Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei bumperjim: Tip: neem nooit een goedbetaalde baan want je raakt er moeilijk vanaf. Het slijk der aarde. Niet aan hechten.
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Gisteren heb ik een zak drop gekocht en er daar sindsdien twee van opgegeten. Ik ben een flinke jongen. spirit en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden en ik ben een flinke meid, ook qua postuur en door jouw posting net 2 stukken chocolade gekocht @Oskar en jijzelf? Voor grote hoeveelheden naar de stad? Ik heb de drop laten liggen vandaag😘 Oskar reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 uur geleden zei rapilos: een uur van te voren een liter drinken want krijg contrast vloeistof ingespoten. Dat heb ik laatst ook gehad, vreselijk. Ik moet dan gelijk vreselijk piesen en dat mocht niet. Wat een hel. rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Het slijk der aarde. Niet aan hechten. Als ik alleen zou zijn zonder kinderen was het simpel geweest, dan had ik allang een jopie gedaan. Ook moet ik zeggen dat, in de huidige geopolitiek-econo-climatologische context waarin alles naar de kloten gaat, sneller en spectaculairder dan we ooit hadden gedacht (deze week Nepal, volgende week ons huis?) vind ik het 1 vd weinige zekerheden om een solide baan te hebben. Ik zou trouwens ook niet weten wat ik wil in plaats daarvan. Ik ben nergens heel goed in. 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden joh Jimbo je hoeft je nergens om te verantwoorden hier hoor. je kiest wat bij jou past en ja daar zitten voor- en nadelen aan, zoals aan alles en iedereen.
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: en jijzelf? Voor grote hoeveelheden naar de stad? Ik heb acht repen gekocht. Maar nog nergens aangezeten. De witte met fudge ligt in de koelkast. Daar ga ik straks 1 (één) stukje van nemen bij de thee. Me, mr. Moderation. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Dankje @lady jane ik sta er niet graag op als geldwolf want dat interesseert me niet (niemand bij ons hier) maar wel graag genoeg om niet steeds te moeten rekenen tegen het eind vd maand 4 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Uiteraard hoeft niemand een goede baan te verantwoorden. Ik probeer alleen soms voorzichtig aan de boom van oude zekerheden te schudden omdat ik daar zelf veel baat bij heb gehad, vijf jaar geleden. Ik verdien nu minder dan de helft van voorheen, maar heb eindeloos meer voldoening.
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Oskar: Ik heb acht repen gekocht. Maar nog nergens aangezeten. De witte met fudge ligt in de koelkast. Daar ga ik straks 1 (één) stukje van nemen bij de thee. Me, mr. Moderation. Ik krijg nu al een craving, even een zak m&m's uit de automaat trekken en in 1x naar binnen gieten...
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Oskar: Uiteraard hoeft niemand een goede baan te verantwoorden. Ik probeer alleen soms voorzichtig aan de boom van oude zekerheden te schudden omdat ik daar zelf veel baat bij heb gehad, vijf jaar geleden. Ik verdien nu minder dan de helft van voorheen, maar heb eindeloos meer voldoening. Vervelend eigenlijk dat je moet kiezen tussen geld en voldoening...
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden En doen wat je wil vervangen door willen wat je doet? Valt daar nog iets uit te peuren voor jou @bumperjim? lady jane reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik kan geen 8 chocoladerepen in huis hebben, dat gaat niet goed. Gisteren heb ik als avondeten een zak paprikachips gehad, mijn partner cheese onion. Dat doen we nooit. Ik heb nu zin om naar de pizzeria te gaan. Het hek is van de dam. Ff niet doen maar, ben net weer wat gewicht krijtgeraakt. Het komt door het ontregelde leven omtrent bevalling en veel oppassen, doorwaakte nacht. Hou toch wel van structuur.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Gaat het jongens probeer te lijnen hier 🤪🥹 Etty, spirit en bumperjim reageerden hierop 3
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 55 minuten geleden zei bumperjim: Als ik alleen zou zijn zonder kinderen was het simpel geweest, dan had ik allang een jopie gedaan. Ja denk je? Ik denk zelf dat ik als ik voor de keuze zou staan dat toch niet zou doen of gedaan zou hebben. Anders had ik het wel gedaan. Er zijn ook jopies die met hun kroost de wereld rond reizen. Waar gedij jij in?
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Ik ben ook, 4 (5?)jaar geleden nu, van een goed betaalde voltijdse baan met veel verantwoordelijkheid en stress naar 0 centen van mezelf. Net omdat ik een kind heb en tijd ermee wil kunnen doorbrengen. Nu is ze dus bijna 9, wordt zelfstandiger en het begint soms toch wel te pikken, veel tijd maar geen geld. Zeker om ook meer leuke dingen met haar te kunnen doen en ook omdat ze heel geldbewust aan het worden is. Toch heb ik er geen spijt van, van die keuze, dat pakken ze me nooit meer af. Af en toe heb ik wel angst dat ik niet meer aan de bak zou geraken, moest het echt nodig en/ of wenselijk zijn. Dan zoek ik ineens angstig naar vacatures en word ik depressief. Ze moet nu nog 3 jaar basisschool doen. Ik zou het toch fijn vinden om mezelf die tijd nog echt te kunnen gunnen. Iets vinden voor af en toe of sporadisch spreekt me dan wel meer aan, maar terug voltijds op kantoor? Bah, nee, dankjewel! 4 uur geleden bewerkt door Musashi
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mijn vrouw is ook van een voltijdse baan met veel stress naar 0 centen van haarzelf gegaan (maar niet vrijwillig). Ik zou graag hetzelfde doen, maar mn moeder heeft mij te jong gekregen (23) dus ik wacht nog op de erfenis 😈
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 36 minuten geleden zei Etty: Ja denk je? Ik denk zelf dat ik als ik voor de keuze zou staan dat toch niet zou doen of gedaan zou hebben. Anders had ik het wel gedaan. Er zijn ook jopies die met hun kroost de wereld rond reizen. Waar gedij jij in? Ik vind reizen leuk, ik reis af en toe voor de zaak, maar teveel is teveel. Mijn neef heeft net 4 maanden door Azië gereisd, die zit nu weer in een Parijse flat te deprimeren. Dan doe ik liever 4 keer een maand of 8 keer 2 weken 😁
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Musashimaar hoe onderhoud je jezelf en je kind dan?
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @bumperjimik snap je wel. Je lijkt me iemand met groot verantwoordelijkheidsgevoel naar je gezin. Als je allebei zou werken is het een stuk makkelijker, maar nu trek je de kar alleen en het leven is hartstikke duur. bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik word soms ook gek van alle werkstress en deadlines. Haal er nog wel voldoening uit. Zou soms ook weleens iets anders willen doen wat minder oplevert, maar ik heb wel 2 studerende zoons en hoge vaste lasten. Gaat nu even voor.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei Rosee: Ik word soms ook gek van alle werkstress en deadlines. Haal er nog wel voldoening uit. Zou soms ook weleens iets anders willen doen wat minder oplevert, maar ik heb wel 2 studerende zoons en hoge vaste lasten. Gaat nu even voor. Ja snap ik heel goed
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Soms lijkt het me heerlijk om bijv een B@B te hebben en leuk in te richten en daarnaast in een kringloopwinkel te werken en lekker te kletsen met iedereen. Maar ja, verdient geen drol. Best jammer dat ik geen rijke man heb eigenlijk. lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Aan de andere kant: zit je weer met een man. spirit, bumperjim en Etty reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik ga maar weer aan t werk. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden