Spring naar bijdragen

Computer vragen.


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Mijn dvd speler heeft een uitgang voor boxen:
Audio L R
Center L R
Woofer L R

Nu heb ik best fijne boxen dus die wil ik er wel op aansluiten maar de snoeren van de boxen hebben geen tulpjes. Kan ik die los kopen en eraan zetten ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vraagje: heeft iemand een tip voor een mobiele telefoon met internet waarop ik ook kan forummen?
Iets uit de consumententest ofzo?
Ik baal ervan dat mijn werk zo goed beveiligd is dat ik jullie daar wel kan lezen maar niet antwoorden. Maar er is nu zoveel te koop, ook met fototoestellen met 8megapixels zelfs erop, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik las wel eens van iemand (EM?) over een Iphone?
Toch te vroeg geboren; mijn kinderen zijn hier straks vast veel beter in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Alaine,

Ik werk al enkele jaren met een HTC (verschillende modellen), en deze doet het prima hoor. Klein nadeel (geldt voor alle pda's) is het kleine scherm. Je moet altijd veel liggen scrollen, maar ook dat went wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Goedenavond!

Ik ben nu van plan om een Nokia N97 mini aan te schaffen. Iemand ervaring met het internet gebeuren van dit apparaat? Handig hierop te forummen?
Een alternatief is de HTC Touch Pro2, maar die is zo groot dat ik 'm niet aan m'n broekriem kan hangen.

Overigens vind ik het nog wel een bezwaar dat als ik m'n nummer van m'n prepaid meeneem, ik dan het beltegoed kwijt ben. Ik hoopte te kunnen onderhandelen dat ik dit mag meenemen, maar dat doet KPN niet (en dat is wel de provider met het beste bereik). Is dat iemand van jullie wel gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien de snelheid van reageren heb ik de Nokia maar aangeschaft. Zodra internet het doet zal ik eens proberen te forummen hierop (gezien de feestdagen is-ie nog niet geactiveerd; laat staan dat ik al heb uitgezocht hoe het allemaal werkt). :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook zo'n last van kruimels, kattenharen, vette vingers enzovoort op je toetsenbord? Of liever gezegd, er in. Tot dusver borstelde ik het, ondersteboven gehouden, voorzichtig met een borsteltje. Dacht bij mezelf: waarom bestaan er eigenlijk geen toetsenborden met tiptoetsen? Even googlen. En ja, die bestaan. Ik weet niet of ik het merk mag noemen, anders haalt Tactive het maar weg. Het is van Cleankeys en ook bij diverse dealers in Nederland verkrijgbaar. Wel even doorsparen. Ben benieuwd of er iemand is die ervaring met zo'n tiptoetsenbord heeft.
Het lijkt mij in ieder geval erg handig: doekje erover en schoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soort van keramisch koken dus:D
ik heb zo'n plumeau'tje van statisch nylon
vreselijk om te zien, maar t werkt prima.
Ik type op een mooie nieuwe laptop, dus het
toetsenbord moet schoon blijven en voor het scherm heb ik
speciale reinigingsdoekjes (Wbra 0,39) en die gebruik ik ook
voor de TV's, werkt ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, wat lollig Jane, "soort van keramisch koken".
Hoe heten die plumootjes van statisch nylon en waar haal je die als ik vragen mag?
Namelijk, ik vind ruim 200 euro wel duur voor een toetsenbord waarvan ik niet weet of het prettig werkt en niet snel kapot gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

durf het haast niet te zeggen. 3 voor € 1,-, de kleinste is 20 cm en is voor de laptop, de middelste voor meubels en de langste voor plafonddraden, die was uitschuifbaar (nu gebroken) (arbiW) en je ziet ze echt overal
ook van die grabbelbakken voor 0,50 op de markt weet je wel, en in R'dam heb je noitcA ook altijd raak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...