Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen, in afwachting van Yvonne's koffie heb ik nog overschot in de thermos van gisteren. Geen goede info over hoe het in Nederland zit maar hier geven ze voor zaterdag inmiddels 39°C, denk niet dat ik het al zo warm heb geweten.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal sterkte allemaal met deze warme dag. Wilde een blokje van 2 uur wandelen maar het is al best warm en ook allergisch reactie op me been helaas op een muggenbeet ofzo . loopt niet lekker baal ervan maar sla toch maar even over denk.even wat anders verzinnen voor vandaag
bolletje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeie morgen allemaal. Pas al een paar maanden de 4-7-8 toe en slaap als een roos. Met 2 ventilators aan heb ik nergens geen last van na 60 jaar klooien.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers wat is de 4-7-8 methode @bolletje? anders google ik wel na mn koffie, eerst ff wakker worden nog. * oh ja de ademhalingsoefening die we bij de yoga ook wel eens krijgen en die ik niet kan, ik raak helemaal van slag als ik zo langzaam uit moet ademen. Vasthouden gaat prima. Op het moment dat ik dat tellen loslaat ontspan ik juist wel altijd al een buitenbeentje gevoeld in groepen. 5 uur geleden bewerkt door lady jane
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ben ook benieuwd ga ook eerst even koffie zetten dan lezen 😂
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeie morgen, ja @bolletje ik leer m’n dochter 4-6 aan om in slaap te vallen. Werkt altijd! Wij proberen hier om van onze nood een deugd te maken, geen angsten en paniek om die kapotte camionette maar even op de pauze knop duwen en genieten van een onverwachte tropische vakantie. Onze grootste en beste investering ooit, loont elk jaar meer en meer. Het is een zwemvijver in onze tuin, die ooit het grootste deel van ons renovatiebudget heeft ingenomen, en waarvoor iedereen ons wat lacherig bekeek, want geen twee of meer dikke auto’s op de oprit, geen chique villa maar een kleine bungalow, geen dure kleding, kortom geen rijkdom die zichtbaar is van de buitenkant. Maar wel die zalige zwemvijver dus. Soms heb ik schrik dat wij of onze dochter hierom worden uitgelachen maar in hete tijden als deze denk ik toch, wie laatst lacht, best lacht. Dus, hier afwisselend bezig met m’n huidige Marie Kondo obsessie en alles weggooien wat niet meer bij mijn toekomst past, afgewisseld met verfrissende plonsjes. Life can be sweet! spirit en Mariposa reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 4-7-8 is 4 tellen inademen, 7 tellen vasthouden en 8 tellen uitademen. Dat werkt rustgevend. Eigenlijk geldt dat altijd als je langer uitademt dan inademt. Dus ook bij 4 tellen in en 6 tellen uit. Niet alleen om te slapen maar ook bij paniekaanvallen of stressmomenten is dat zeker aan te raden! 5 uur geleden bewerkt door Musashi
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden ja die kan ik ook niet. Maar 6 is beter te doen dan 8 voor mij. soms maar gewoon accepteren
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @lady jane mss ben jij gewoon al de rust zelve? 😁 lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen zowaar. Het is nu nog heerlijk 'koel' buiten, net lekker rustig gelopen met de hond. Het wordt naar verwachting niet warmer dan 27 graden... jammer dat ik het grootste deel van de dag van huis ben. En ook morgen ben ik de hele dag weg, en dan komen donderdag, vrijdag en zaterdag met echte hitte... rustig aan die dagen maar. Mooi, een bakje even en dan snel aan de slag..
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Straks naar de supermarkt. De lege bierblikken inleveren en dat zijn er heel wat. Ben zelf niet helemaal fit. Zenuwen op m'n maag en chagrijnig. Vriend nog thuis. Gisteren geen repetitie gehad, hij heeft zich ziek gemeld. Ik baal nog steeds. Veel vliegen in huis. Krijg er een vliegentik van. Op dit soort momenten zou ik heel hard willen gillen in een stil bos. Het enge bos. Huuuuuuh. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Als je 4 uur wakker ligt dan tel je 7 schaapjes en dan val je bij de 8e in slaap 🥱😴😴😴😴 Hier ook ventilator aan, alles open en het is goed te doen. Vanmiddag wordt het 39. Gewoon verstand op nul houden. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heerlijke appelflappen gehaald en geld toekrijgen 😋.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @spirit Hoe krijg je dat voor elkaar?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden