Spring naar bijdragen

Computer vragen.


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Ik snap het probleem niet, inloggen op hotmail gaat gewoon nog. https://login.live.com/login.s...nl-NL&cbcxt=mai&snsc=1

En over skype te gebruiken als mns messenger

http://skype.nl.softonic.com/v...n-mee-naar-skype-14554

OF gebruik https://www.trillian.im/

Dit messenger programma werkt met facebook msn icq skype ....elk programma waar je berichten mee kan verzenden. Dit doe ik want ik wil alleen video gesprekken met een select groepje mensen en niet al die vage kennissen die ik ooit via msn leerde kennen. Daarom log ik NIET in met hotmailaccount in skype of facebook account maar maak een compleet nieuw account. Zo worden zaken ook niet aan elkaar verbonden. Stel je logt in met facebook dan deel je altijd al je locaties en je complete profiel met alles op je prikbord en alles van je vrienden met het bedrijf skype.....lees microsoft. Ik snap dat microsoft dat graag zou willen maar ik wil dat dus NIET!

Maar een gmail account nemen is wel handig opzich. Wat ik zou doen is gmail nemen en in je oude hotmail dit doen http://www.ehow.com/how_514648...ard-hotmail-gmail.html Dan gaat alle hotmail naar je nieuwe gmail en kan je het oude hotmail adres passief laten en je nieuwe gmail gebruiken en toch al je berichten blijven lezen die mensen naar hotmail sturen. Die gaan namelijk dan automatisch door naar je nieuwe mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...

Hannah dat heb ik ook ooit een paar keer gehad. Ook heel veel woorden die een andere kleur hadden. als ik er dan per ongeluk overheen ging met mijn pijltje, kreeg ik reclame te zien van b.v. een I. Pot of zo. Dit is op een gegeven moment weer weg gegaan, na een lange tijd.

Misschien ff de moderator vragen. Kunnen ze misschien iets aan doen.

Of Paul vragen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje wie kan mij helpen?

Ik wil opnieuw Imgburn downloaden maar als ik dat doe ongeacht welke site ik aan klik, krijg ik een waarschuwing van Nod antivirus dat hij niet goed is.

Vervelend want nu kan ik geen films meer branden.

Hier de officiële site:

http://www.imgburn.com/index.php?act=Download

 

Je zit al wel een tijd zonder films/antwoord... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Arjan, goeie morgen,

 

Ja het downloaden van films of games gaat nu moeilijker omdat de belastingdienst en "Brein"bezig zijn om een hele hoop controle uit te oefenen. En ik ben al zo'n kneusje op dit gebied. Films zonder Iso bestand maar b.v. met Vob Bub of Ivo bestandjes daar weet ik al niet mee om te gaan.

Heb inmiddels wel al IMGBurn goed gedownload dus dat is nu prima.

Download jij ook veel films enz?

O ik heb wel een betaalde site, voor diegene die dat graag willen weten. :face-icon-small-shocked::)

Dus ik betaal voor mijn downloads.

Maar ik ben al zo lang opzoek naar iemand die ook films enz. download en mij kan helpen, want ik zit toch heel vaak met de nodige problemen. :blush::wacko:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol er is nog genoeg gratizzzzzz te downloaden hoor , kijk hier maar eens ;

http://kickass.to

Downloaden is overigens niet strafbaar , uploaden wel .

En als je het niet via je eigen router wil doen , kijk eens even of er in je bereik geen draadloos netwerkje open staat .

Vaak studentenhuizen , pandjes van huizenmelkers etc. , of gewoon dombo's hebben hun netwerk open staan .

En dan vraag niet hoe het kan , maar profiteer er van !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Arjan, goeie morgen,

 

Ja het downloaden van films of games gaat nu moeilijker omdat de belastingdienst en "Brein"bezig zijn om een hele hoop controle uit te oefenen. En ik ben al zo'n kneusje op dit gebied. Films zonder Iso bestand maar b.v. met Vob Bub of Ivo bestandjes daar weet ik al niet mee om te gaan.

Heb inmiddels wel al IMGBurn goed gedownload dus dat is nu prima.

Download jij ook veel films enz?

O ik heb wel een betaalde site, voor diegene die dat graag willen weten. :face-icon-small-shocked::)

Dus ik betaal voor mijn downloads.

Maar ik ben al zo lang opzoek naar iemand die ook films enz. download en mij kan helpen, want ik zit toch heel vaak met de nodige problemen. :blush::wacko:

 

Ik help je graag, maar ik denk niet dat het oproepen tot en hulp bieden bij het downloaden van zaken waarop auteursrechten rusten thuis hoort op een forum als dit. Van allerhande diensten had ik nog wel eens last toen ik zelf erg actief was in het wereldje. Sinds ik alleen nog als gebruiker mijn series binnen haal ben ik niet meer zo interessant voor ze. Stuur me vooral een PB met eventuele vragen, ik zal ze naar beste kunnen beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nieuwe vraag :)

Ik zou heel graag Nero willen downloaden maar krijg bij elke download die ik doe een waarschuwing van een hoop virussen, wat ik ook aanklik of probeer te downloaden.

Wat kan ik nu het beste doen? Heeft iemand een goeie link?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die via een downloadsite of rechtstreeks van Nero ?

 

Producers , fabrikanten zetten wel vaker shit in downloadsite'sneer  n.l. 

 

Om downloaders te ontmoedigen om te downloaden bij de piraten sites .

 

Dus als je even vertelt waar je hebt gedownload kan ik je een beter antwoord geven .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol verschillende van die site's hebben spywhere er bij zitten , wat wil je met die Nero ?

 

Ja branden natuurlijk  :P  :P

 

Maar ben je op zoek naar een gratis of betaald programma ?

 

Want als je er voor betalen wil kun je beter gewoon bij Nero zelf downloaden .

 

Nero zijn n.l. nogal ( ja lelijk woord )  :D  :D , ik herinner me zelf ook een keer zo'n geklooi gehad te hebben met nero .

 

Ik had toen uitgevogeld dat als je Nero downloade,  je de site van Nero moest blokkeren .

 

Anders had je geheid binnen de kortste keren gezever , updaten ging dan ook niet meer etc.

 

Nero zelf zet dus met hun programma in principe ook een spywhere op je PC .

 

Dat je niet meer kunt updaten , dat vind ik nooit zo'n heel groot probleem , want als iets goed werkt , dan werkt het toch ?

 

Maar er zijn ook goede wel gratis alternatieven voor Nero  hoor , 

 

Ik weet niet hoe handig je bent met de PC , maar zodra je Nero binnen hebt , moet je de site van Nero blokkeren .

 

Dit geld voor veel programma's  die je gratizzzz hebt opgehaald , ook je datum terug stellen bij trails wil vaak helpen .

 

Je fopt de foppers dan  :P  :P

 

En nog wat , ik gebruik brandprogramma's bijna helemaal niet meer .

 

Ik sla mijn downloads op , op een externe harde schijf met een behoorlijk grote opslag .

 

Die ik middels een usb ingang op de TV gewoon kan afspelen .

 

Ook met muziek is dit mogelijk .

 

Het kastje is ongeveer zo groot als een klein doosje DVD's  , het bespaart dus ook veel ruimte .

 

Cd tjes voor in de auto etc. brand ik middels mediaplayer .

 

Als ik al " iets"  interesants wat betreft muziek , film wil geven aan een ander upload ik het gratizz via ; http://www.mijnbestand.nl

 

Dat dit goed werkt kan ik je laten zien , want ik heb een leuk stukje relaxmuziek als test voor je geupload .

 

Hier de URL ; http://www.mijnbestand.nl/Bestand-TX87OMKVKKIE.mp3

 

Met een CD / DVD moet je wel meerdere keren een deel up / downloaden ( al na gelang verzenden of ontvangen ) , maar als de ontvanger een mapje maakt en alles er in zet heb je ook een hele CD of DVD  :P  :P

bewerkt door Ztiertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Tziertje das me allemaal veel te ingewikkeld joh. Wilde Nero downloaden maar heb per ongeluk Free Easy Burner op m'n pc. zitten. Weet niet of dat goed is.

Verder ben ik nu Nero aan het downloaden. Dat duurt ongeveer een half uurtje omdat het een groot bestand van 84.93 m.b. is. maar kijken of dat wat is en anders gooi ik hem er af, en dan moet het er maar op gezet worden als ik hem weer een keer laat schoon maken.

Ik wil alleen films branden. Dat schijnt beter te gaan met Nero dan met IMG. Burn.

Maar joh ik ben echt zo'n kneusje.

Maar tof dat je die moeite hebt genomen om me te antwoorden. :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...