Jaap Geplaatst 5 april 2015 Rapport Share Geplaatst 5 april 2015 Het Rosie effect, dat viel me dus tegen. Naar het eind toe wordt het te mal en te ongeloofwaardig en je voelt al aan je water hoe het uitpakt. Maar dat Don er geen zenuwinzinking van kreeg is me een raadsel. Ik raad alleen deel 1 aan. Tijd voor een nieuw onderwerp Greame. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 april 2015 Rapport Share Geplaatst 7 april 2015 Vandaag stond in de VK dat Millenium deel 4 uitkomt. Wil heel graag het vervolg lezen maar de bewerking door een andere schrijver is wel dubbel. http://www.volkskrant.nl/boeken/lisbeth-salander-millennium-is-terug~a3944837/?akamaiType=FREE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 ik heb m net afgehaald op de bieb nieuwsgierig dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 @Fruitvlieg Heb je 'm zelf al gelezen? Of wil je weten of het een aanrader is? Dat is het zeker. Eerlijk en rauw, helder geschreven. Ik heb 'm in één adem uitgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst 11 april 2015 Dat ben ik met je eens Fruit. Korte hoofdstukken met vooral praktische beschrijving, maar eronder kan ik de diepgang toch wel herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Jikke de Jager: Tien indrukwekkend boekje van een forumgenote ontroerend om te lezen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2015 Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 Ma, Hugo Borst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 Hee da's leuk: die lees ik ook op het moment. Heel herkenbaar vanuit mijn werk en erg mooi hoe hij zijn relatie met zijn moeder neerzet. (vind hem ineens een schat van een man...) Fijn ook dat het korte stukjes tekst zijn. Ik lees zo makkelijk 8 hoofdstukjes weg voor het slapen gaan. Vind jij hem ook zo goed met dit boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2015 Rapport Share Geplaatst 28 december 2015 ik had niet eerder iets van hem gelezen maar dit boek had ik met 3 dagen uit zo ontroerend soms smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Jan Geurtz: Vrij van gedachten. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2016 Griet op de Beek; Kom hier, dat ik U kus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Jan Geurtz: Vrij van gedachten. En? Is het wat? Raad je het aan? Ik heb Verslaafd aan Denken al gelezen. Nu toevallig bezig in Bevrijd door Liefde. Wel aardig, maar stof niet meer onbekend voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vind het heerlijk hoe nuchter hij het onderscheid weergeeft tussen gewaarzijn vanuit de niet- geidentificeerde staat (nondualiteit) en spiritueel correct ego bewustzijn. Ben nu op blz 46 van de 186. Voor mij boeiend ja. Wat ik uit de recensies begreep is Verslaafd aan wat langdradiger en Bevrijd van wat korter en concreter. ( ik heb Verslaafd aan niet gelezen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Dank je Kate! Misschien ga ik mijn Geurtzcollectie compleet maken met dit boek Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 Jane, wat heb ik dat boek verslonden! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2016 mooi taalgebruik ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2016 De Val, van August Willemsen. Kan het niet genoeg aanprijzen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 (bewerkt) Heh? 't Is maar 'n heel kleintje, novelle zou ik zeggen. Wie weet alleen nog tweedehands te krijgen, good for me, ik heb 'm, en zou 'm zeker 'n klassieker noemen. Heb er erg veel aan gehad, lachen in je nachtelijke afkickende onmacht terwijl je 'm voor de zoveelste keer ligt te lezen, hij gaat hier nooit de deur uit. Mocht dat zo zijn, voor 2ehands boeken moet je niet bij bol of MP zijn, maar bij: http://www.boekwinkeltjes.nl/ kun je je pareltjes nog vinden met wat geluk. En gekeken, te koop tussen de 9 en dik 20 euro. Deboekert 10 februari 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 de bieb had m niet ik heb m net besteld dus Ben benieuwd Had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Ik ook, wat je d'r van vindt dan. Debenieuwde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 kreeg bericht dat ze het niet hebben en krijg mn geld terug (dat was de Slegte, de belgse dus☺) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 Marnix Pauwels "Vrij" noteerde ik omdat dit ook een boek is over stoppen met alcohol. Ik had een notitie maar moet het nog checken. Haddock, is jouw boek Alcohol gerelateerd? Of gewoon een goed boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2016 nu bij een ander besteld, en ja alco gerelateerd als ik de inleiding lees. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Jazeker, nogal, gerelateerd, zakmaarzegguh. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2016 Ik heb 'Vrij' van M Pauwels besteld. Had nog een bol bon liggen. Uit de info blijkt dat het over meer gaat dan verslavingen, ook angst stn. depressies, hantering van gedachten e.d. (leefstijl) En hij schrijft uit de eigen ervaring. Afijn, ik krijg het morgen. Eerst Hendrik Groen uitlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden