Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Quinn. Reacher Jannigje kaatje 🌺
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Quinn. Reacher Jannigje kaatje 🌺 Jane
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) leuke dingen Geslaagd gezellig feestje 🥳 👏 25 pers te eten gehad super verwend echt ook met kadootjes die helemaal in me tuin passen . En me man en ik waren echt een team alles liep op rolletjes alleen de voordeur ruit is eruit geklapt enorme klap en overal glas scherven !helaas maar scherven brengen gelukt en gelukkig verzekerd hier voor en er zat binnen 30 min een nood raam opgeplakt. 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
Rosee Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dat ziet eruit alsof het een wild feest was @Kaatjemamahaha grapje. Fijn dat je het zo naar je zin had en zonder alcohol!💪 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden @Roseehad wel paar flinke momentjes dat ik dat heb ergens trek in en dat binnen paar seconden bedenk ik me weer Oja dat doen we niet dus 😅
renaldo61 Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Tweede nacht op rij dat ik de slaap niet kan vatten, ach ja dan weet ik op maandag wel weer over wat ik kan zeuren bij de huisarts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden