Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact Quinn. Reacher Jannigje kaatje 🌺
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nachtpact Quinn. Reacher Jannigje kaatje 🌺 Jane
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) leuke dingen Geslaagd gezellig feestje 🥳 👏 25 pers te eten gehad super verwend echt ook met kadootjes die helemaal in me tuin passen . En me man en ik waren echt een team alles liep op rolletjes alleen de voordeur ruit is eruit geklapt enorme klap en overal glas scherven !helaas maar scherven brengen gelukt en gelukkig verzekerd hier voor en er zat binnen 30 min een nood raam opgeplakt. 12 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dat ziet eruit alsof het een wild feest was @Kaatjemamahaha grapje. Fijn dat je het zo naar je zin had en zonder alcohol!💪 Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Roseehad wel paar flinke momentjes dat ik dat heb ergens trek in en dat binnen paar seconden bedenk ik me weer Oja dat doen we niet dus 😅 spirit en Rosee reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Tweede nacht op rij dat ik de slaap niet kan vatten, ach ja dan weet ik op maandag wel weer over wat ik kan zeuren bij de huisarts.
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wel eens ademhalingsoefeningen geprobeerd @renaldo61? Je weet dat je geen pillen hiervoor gaat krijgen en je kunt met geduld en oefenen zo echt wel wat voor elkaar krijgen. Probeer de gratis meditaties en affirmaties eens op insight timer en ontdek of er wat bij je past https://insighttimer.com/nl spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Nou wat een pot zeg, Frankrijk/Paraguay. Paraguay heeft nauwelijks gevoetbald, alleen maar met zn allen voor de goal gebleven en smerig spel gespeeld, maar zoals Mbappe achteraf zei, "dat kunnen wij ook, en we kunnen het beter dan zij". Als je dan ook nog een Oezbeeks arbitrage team hebt dan weet je dat het een kl0tewedstrijd wordt en dat was het ook. Toch nog een strafschop eruit gesleept en toen was het afgelopen. Ik weet weer waarom ik soms koppijn krijg van voetbal. Blij dat dit vervelende landje eruit is. Iemand anders die het nog volgt of zijn julie afgehaakt sinds NL eruit is? 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 7 uur geleden zei Kaatjemama: leuke dingen Geslaagd gezellig feestje 🥳 👏 25 pers te eten gehad super verwend echt ook met kadootjes die helemaal in me tuin passen . En me man en ik waren echt een team alles liep op rolletjes alleen de voordeur ruit is eruit geklapt enorme klap en overal glas scherven !helaas maar scherven brengen gelukt en gelukkig verzekerd hier voor en er zat binnen 30 min een nood raam opgeplakt. Stond er een paard in de gang? 🤣
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @bumperjim😂😂 echt hè was een stom geval van te veel deuren open 🙈was zelfs aan begin van feest niet eens bij afloop
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Iemand anders die het nog volgt of zijn julie afgehaakt sinds NL eruit is? geef mij maar sporten met een net ertussen, minder agressie en meer sport. Ik kijk nog wel af en toe naar uitslagen en soms zie ik wat nabeschouwingen, dat doe ik met tennis ook, dan zie ik de hoogte en dieptepunten en bespaar heel veel tijd en ergernissen.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Maja: Wel eens ademhalingsoefeningen geprobeerd @renaldo61? Je weet dat je geen pillen hiervoor gaat krijgen en je kunt met geduld en oefenen zo echt wel wat voor elkaar krijgen. Probeer de gratis meditaties en affirmaties eens op insight timer en ontdek of er wat bij je past https://insighttimer.com/nl Ik ga daar straks eens beter naar kijken.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb gisteren een beetje naar de Tour gekeken. Tot begin september 2004 volgde ik het wielrennen nauwgezet, maar plots was er maar een ding meer waar al mijn interesse naar ging. Remco Evenepoel zal de Tour waarschijnlijk nooit winnen zoals Lucien van Impe onlangs in een interview stelde, Remco zijn grootste probleem is dat hij gewoonlijk ergens een zwakke dag heeft in de Tour. Voetbal intresseerde me nooit. Mijn interesse in andere dingen is nooit volledig terug gekomen. spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: .... Iemand anders die het nog volgt of zijn julie afgehaakt sinds NL eruit is? Normaal kijk ik geen voetbal maar voor het wk maak ik een uitzondering al is het niet fanatiek. In België kun je die wedstrijden volgen op Sporza, als je de webpagina opent om de wedstrijd te zien kun je vervolgens ook andere pagina's openen en komt de voetbal in beeld in een klein schermpje (weet niet of dit met alle zenders tegenwoordig zo werkt) dus meestal volg ik met een half oog. Spijtig dat Nederland er al uit ligt, België zit er nog wel in maar heeft toch nog niet veel voetbal getoond. Geen idee wat echte voetbalkenners hiervan vinden maar voor mij zijn zowel de drankpauzes als de tussenkomsten van de VAR een winst voor het spel.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik volg het nog wel @bumperjim. Baal nog steeds dat Nederland eruit ligt, maar het is wat het is. Gisteravond hoop getoeter omdat Marokko heeft gewonnen. Vind het wel leuk voor ze, hoop dat ze nog ver komen.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei Rosee: Ik volg het nog wel @bumperjim. Baal nog steeds dat Nederland eruit ligt, maar het is wat het is. Gisteravond hoop getoeter omdat Marokko heeft gewonnen. Vind het wel leuk voor ze, hoop dat ze nog ver komen. Straks mogen ze tegen Frankrijk 😁 weet niet of ze nog verder gaan komen dan dit 😈
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Helaas in Rotterdam weer rellen vanwege de winst van Marokko gisterenavond. Misschien in nog meer steden. Denk dat Nederland het niet kan hebben dat Marokko het zo goed doet. Jammer dat de feestvreugde altijd zo moet eindigen. Ik ben maar voor België geworden 😆. Ik denk overigens dat Frankrijk gaat winnen. Ach, wie ben ik. Ik heb de ballen verstand niet van voetbal. Ik gun het Marokko ook wel. 1 uur geleden bewerkt door spirit
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Frankrijk heeft de beste kaarten denk ik maar dat zegt niet alles. Het is lastig om een zwakke tegenstander slecht te laten spelen, zoals JC zei.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Trots op je @Kaatjemama. Jammer van de deur. Er stond ook best veel wind gisteren. Nu lekker fris weer op he? Knap hoor 🤎
Kaatjemama Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 2 minuten geleden zei spirit: Trots op je @Kaatjemama. Jammer van de deur. Er stond ook best veel wind gisteren. Nu lekker fris weer op he? Knap hoor 🤎 Dank je @spiritJa jammer van de deur was even chaos maar verzekerd. Ben ook heel erg blij kan elk gesprek goed herinneren hoef niet te twijfelen of ik raars heb gezegd en alles is zo opgeruimd fris en genoeg energie. Nu hopen of ik het zo kan houden 😁
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden