Spring naar bijdragen

Computer vragen.


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?

Ik kan mijn internet niet meer opstarten via mijn laptop.

Een half jaar geleden kreeg ik opeens problemen met het opstarten van Internet Explorer.

Een mogelijke oplossing was klik op Start: Alle programma's: Bureau-acessoires: Systeemwerkset: Internet Explorer (zonder Invoegtoepassingen).

Maar daar was het probleem niet mee opgelost.

Gelukkig kon ik overstappen op Mozilla Firefox. Dat ging goed tot gisteren. Toen kreeg ik een venster met de melding:

Error: Platform version "13.01" is not compatible with

minVersion >= 12.0

maxVersion>=12.0

Mijn zoon denkt dat het aan de browser zou kunnen liggen.

Heeft iemand voor mij een goede tip om het weer in orde te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi Rosa,

Nu heb ik geen idee hoever je eigen kennis reikt, maar voor vragen als deze heb ik wel een aanbeveling. Hier heb ik zelf ook al regelmatig gebruik van gemaakt en wel het forum: forum.fok.nl (ga daar naar digital corner)

Daar zit heel veel kennis en mensen die willen en kunnen helpen.

Verder maak ik soms gebruik (ten behoeve van mijn 85 jarige moeder) van het programma TeamViewer. Eenvoudig te downloaden en daarmee kan ik als het ware de laptop van haar op afstand "overnemen" en bedienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosa,

Ik denk dat Jan een goed punt heeft, probeer eens update's van Windows uit te voeren.

Teamvieuwer gebruik ik zelf ook heel vaak om mensen op afstand te helpen, dan moet je natuurlijk wel iemand hebben die je op afstand helpt ;)

Ik weet niet hoever je kennis van de computer gaat, maar het beste kun je even een andere browser downloaden (google chrome bv) en Mozilla Firefox en Windows IE verwijderen via Start, configuratiescherm, software.

Vervolgens kan je ze weer met de google chrome installeren op je laptop. (of je blijft gewoon chrome gebruiken als browser :D)

Kom je er nou echt niet uit stuur me dan even een PB ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, Jaap. Steunbeertje bedankt voor jullie meedenken en tips.

Ik heb Windows 7.

Het forum.fok.nl zet ik bij mijn favorieten mocht ik in de toekomst nog eens hulp nodig hebben.

Met teamviewer heb ik ook al eens kennis gemaakt. Heel apart om dan de cursor op je scherm te zien bewegen zonder zelf iets te doen.

Mijn zoon heeft gisteravond Mozilla Firefox van zijn laptop op een stickie gezet en dat op mijn laptop overgezet en nog wat hocus pocus gedaan en dat is gelukt. Hij had eerder al iets geprobeerd met google chrome maar dat was niet gelukt.

Hartelijk dank voor jullie reacties:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Jopie,

Hierbij een link naar een zeer goed alternatief. OpenOffice heeft

dezelfde functionaliteit als MS Office (misschien zelfs uitgebreider),

alleen bij het opslaan van documenten moet je even goed kijken

naar de bestandsextensie.

OpenOffice 3.4

Succes!

Marc

N.B. OpenOffice is zogenaamde open-source-software en dit

valt volgens mij dus niet onder reclame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

oke , mijn vraag.

ik ben geen computerexpert, helemaal niet zelfs,

nu heb ik een nieuwe laptop, een sony vaio, met windows.

ik kon meerdere vensters gebruiken, door bovenin (was nieuw voor me) iets naar beneden te slepen en daar zat dan ook een e in voor een nieuw venster,

maar nu lukt dat niet meer??? is lastig,kan iemand me misschien helpen? B.v.d.

en als ik iets opzoek bij google en ik klik dan weer een pagina terug duurt het wel 30 sec voor ik weer mijn google pagina heb, dat is niet lekker werken, mijn oude was nog sneller, dus ik ben bang dat ik iets niet goed heb gedaan, zou ik missch ynos moeten bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Dat heb ik dus met mn Enter knop

Met plakband ? Hihi

Dat ga ik ook proberen.

Originally posted by: jane4

Ik ben wel niet erg technisch

maar het is een kunst apart

om toetsen 8 en F8 met plakband zo

aan de andere toetsen te plakken

dat ze werken en eronder geen

stof vangen.

Knap he?

(please, please pretty please...?)

betere tips ook welkomquote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Is het allemaal gelukt Hannah? Ik ben mijn post nog steeds kwijt. Ik kan niet inloggen op Hyves dus kan ook niets lezen.

Je schijnt te moeten inloggen met POP.Kpn maar als ik dat doe geeft ie een foutmelding aan. Nou maar even wachten tot maandag dan kan ik het aan iemand vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het proberen Hannah dank je.

Nou heb inmiddels ook Hyves geinstalleerd Facebook had ik al, maar ik kan nog steeds niet bij mijn berichten komen.

Moet ik nu met de zelfde namen inloggen als toen bij mijn hotmail? En waar kan ik inloggen?

Gadver wat is dat weer eens ingewikkeld voor de Bol zeg. Waarom laten ze het nou niet gewoon voor ouwetjes zoals ik, bij het oude systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...