Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

DAGPACT:
Mormel

Goedemorgen, in afwachting van Yvonne's koffie heb ik nog overschot in de thermos van gisteren. 
Geen goede info over hoe het in Nederland zit maar hier geven ze voor zaterdag inmiddels 39°C, denk niet dat ik het al zo warm heb geweten. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal 


sterkte allemaal met deze warme dag.

Wilde een blokje van 2 uur wandelen maar het is al best warm en ook allergisch reactie  op me been helaas op een muggenbeet ofzo . loopt niet lekker baal ervan maar sla toch maar even over denk.even wat anders verzinnen voor vandaag 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...