Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Tel uw zegeningen, tel ze een voor een Tel ze alle en vergeet er geen Tel ze alle, noem ze een voor een Wie was dat ook alweer, Mieke Telkamp? Ik werd er mee wakker deze morgen 😅, verder voel ik me best goed (ik weet alleen niet zeker of ik hier alle of allen moet schrijven, is goed zo toch?) spirit en rapilos reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Het klinkt als een kath. gebedje Yana, maar wat weet ik nog van bidden? goeiemooiemorgen trouwens.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Adri02, ik ben blij dat je weer terug bent. (Eigenlijk wil ik er een hartje achter zetten, maar ja, dat is wat klef.) Ben jij ook met een camper op pad?
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Gisteren heb ik een stukje over de kliffen gelopen, 4500 stappen in totaal. Dat lijkt voor jullie misschien niks maar ik kan wel janken dat het me lukt. Voor zometeen heb ik het plan om af te dalen naar het strandje en dan natuurlijk weer terug omhoog. 💪 rapilos, spirit, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 9 minuten geleden zei lady jane: Het klinkt als een kath. gebedje Yana, maar wat weet ik nog van bidden? goeiemooiemorgen trouwens. Goeiemorgen Jane, ken jij dat lied niet? Ik ben bang dat het voor mij een oorwurm gaat worden. Ik ben gereformeerd opgevoed en ik wist niet hoe snel ik daarvandaan moest vluchten maar bidden doe ik wel, uit nostalgische overwegingen, voor de gezelligheid en vooral als de nood hoog is. 5 uur geleden bewerkt door Yana
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dit is het refrein van het bekende christelijke lied "Tel uw zegeningen" (bekend uit de bundel van Johannes de Heer, lied 256). [1] De complete regel die volgt is: en ge ziet Gods liefde dan door alles heen.  google  spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden count youre blessings die gebruik ikzelf dan weer wel. spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik heb nog geen koffie op, maar ik moest hier eerst heen, want de laptop heeft verbinding, Ik word er steeds vaker uitgeknikkerd, ben dus van adb aan het afkicken noodgedwongen. Het lijkt er ook mee te maken hebben dat het signaal zwakker is naarmate meer mensen online zijn. en zaterdagmorgen doen de mensen boodschappen en klusjes, dus ik grijp mn kans hier even.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh ja, de liedbundel van Johannes de Heer. Die laatste regel kan ik dan ook nog mooi aan m'n oorwurm toevoegen 😊 'Blessings' is een woord dat goed te gebruiken is, maar 'zegeningen' klinkt dan weer te gedragen in mijn oren. lady jane reageerde hierop 1
Joepie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, doe mee. Alweer rot wakker geworden. Gif relatie, ik weet niet beter.
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen.  Wat fijn je zo te lezen @Yana! ik ga er met de honden op uit.Â
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Gisteren heb ik een stukje over de kliffen gelopen, 4500 stappen in totaal. Dat lijkt voor jullie misschien niks maar ik kan wel janken dat het me lukt. Wat fijn zeg super voor jeÂ
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Joepie: Alweer rot wakker geworden. Gif relatie, ik weet niet beter. Jeetje klinkt niet oké praat maar lekker erover. Delen is helen.Â
Joepie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Jeetje klinkt niet oké praat maar lekker erover. Delen is helen. Wat fijn jouw reactie. Ik hou het bijna niet meer vol, doe zo mijn best maar alles is loodzwaar geworden. Ben altijd die vrolijke, optimistische, blije vrouw geweest. Niks meer van over, en terwijl ik dit schrijf rollen de tranen over mijn wangen
Joepie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik ben getrouwd met een vrouw, alweer 16 jaar, die mij na de eerste mooie jaren zodanig, langzamerhand gemanipuleerd heeft, vernederd heeft, de grond in geboord heeft, letterlijk kapot heeft gemaakt. En ja, zul je zeggen, je bent er toch zelf bij, jij hebt het laten gebeuren. Â Nee, zo werkt het niet in het menselijk brein, ik ben ook nog ,ondanks al mijn positiviteit, depressief geweest, veel therapie gehad( moest ik ook van haar).
Joepie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Maar ik ben sterk en een vechter, geef nooit snel op Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 40 minuten geleden zei Joepie: Maar ik ben sterk en een vechter, geef nooit snel op Dat mag ik graag horen. Heb je nog een relatie met deze vrouw? Ze heeft heel wat aangericht bij je.Â
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 45 minuten geleden zei Joepie: Maar ik ben sterk en een vechter, geef nooit snel op Goed zo eerst nu voor je zelf deze weg kiezen de rest wijst zich dan vanzelf somsÂ
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hier (beetje noodgedwongen) een kalm dagje. Ook mijn katje doet mee met een slow motion dagje, lijkt wel. Behalve wat simpele klusjes in huis niks op de planning. Vandaag weer in de dubbele cijfers. Begint er weer een klein beetje op te lijken. En vast van plan nu echt alleen doooooorrrrr te tellen. Geen poging, maar een besluit. Ik heb het boek van Jan Geurtz opnieuw gelezen. Toch weer nieuwe inzichten uit gehaald. Waardevol. Ieder een mooi AV weekend!
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden dagpact: Yana Marjolijn kaatje 🌺 Marjolijn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 45 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Prachtig rondje van 3,5 kilometer gelopen vanaf de camper. Met trillende benen van de inspanning maar het lukte, ik heb zitten huilen van ontroering en blijdschap aan de zee. Het is prachtig hier en heel stil... al die schoonheid voor onszelf. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden