Spring naar bijdragen

Tuinperikelen


Primula

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Goedemorgen,

 

Vanmorgen vroeg zat ik in mijn tuintje. Daar waren natuurlijk alle vogels maar ook een konijn. En daar kwam het eekhoorntje weer. Eerst ging hij zitten peuzelen aan een stukje appel. Toen klom hij in het voederhuisje voor de vogels en ging daar van het vogelvoer zitten eten. Zij staart buitenboord en de rest vulde het vogelhuisje. Hij had dit duidelijk al vaker gedaan. Heel leuk.

 

Verder heb ik een boekje gekocht over het weer. Wat je aan de wolken kunt aflezen en wat de wind zegt. Kun je het weer voor de komende uren leren voorspellen. Nog best moeilijk. Ik wist niet dat er zoveel soorten wolken waren!!

 

Een mooie dag.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw....als ik zie dat jij op de draad staat..wil ik vlug kijken, nieuwsgierig naar wat jij nu voor moois hebt om  te laten zien...

 

Mag ik je vragen met wat voor camera jij dit doet?

Mijn dochter maakt ook 'macro's', met mijn kleine cameraatje..en ze wil een eigen camera aanschaffen...maar ik heb werkelijk geen idee...ze is nog maar elf...maar ze heeft er volgens mij wel kijk op en vindt het ontzettend leuk om te doen...net als jij! En ze is aan het sparen voor een toestel...

1959484_639037316173140_8795404817931285

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...