Spring naar bijdragen

Tuinperikelen


Primula

Aanbevolen berichten

Wederom prachtig Acanthus!

Het grappige is, dat als ik jouw foto's zie, ik aan mijn eigen fototoestel moet denken.

Het enthousiasmeert wel, moet ik zeggen.

 

De rups heb ik geprobeerd op te zoeken op het Internet; ik denk dat het de rups van de donsvlinder is, een witte nachtvlinder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net mijn camera tevoorschijn gehaald.

Twee weken geleden heb ik een nieuw verloopstukje voor de oplader moeten kopen, daar ontbrak een deel aan.

Vervolgens bleek de batterij zich niet meer te laten opladen. Dus een nieuwe gekocht.

Prijzige dingen.

Nu wilde ik een foto maken en blijk de lens zich niet meer te laten bedienen.

De camera zoemt wel, maar zoomt niet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Uitgeleend aan de kinderen ... :angry:

Ze doen het niet expres, moet ik maar denken (maar het scheelt ook niet veel en zeker niet in de uitkomst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een genot voor het oog! Wat mooi om de ontwikkeling te zien (lijkt jouw groeiproces wel ;)) Wat gaat het trouwens snel, dat wist ik niet. Je zou er haast naast blijven zitten. Mooi ook de huismus. Hier komt elke dag een paar keer een merel badderen. Ze heeft nu een jong. Dat hupst hier dan. Grappig is dat als ik in de tuin ben alle vogel (duifjes met ook een jong, winterkoninkjes) die hier veel zitten een naam geef en ze begroet / of tegen ze babbel. Verder is alles goed met me hoor :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...