervoor!:heart:

@ Wimmelt: weer terug. Succes en we zien je graag op het dagpact.

@ Paul: succes met je mega doel. Doe het zoals het voor jou werkt!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lytse!

Ik zal heus nog wel eens extra uurtjes moeten maken als alles tegelijk komt, maar het totale

takenpakket wordt minder. Zo krijg ik meer tijd voor mezelf. Een keer extra per week uitsnurken is ook lekker! En ik vind het werk op zich nog te leuk om weg te gaan.

Een prima oplossing dus zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...