bolletje Geplaatst 7 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2012 Ga jij de kerstboom ook zetten Appeltje? Wanneer doe je dat als je hem zet? Lekker gezellig maken met deze donkere dagen hé? Zo belangrijk. Ja die kerstballen zijn van mijn manneke geweest. Kids hadden ze al weg geknikkerd dus was ik gauw de container ingedoken. en gelukkig waren ze nog heel. Ben er zo ontzettend zuinig op, ook omdat ze met de hand geblazen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Ik heb voor het eerst een album gemaakt met allemaal mooie verschillende paddestoelen.. Dus foto toestel mee...goeie schoenen aan , En struinen door de bossen Een hele uitdaging om nog een nieuwe te ontdekken Aan gezien elk seizoen wel wat heeft..kom ik het jaar wel door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 bijna goed, zo nog een poging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 http://imageshack.us/photo/my-images/266/hpim0027.jpg/ Zo wel goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 wat een leuke hoed! hou van de kleurtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Oh da's echt een mooie hoed. Knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Komt ie, mijn beeld in progress. Kan er maar 2 uurtjes in de week aan werken, ben er nu 20 lessen mee bezig. Het is een open beeld en dat vraagt tijd. Het stelt mijn bipolair zijn voor; de depressieve en de hypomanische kant. Wil er nog glas in gaan verwerken en hout. De depressieve zit dan voor een spiegel met gebroken glas; staat voor ontbreken van zelfbeeld in een depressie, of voorheen, dronkenschap. Het hypomanische gestalte heeft een link met de natuur en krijgt nog bladeren om zich heen (moet ik nog aanbrengen) en takjes. De natuur staat ook voor de geneeswijze waarvoor ik kies..de natuurgeneeswijze. De hand boven het hoofd staat voor de compassie die ik met mijn depressieve kant heb en voor de reikibehandelingen die ik krijg. Ben er nog wel even zoet mee maar wil mijn creativiteit alvast met jullie delen want ik ben blij dat ik me daar nu mee bezig kan houden. Het wordt 1 van de eerste dingen op dat vlak die ik ook af ga maken 1e 2e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Waauw Har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 @ Zonnetje: wat een leuk hoedje en een mooie kleur!!!! @ Har: leef je uit. Het wordt iets super persoonlijks en vol betekenis. Leuk dat je het met ons deelt! Ik blijf graag op de hoogte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 bijzonder mooi Har wat voor steen gebruik je ervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Jemig wat een prachtige dingen maken jullie, Zonnetjes en Har. Sjieke boom Bol, staat hij er nog goed bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Bedankt lieve mensen. Het is Afrikaans speksteen. Na het schuren en polijsten krijgt het pas kleur...grijs/groen valt te verwachten. Ik houd jullie op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Zonnetjes wat een ontzettend lief hoedje zeg. Ik vind het zo knap dat je dat kan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2012 Har. dat is niet alleen mooi maar een echt kunstwerk zeg. Ga je daar in door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Is wel de bedoeling Bol maar geen halszaak. Het kost me nu niets dat steenbewerken...is een activiteit van De Boei. Ik heb een CIZ-indicatie en daarmee wordt het bekostigd. Kan het volgen van een particuliere cursus niet bekostigen en ben blij dat ik in deze setting de mogelijkheid krijg. Wil hier wel nog jaren mee door gaan...beleef er enorm veel plezier aan en het geeft me voldoening Flinke boom heb je staan trouwens, compleet met parelsnoer. Fijn dat je daar plezier aan beleeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 http://imageshack.us/photo/my-...20/afbeelding137q.jpg/ Het eerste schilderij van Buuf wat ze gemaakt heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 wow Bol. Zeg maar namens Jane dat ik denk dat ze talent heeft. En/of een goeie leermeester:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 http://imageshack.us/content_r...3749/afbeelding134.jpg Even kijken of ik 2 foto's kan plaatsen http://imageshack.us/content_r...670/afbeelding136q.jpg En hier zijn ze nu mee bezig. Wat doen ze het goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ja mooi hé Jane? Ik ben echt helemaal trots op ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Dat ziet er mooi uit Bolletje. Goede leerlingen en een geweldige lerares!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Zonnie dank je wel, je bent een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 laatste les idem cursus moesten we dankzij jouw tip een 6 word story: waarom verliet jij mij niet eerder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 het pianopad mag je zelf afpingelen:moon: ik ga weer een schrijfcursus doen rond die tijd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 spannende uitdaging, graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst 12 december 2012 Ik zie dit draadje net pas en ben helemaal onder de indruk van het beeld van Har en zijn verhaal erbij. Echt heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden