huttula Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Genen zijn ook bepalend voor wie of wat je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 Bent u statisch of dynamisch; is een mens maakbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Verankerd is het gevoel bij mij om de geest in de fles te laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Laten kon ik het niet om toch maar es te zeggen dat ik vind dat het errder andersom is en dat dus een 10 pct. genetisch bepaald is en de rest door opvoeding en omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 omgeving en opvoeding en genen laten weinig ruimte voor de vrije wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Omgeving of aangeboren, nature of nurture, wat ik wel weet is dat ik het alcoholgen heb georven van mijn ome Frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Frans Duits is toch die man van, Jij denkt maar dat je alles mag van mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Mij is het om even wat je doet, zolang je niet over het bord krast met je nagels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Nagels da gaat nog , bij mij is het dus hout tegen mijn tanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 tegen mijn tanden is geen eten bestand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 best and better adb wordt trendsetter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Trendsetter bij adb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Adb? is helaas van alle tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Tijden geleden, wanneer het was ben ik vergeten, dronk ik nooit alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Alcohol wordt er ook niet met de paplepel ingegoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Ingegoten werd de alcohol met de paplepel bij baby's, om ze rustig te houden tijdens de doopplechtigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 de doopplechtigheid en daarna (=vlaamse uitdrukking) iedereen zo zat als honderdduizend man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Man, dan hebben we het nog niet over na de koffietafel bij een begrafenis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Begrafenis! en dan hebben we het nog niet eens over de receptie bij bruiloften man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 man, of vrouw eigenlijk, geloof het of niet, ik moet morgen naar een receptie van een bruiloft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Bruiloft? Dat is toch zo'n duur penthouse waar een partner terecht kan wanneer ze aan de loft de brui geeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 november 2012 Rapport Share Geplaatst 16 november 2012 Geeft weer een heel ander beeld van het woor brui-loft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 loftuitingen te over hier, zo nu en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Dansen op de maan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 maanstonde, poor MM:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden