Reacher Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Ik zeg eigenlijk nooit iets @spiritย en ik geef ook geen advies. Ik lees je wel en ik hoop het beste voor je.ย
Quinn Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐
Reacher Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Leuke dingen Mijn lief is vandaag jarig. Hier ook gefeliciteerd Q ๐ฅฐ Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Grinn, dank je lieve @Reacherย ๐ Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐ Jane leuk; ik mag nog een taart bakken hier.ย ย ย Gefeliciteerd Quinn ย ย Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Wat kun je toch goed bakken @lady jane ๐ lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Leuk vandaag: taart en liefde. Of moet dat andersom?
Reacher Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden ๐ฏ ja eerst liefde toch?ย lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden en daarna mag die liefde door de maag bij mannen๐
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden