Trosje Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Wat een prachtige plaatjes,genot om naar te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Wat een schoonheden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus huttula en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Oogverblindend! Dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Kardoen...familie van de artisjok...yammie!! Geweldige foto's...heel mooi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Redroos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus kruidenthee67 en Redroos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 wow meis het woord tuinperikelen dekt al een poos deze lading niet meer. Tuinkunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goedemorgen, Vanmorgen vroeg zat ik in mijn tuintje. Daar waren natuurlijk alle vogels maar ook een konijn. En daar kwam het eekhoorntje weer. Eerst ging hij zitten peuzelen aan een stukje appel. Toen klom hij in het voederhuisje voor de vogels en ging daar van het vogelvoer zitten eten. Zij staart buitenboord en de rest vulde het vogelhuisje. Hij had dit duidelijk al vaker gedaan. Heel leuk. Verder heb ik een boekje gekocht over het weer. Wat je aan de wolken kunt aflezen en wat de wind zegt. Kun je het weer voor de komende uren leren voorspellen. Nog best moeilijk. Ik wist niet dat er zoveel soorten wolken waren!! Een mooie dag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Redroos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Wat een schitterende foto's! Ik ben de laatste week ook helemaal bezeten van mijn tuin en de veranderingen die ik aanbreng! Dit geeft zoveel voldoening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Wanneer is de expositie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Wat een mooie platen weer! Zo'n behangetje zo ik wel willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dit kun je met recht pláátjes noemen, wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Bij het kijken van de fotoos...voel je het genot van de schieter Ben zelf ook veel aan het schieten....natuur en zonsondergangen..dus ja ik weet hoe het voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Wauw....als ik zie dat jij op de draad staat..wil ik vlug kijken, nieuwsgierig naar wat jij nu voor moois hebt om te laten zien... Mag ik je vragen met wat voor camera jij dit doet? Mijn dochter maakt ook 'macro's', met mijn kleine cameraatje..en ze wil een eigen camera aanschaffen...maar ik heb werkelijk geen idee...ze is nog maar elf...maar ze heeft er volgens mij wel kijk op en vindt het ontzettend leuk om te doen...net als jij! En ze is aan het sparen voor een toestel... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ok..dank je wel! Het hoeft ook niet altijd ingewikkeld en duur...less is more....ik ga het eens opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Mooie foto's... Jeukt om eens ook van die mooie plaatjes te schieten op mijn landgoed. Vooralsnog een grote modderbende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden