Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedenmorgen allemaal Dagpact Redelijke nacht gehad gelukkig !straks naar een verjaardag heb mezelf beloofd dat ik niet lang hoef. fijne zondag allemaal 😁 kaatje 🌺 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Ludovica Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen, alweer wakker sinds 3 uur vannacht. Kom ook moeilijk in slaap. Maar goed, dag 3 van helemaal alcohol vrij te zijn. Het gaat goed. Ik ben denk ik nu wel uit de gevarenzone qua enge dingen. Tenminste zo voel ik dat. Klopt dit? Ik ben donderdag ochtend/nacht echt gestopt/heb toen niet meer gedronken. Ik was daarvoor al aan het afbouwen. Maar ik heb ineens constipatie en de gassen in mijn bovenbuik zijn nog lang niet weg ondanks super duper gezond eten en vitamines bij nemen en dergelijke. Maar die buik blijft een stijf staande ballon vol gas. Zo ongemakkelijk en vervelend, kan geen kleding aan, zelf een slip irriteert mijn buik. Ik had dat een paar maanden geleden nooit en ineens was het er. Soms is het even minder en soms blaas ik op waar ik bij sta. Het belemmerd me echt in mijn dagelijkse leven. Ik ben wel in de overgang maar dat ben ik al jaren dus zeg het maar? Verder heel veel spierspanning in de kaak en ook wel in de rest van mijn lijf trouwens. Nog steeds nul komma nul eetlust. Herkent iemand zich in deze klachten? Ik zoek naar lotgenootjes zodat ik me wat zekerder voel. Iedereen een fijne (hete) dag. Ik blijf binnen 🙂 2 uur geleden bewerkt door Ludovica
Ludovica Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Stel ik laat mijn bloed trekken over een maand ofzo, zullen mijn waardes dan al zijn gezakt?
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb geen pasklaar antwoord voor je @Ludovica, ik herken de symptomen ook niet. Het niet goed slapen, ja, dat herken ik wel maar is in mijn geval niet alcohol gerelateerd. Maar ik denk dat wat jij beschrijft niet in een paar dagen verdwijnt, ik ben bang dat je geduld zult moeten hebben. De mensen die jou nu begeleiden zullen je er meer over kunnen vertellen lijkt me. En de bloedwaardes, ik heb even op internet gezocht, bepaalde waardes zakken binnen een paar weken zag ik, maar ook op dit gebied ben ik een volslagen leek. Sowieso een dik compliment dat je gestopt bent. Het kan gewoon niet anders dan dat je je stukje bij beetje beter gaat voelen, maar nogmaals, je zult geduld moeten hebben.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh ja, goedemorgen frummers... Het belooft een prettige dag te worden met niet al te hoge temperaturen hier. Niks bijzonders op het programma, wat wandelen met de hond, wat haken, lekker potje koken en met een boek in het prieel de tijd vergeten.. Maar eerst even een bakje hier.
herman0167 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 12 July? ADB een engelse site geworden?
Lika Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Ik word al twee dagen wakker met de zenuwen gierend door mijn lijf. Geen idee waarom. Zwemmen maar zo meteen.
renaldo61 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Dagpact kaatje 🌺 Yvonne renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden @Ludovica Ik denk dat die problemen ten gevolge van alchohol persoonlijk zeer uiteenlopend zijn. https://www.alcoholhulp.be/probleemgebruik-risicos . Bij mij hielden sommige gevolgen na een tijdje op. Andere vrees ik dat ik blijvend heb. Wat je beschrijft heeft misschien ook niet veel te maken met alchohol. Zweten had ik in ieder geval een lange tijd.
renaldo61 Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Vandaag ben ik nogal lang blijven liggen waardoor een bijna vaste zondagochtend bezigheden totaal in de war zijn gestuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden