Jaap Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Djack, ik kweek ze ook voor. Als je ze nu buiten zet kunnen ze nog dood gaan door de kou. Ik maak straks een stapel compost vermengt met bemeste tuinaarde, daar zet ik ze op. Ik had vorig jaar ook een slechte oogst. Het was ook een erg natte zomer en veel pompoenen rotten toen weg. Ik dit jaar waar een bloem doorgroeit de pompoen op wat stro leggen. Hoop dat het dan beter gaat. Courgette heb ik net voorgezaait. Ga ik voor het eerst doen. Schijnt niet zo lastig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Even dit draadje opgezocht. Ik heb problemen met een denneboom van zo'n 25 m hoog die in de achtertuin staat. Er zitten allemaal beestjes in die nu in de tuin vallen, met tientallen tegelijk. En er zitten er nog ik weet niet hoeveel in die boom! Het ziet eruit als torretjes of mijten of zo... Vorig jaar m'n hele tuin laten bestraten, nieuw meubilair erin, maar nu kan ik er nog niet in zitten... Weet iemand wat ik kan doen?? Ik las op internet een hoge drukspuit gebruiken met groene zeep en spiritus. Maar die boom is zo groot, dat redt je nooit tot aan de top. En die spiritus kan voor de boom ook niet goed zijn.....Op internet kom ik niet veel verder, behalve boom kappen, maar dat willen we niet. Er komen zoveel vogeltjes op af, er zit nu ook weer een nest in, veel te leuk. Maar dit kan zo niet langer......hellup!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Hebben meer mensen in de buurt er last van? Dan is de gemeente misschien een optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 of een hovenier die op groene wijze werkt. Mijn moeder deed vroeger groene zeep, met spiritus en wat as uit de kolenkachel, vermeng in een verstuiver, tegen luizen op de planten thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dank jullie wel voor jullie reakties. Ik ga eerst idd maar eens aan de slag met groene zeep en spiritus. Mocht dat niet lukken dan bel ik de gemeente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 As uit de kolenkachel wordt wat moeilijk, grijns;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 uit de asbak mag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Grinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Nou, ze vallen nog steeds, het loopt hier de hele dag over de tegels, maar de volgende dag zijn ze dood. Huh? Ik verdacht husband ervan dat hij was wezen stampen in de tuin, maar hij dacht dat ik dat had gedaan. Nee dus. Emmers sop erover, want overal lijkjes, ieieie!!! Maar het ziet ernaar uit dat het probleem zich vanzelf gaat oplossen. Straks toch maar eens spuiten met spiritus en groene zeep, gisteren niet van gekomen. Ben er namelijk niet helemaal gerust op. Ik veeg ze straks aan de kant en ga toch lekker in bikini in de tuin. Wat een raar probleem eigenlijk, nog nooit zoiets gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 wie weet wat er nog in die boom huist Nance lekker spuiten en met de rest van je sopje de tegels morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 bijzonder mooi Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Mooie foto's, Ineke!!! Prachtig gewoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Die vleugeltjes! En die kleuren. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ineke: Wat zit ik enorm te genieten van je mooie foto's. Echt prachtig. Wat is de natuur toch mooi. Ik blijf nog lekker even in je achtertuin zitten...Is het je achtertuin eigenlijk wel? Haha, maakt ook niet uit waar ik zit, ik zit hier goed Dank voor het delen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Mooi Ineke... Genieten ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2014 (bewerkt) Verwijderd 18 maart 2015 bewerkt door Acanthus huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Prachtige foto's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dankjewel blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Prachtige foto's Acanthus. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Dankjewel bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden