Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

leuke dingen 

Geslaagd  gezellig feestje 🥳 👏

25 pers te eten gehad 

super verwend echt ook met kadootjes  die helemaal in me tuin passen . En me man en ik waren echt een team alles liep op rolletjes

alleen de voordeur ruit is eruit geklapt enorme klap en overal glas scherven !helaas maar scherven brengen gelukt en gelukkig verzekerd hier voor en er zat binnen  30 min een nood raam opgeplakt.

adc0102a-d9c0-4131-a8e1-9d30ab9c331f.jpeg

bewerkt door Kaatjemama
.
Geplaatst (bewerkt)

Nou wat een pot zeg, Frankrijk/Paraguay. Paraguay heeft nauwelijks gevoetbald, alleen maar met zn allen voor de goal gebleven en smerig spel gespeeld, maar zoals Mbappe achteraf zei, "dat kunnen wij ook, en we kunnen het beter dan zij". Als je dan ook nog een Oezbeeks arbitrage team hebt dan weet je dat het een kl0tewedstrijd wordt en dat was het ook. Toch nog een strafschop eruit gesleept en toen was het afgelopen.

Ik weet weer waarom ik soms koppijn krijg van voetbal. Blij dat dit vervelende landje eruit is.

Iemand anders die het nog volgt of zijn julie afgehaakt sinds NL eruit is?

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
7 uur geleden zei Kaatjemama:

leuke dingen 

Geslaagd  gezellig feestje 🥳 👏

25 pers te eten gehad 

super verwend echt ook met kadootjes  die helemaal in me tuin passen . En me man en ik waren echt een team alles liep op rolletjes

alleen de voordeur ruit is eruit geklapt enorme klap en overal glas scherven !helaas maar scherven brengen gelukt en gelukkig verzekerd hier voor en er zat binnen  30 min een nood raam opgeplakt.

adc0102a-d9c0-4131-a8e1-9d30ab9c331f.jpeg

Stond er een paard in de gang? 🤣

Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Iemand anders die het nog volgt of zijn julie afgehaakt sinds NL eruit is?

geef mij maar sporten met een net ertussen, minder agressie en meer sport.
Ik kijk nog wel af en toe naar uitslagen en soms zie ik wat nabeschouwingen,
dat doe ik met tennis ook, dan zie ik de hoogte en dieptepunten en bespaar heel veel tijd en ergernissen.

Geplaatst

Ik heb gisteren een beetje naar de Tour gekeken. Tot begin september 2004 volgde ik het wielrennen nauwgezet, maar plots was er maar een ding meer waar al mijn interesse naar ging. Remco Evenepoel zal de Tour waarschijnlijk nooit winnen zoals Lucien van Impe onlangs in een interview stelde, Remco zijn grootste probleem is dat hij gewoonlijk ergens een zwakke dag heeft in de Tour. Voetbal intresseerde me nooit. Mijn interesse in andere dingen is nooit volledig terug gekomen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...