Spring naar bijdragen

Hobby draadje


bolletje

Aanbevolen berichten

Voor mij waren de avonden thuis altijd het moeilijkst.

1. Ik wil dadelijk van de lente / zomer (langer licht/warmer) 's avonds gewoon lekker een uurtje gaan fietsen of wandelen ter vervanging van het drinken.

2. Daarnaast zit ik te denken dat misschien Fotograferen ook wel iets voor me kan zijn (kan ook binnenshuis van objecten enzo en dan met photoshop bewerken).

3. Een andere tip is misschien: spelpunt.nl..daar kun je met andere spelers online kaarten, bingo-spelen enzo. I

4. k wil ook naar de sportschool 1 a 2 avonden in de week, maar eerst even m'n longen (ben naast stoppen met drinken ook gestopt met roken) even wat rust geven.

5. World of Warcraft schijnt ook een goed computerspel te zijn waarin je helemaal op kunt gaan ter afleiding van je ontwenningsverschijnselen.

6. Een vriend of vriendin bellen kan ook de tijd doden...kan goedkoop (gratis) via Skype bijvoorbeeld.

7. Een andere is het huishouden niet in het weekend te doen, maar iedere avond een beetje wat doen (al is het alleen maar de keukenkastjes weer eens helemaal leeg halen).

8. Op donderdagavond (=koopavond) kun je ook gemakkelijk de deur uit, zodat je minder snel wilt drinken.

9. En meer voor mannen, en als je het geld er voor hebt: Lego Mindstorms (technisch lego + computerbesturing) of een modelspoorbaantrein kan ook een leuke en goeie hobby zijn om je gedachten van het drinken af te zetten.

10. Je kunt ook een verzameling beginnen en daar 's avonds tijd in steken.

Een boek lezen of film is voor mij nu niet nog niet te doen, ben ik nog te onrustig voor. moet actief zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Daan,

Heel goed dat je je al gelijk richt op dingen die je in de plaats van drinken kunt doen en waar je ook voldoening van kunt krijgen.

Echter W. of W. zou een nieuwe verslaving teweeg kunnen brengen, en je moet daar toch altijd, als verslaafde voor oppassen.

Er zijn aan dit spel al verschillende mensen dood gegaan gewoon omdat ze niet meer sliepen en een hele week achter de comp. zaten.

Verder wens ik je heel erg veel suc6. We doen het samen hier.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

ja hé Trijs?

Ikzelf heb vandaag dus m'n vijver lekvrij gemaakt (denk ik) ( hoop ik).

Jammer dat ik tot morgen moet wachten om te zien of hij inderdaad niet meer lekt.

Ik heb hem zowel van boven als van onderen geplakt.

Twee stukjes rubber van ongeveer zo'n 8 cm. Flinke klodder op de ondergrond gedaan nadat ik het vetvrij en wat geschuurd heb, en op het stukje rubber. Ook in het gat zelf. Een stukje rubber aan de onderkant gedrukt en eentje aan de bovenkant zodat het eigenlijke gat helemaal gevuld is en de siliconen het hele gat plus een gedeelte van de rubberfolie af dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje,

En is het gelukt?? Dus niet lek bedoel ik. Heb je visjes in je vijver?

Ik zit te kijken om met ons hondje op een cursus te gaan..iets van sport en spel..of speur werk. Ze moet het zelf wel leuk vinden natuurlijk..maar dat denk ik wel. Het is een slim hondje. En ik ben dan ook weer lekker bezig..ook al maar een paar uurtjes per week.

Met dit lekkere weer prober ik veel te fietsen..lekker op pad..daar voel ik me ook beter bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Trijs hij lekt nog steeds niet dus binnenkort de keienrand maar weer gaan metselen.

Leuk hoor om met je hondje op cursus te gaan hoewel ikzelf altijd zoiets heb, mijn dieren moeten helemaal dieren blijven m.u.v. binnen plassen.

Ja een hondje vind het altijd erg leuk om zijn of haar baasje te plezieren. Ben er nog steeds niet uit of het hondje het zelf leuk vind.

Maar voor jou is het natuurlijk een hele leuke bezigheid, en als het lukt ben je trots op jezelf en het hondje.

Heel veel plezier meis.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...