Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O, ook leuk, ik ben de magische grens door. Eenenzeventig kilo dames en heren. Jawel. Milka, Oreo en Brinta zijn me dankbaar. Lika, Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Thee gedronken in me mooie tuin met me beste vriendin en me man heb ze nooit samen eigenlijk 🥳 Lezen dat @Quinnstappen zet ❤️ Morgen naar uwv verzekerings arts zo stres hiervoor hoop dat ik kan slapen Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje 🌺 Jane Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemamaen @Oskargefeliciteerd. En ja , @Oskar, mijn oudste lijkt ook zoveel op mij dat het mij soms bang maakt. Maar als ik focus op haar eigenheid (en niet invul…) zie ik dat zij zoveel meer is. Leuke dingen: met jongste naar Kröller Möller vandaag. Het was mooi weer, er was geen haast, we hadden ‘alles mag’ dag, en de beeldentuin was zo mooi. Van Gogh ontroert mij altijd, maar ook mooie nieuwe dingen gezien. Heel fijn. Op de terugweg langs een markante plaats die vroeger van mijn familie was (nee, niet Paleis ‘t Loo:-) en waar ik als kind wel kwam. Uitgestapt en stoute schoenen aangetrokken en met de eigenaar gesproken. Fijn. Soms is de cirkel zomaar even rond.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Ludovicawelkom. Ik dronk met name wijn. Ben radicaal gestopt en toch weer twee keer ‘begonnen ‘. Maar dat gaat niet lang goed. Dus nu weer volledig overtuigd op nul.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden