Monster Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 nee Haddock Het is niet mijn eigen treffende uitspraak, bijna toespraak. Ik las het op een site waar ook uitspraken van Einstein en Rinpoche worden aangehaald. Geen idee wie het bedacht heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 (bewerkt) Ik hoor daar de stem van Paul Smit denk ik monsterlief. Edit, yup, het is paul: http://www.a-dvaita.nl 28 februari 2016 bewerkt door Yogajuf Monster, erik en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2016 yo, dank je prachtige site om langs te wandelen wat een nieuw , leerzaam pad voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Stilte voor de geest is als slaap voor het lichaam MF vd dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Geluk, zit m niet in het veranderen hoe je nu bent Geluk zit m in het ontspannen hoe je nu bent. MF voor elke dag erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Jannigje en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Leve het hierNUmaals. Loesje kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2016 Vind 'm ook geweldig...zo waar..zo belangrijk...en o zo moeilijk soms lady jane en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2016 (bewerkt) Zag ik vandaag en vind ik wel relevant voor vandaag. 17 maart 2016 bewerkt door erik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 ah Osho jeugdsentiment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Ooit nog een spreekbeurt over Osho beweging gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 ooit 2 weken in zijn ashram meegedaan erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2016 Ik adem in en kom tot rustik adem uit en glimlachthuis gekomen in het nuwordt dit moment een wonder Gevoelens komen en gaan als wolken aan de hemel.Bewust ademen is mijn anker. (Thich Nhat Hanh, pagina Meditatie en Mindfulness) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Je kunt je ergeren aan alles en nog wat, maar... je bent het niet verplicht. MF per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 It's not yout job to like me ... it's mine Byron Katie erik, kruidenthee67 en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2016 Het verschil tussen hoofd en hart is het verschil tussen moeten en willen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2016 Zeggen dat iemand niet verdrietig mag zijn omdat het altijd slechter kan is net zoiets als zeggen dat iemand niet gelukkig mag zijn omdat het altijd beter kan MF per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Geef vandaag een glimlach aan hen, die eruit zien alsof ze een zware dag hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Dank je voor die glimlach Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2016 Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander. Johan Cruijff smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden