Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen.

Nee, ik slaap nog steeds niet geweldig, maar er zijn wel betere dromen tussen de nachtmerries. Vandaag de verjaardag van onze dochter. Als ik goed heb meegeteld, komen er meer dan honderd mensen. Jolly. Maar het zal wel goed komen. Ik kan dit. 

Dagpact 

Quinn 🧡

Geplaatst

Dagpact 

Quinn
kaatje 🌺

gefeliciteerd 🥳 @Quinn wat een drukte vee plezier.

@lady janenog iets doen ? Sauna 

ik heb de verjaardag van me moeder mijn taak huis in orde maken en de oudjes vermaken.vroeger waren het altijd natuurlijk hele grote verjaardagen dus pas het in de woonkamer. Er zijn er niet veel over. Hun  voorzien van drankje en een hapje en luisteren naar hun verhalen van vroeger ❤️meer kunnen we niet doen.

Geplaatst

Gefeliciteerd met je dochter @Quinn en wat een drukte. Fijne dag in ieder gieder

@Kaatjemama, ook een fijne dag en wat lief dat je dat doet voor je moeder. Je bent een goed mens.

Hier wordt het ook een drukte vanmiddag. De pubers komen repeteren. Gezellig altijd. Ter afsluiting gaan we ijs halen. Hoop zo dat de groep bij elkaar blijft want ze gaan studeren. Het gaat juist zo leuk.

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Beetje later dan normaal, ik heb er een lui ochtendje van gemaakt. 
Ben zo blij dat de hitte voorbij is. 
Vanmorgen zowaar met jas aan de hond uitgelaten, wat een luxe weer Applaus
Mooi, ik maak er gewoon een heel luie dag van, morgen al vroeg de deur uit en laat weer thuis, dus nu even pas op de plaats. 
Een bakje gaat er altijd in natuurlijk... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...