Jannigje Geplaatst 7 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2016 Kwaad moeten zijn, echte boosheid voelen, mocht ik nooit, ik probeer nu manieren te vinden om om te gaan met die gevoelens die er wel degelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2016 Ijndelijk eens kwaad mogen (kunnen) zijn.... is O zo heerlijk en kan getuigen van enorm veel zelfliefde; bovendien liefde in het algemeen, omdat hiermee de ander weet dat ie serieus genomen wordt, ook op zijn of haar mindere momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Momenten werden uren, werden dagen, weken, maar een maand laten we deze draad (net) niet stil liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Liggen er prachtige en poƫtische regels kant en klaar te wachten, en toch ik kom er gewoon even niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Even niet opletten en dit draadje loopt weer als een tierelier. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 tierelieren zijn soms net mensen basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Mensen, wat een fijne dag vandaag met dat lekkere weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Weer niet gedronken vandaag en Bambam al 10 jaar niet, dus hierbij de felicitaties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Citaties komen regelmatig voor op ons forum, in menig onderschrift staat er een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 (bewerkt) tere entjes kunnen uitgroeien tot robuuste bomen 7 september 2016 bewerkt door lady jane Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Bomen die niet tot in de hemel groeien, dat is een kwestie van perspectief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Perspectief veranderen levert soms fantastische inzichten op. Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Inzicht en opstandigheid kunnen flink aan een mens trekken, tegengesteld welteverstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Staan al die prachtige, vaak filosofische zinnen wel genoeg in het zonnetje, hier op deze stoffige draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Draadjesvlees is voor mij echt een gerecht om in het weekend te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 maken we altijd meteen extra veel van, wordt hier ook graag gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Eten ik doe het teveel op dit moment ik groei als kool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Kool en geit sparen is niet te doen, soms moet je knopen door hakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Hakkenbar, hakken-de-baas forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Forum voor hakkelen zou wel bij me passen.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 assen daar heb ik nog een appeltje mee te jassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 senang voel ik me daar nog steeds niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 bijzonder lang nagedacht over de twee vorige postings, maar snap ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Ietjefietje trek je broekpak aan, dan zullen we samen naar de meeting gaan... :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Zingen, vechten, huilen, bidden, lachen, werken.... alles mag, behalve alcohol drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden