Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allen. Geen opening van het dagpact door mij omdat ik pas morgen weer een poging onderneem. Val in herhaling maar wat ben ik blij met de regen dezer dagen. Heb de mensen die klaagden bij elke regenbui nooit begrepen want geef mij eens een meer heerlijke geur dan de natuur na een zomerse plensbui. bumperjim en Mariposa reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Mormel, goedemorgen frummers, Van alle buien die de afgelopen dagen waren voorspeld hier zijn maar een paar druppen echt gevallen... Nu miezert het een beetje, maar regen mag het nog niet eens genoemd worden. Schijnt iets met de Hondsrug te maken te hebben.... Maar ik moet zeggen: het ziet er wel lekker fris uit zo, dat dan wel. En de hitte is weg, goeie genade, wat ben ik daar blij om. Een bakje eerst maar even nu. Wat jammer dat je het niet droog weet te houden @Mormel. Waarom niet nu stoppen? En de kater ondergaan zodat je je morgen alweer een stuk beter zult voelen??? 3 uur geleden bewerkt door Yvonne Toevoeging
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal 🤗 hier nog laaste 1 dagje strand 🥰
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Gisteren gezwicht en 1 biertje genomen. Slecht geslapen daardoor en nu spijt 😕 Ik zag het al aankomen. Ik moest 1 dag werken in deze vakantieweek vanwege teams meeting met belangrijke nieuwe klant. Met 12 personen tegelijk en BJ moest eea coordineren dat het geen chaos zou worden. En achteraf rapportje maken en info sturen en alles. De hele dag keihard in de weer. Dus ik kwam om half 7 thuis een beetje afgepeigerd. Vlinder had me geappt dat ze naar de Stad ging en morgen (vandaag dus) terug zou komen. Bumperhond moest er nodig uit. Het huis een vieze bende dus eerst alles gestofzuigd. Het zwembad een smerige bak dus filter vervangen en alles. Alle ramen en deuren opengezet. Bagage voorbereiden want ik ga vandaag naar Parijs. Toen was het 9 uur en moest er nog gegeten worden. En ik had nog geen minuut op mn krent gezeten. En ik moest de planten nog sproeien maar dat is uiteindelijk noet gelukt. Sinds dat ik met Bumperhond langs de rivier liep had ik al het idee geopperd om een biertje te nemen. Dat gebeurde dus uiteindelijk idd tijdens het koken. Wat hebben we nu geleerd? Ik leg de lat gewoon te hoog en dan trek ik het niet meer en dan moet ineens NU de stress verdoofd worden. Ik moet leren om gewoon even rust te nemen 🤔 en zonder instagram. Jammer, had een sterk moment kunnen zijn. Maar die kans komt wel weer terug 😁 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Allemaal heel begrijpelijk @bumperjim, goed om het zo te analyseren, volgende keer anders doen. Is er op zo'n dag dan niemand in het gezin die ook voor jou kan zorgen? Is Stier er niet? En Vlinder, heeft die geen handjes om mee te stofzuigen?
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen: 8 uur!!! geslapen Slapeloosheid is een van mijn postcovidsymptomen, dit was heeeerlijk. Kaatjemama, bumperjim, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers ja slapen is ohzo belangriujk he, kon je dat maar afdwingen, maar helaas zo werkt het niet. Goede nachten zijn kadootjes. En een goede gezondheid is goud waard. 1 uur geleden bewerkt door lady jane
bumperjim Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Allemaal heel begrijpelijk @bumperjim, goed om het zo te analyseren, volgende keer anders doen. Is er op zo'n dag dan niemand in het gezin die ook voor jou kan zorgen? Is Stier er niet? En Vlinder, heeft die geen handjes om mee te stofzuigen? Nee Stier zit nog in Parijs en Vlinder was weg. Alleen zijn op zich is ook een soort trigger voor me geef ik toe. Stress beter reguleren. En dopamine, want op die momenten ben ik gewoon op zoek naar een snelle fix. En ik denk dat hoe minder vaak je dat doet, hoe minder je het gaat zoeken. Maar dat betekent dus dat je tig keer niet die snelle fix moet doen terwijl je m wel graag wilt. En iets niet doen terwijl ik t wel graag wil is voorlopig nog niet mn sterkste kant. Aan de slag. 55 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Morgen. Jammer van het bier @bumperjim maar je analyse is helder genoeg om te weten wat je aan gaat pakken. Ik ga zo richting mijn huis. Kan ik. Telefoon bij me, kan niets misgaan. Maar toch, elke veiligheid bouwen we in. DAGPACT: Yvonne kaarje🌺 Quinn 🧡 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 8 minuten geleden zei lady jane: Goede nachten zijn kadootjes. Zeker waar Dat herken ik wel maar dan met de ochtenden elke ochtend is een verrassing minder pijn of beetje pijn of heel veel pijn. Dit zijn bij bij de kadootjes. hier de laatste dag jeetje wat ging dat snel zeg. Nog steeds niets gedronken.💪🏻 ga wel redden ja maar poef dit was ging dit keer niet van zelf zeg 😅 ook heel veel voordelen ondenkt hoor op vakantie maar eerlijk ook wel gemis bijvoorbeeld zoals gister tijdens een super romantisch dinertje onder de bougainville bomen in een leuk bekend straatje in kos daar miste ik wel hèler wijntje erger roesje maar goed 😊 daar tegen over smaakt eigenlijk alles lekkerder en ben zelf eigenlijk veel meer ontspannen dan ooit geweest. @bumperjim te veel hooi op je vork 🥹herkenbaar
bumperjim Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 1 uur geleden zei Yana: Leuke dingen: 8 uur!!! geslapen Slapeloosheid is een van mijn postcovidsymptomen, dit was heeeerlijk. Zo blij voor je 🥳
bumperjim Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Kijk maar uit want tussen Kos en kots zit maar 1 letter verschil 😁 Sterkte!
Kaatjemama Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden @Quinn je kan dit 💪🏻 ❤️ Quinn reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Goedemorgen! Goede berichten hier allemaal. Vandaag heel veel regen hier, ik ben daar privé heel blij mee. Zakelijk niet aangezien ik met regen niet echt goed mijn werk kan doen (ik moet veel buiten zijn ook). Mijn agenda voor deze week is dus behoorlijk leeg en de komende twee weken al helemaal vol (nu maar hopen dat het droog blijft anders blijf ik afspraken verzetten). @bumperjim Bijzonder wat slechts één biertje al met je doet he? Wij hebben gisterenavond sinds lange tijd weer wat te snacken genomen voor het slapen gaan en ik kon de slaap niet vatten. Geen idee of het daardoor kwam, maar ik vind het wel toevallig. Fijne dag allen!
Kaatjemama Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 6 minuten geleden zei bumperjim: Kijk maar uit want tussen Kos en kots zit maar 1 letter verschil 😁 Sterkte! Hoe bedoel je dit ?🤨
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden