Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen frummers, Zo, het is maandag. Gisteren was een drukke dag: kinderen en kleinkinderen kwamen voor Vaderdag. Ik kan honderd keer zeggen dat ze nu zelf .... bla bla bla... ze komen tóch. Lief. En het was gezellig. Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat het maandag is: even rust. Die hitte ben ik wel zat onderhand, maar ja, het begint nog maar net. Bakje dan maar even Fonny reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Hoop dat iedereen het 's nachts een beetje koel kan houden.
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 21 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Mormel kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Fijn even rust @Yvonneleuk dat ze geweest zijn maar snap je zo goed dat je even lekker kan bij komen. Hou van al me kinderen maar geniet ook zo erg even met z’n 2 soms. Even opladen. @Mormel hier was het redelijk te doen raam open. Geen airco hier 😅wel korte nachten geld voor iedereen denk. zo naar de stad het het is tijd voor me halfjaarlijkse check up. Voor de medicijnen 💊 ze beginnen vast weer over de adhd medicatie 😅 iets waar we het nooit over eens werden. misschien moet ik het nog een kans geven nu ik niet meer drink. Alles is anders.🤷🏼♀️ gister op de boot lekker op de boot radel 0.0 mee en me man probeerde er ook een gek voelde soort weer gezellig samen.🥰 rapilos en spirit reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Mormel kaatje 🌺 Lika
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden goeiemooiemorgen frummers uren voor mn ventilator (20 jaar oud) zitten balen dat die het niet goed meer deed. Kom ik er s avonds toevallig achter dat hij met de uitblaaskant de verkeerde kant op stond Dus nu kan hij weer terug naar de laagste stand en voelt het weer luxe als eerder. Ik stel dat ding altijd uit, want eenmaal aan gewend lijk ik er wel verslaafd aan. Gelukkig mag ik vandaag naar de sauna want daar hebben ze giga bomen op het gras en na de koude douche krijg ik daar zelfs kippevel tijdens het lezen. En er is hitteprotocol voor de opgietingen dus kalmpjes aan verder. De heen en terugreis is de grootste hobbel vandaag. spirit en Fonny reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen! Heerlijk weekend gehad met familie en gisteren een gaaf optreden gezien van Danny Bryant. Hij heeft een nieuw album met hele mooie nummers. Als ik het goed begreep (je verstaat de zanders nooit zo goed als ze wat zeggen, ik niet tenminste) is dat album tot stand gekomen naar aanleiding van zijn stoppen met drinken. Hier een mooi nummer welke hij ook speelde: Fijne dag mensen! 15 uur geleden bewerkt door Mariposa Maja en spirit reageerden hierop 2
Maja Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Geniet van de sauna @lady jane! Een koude douche of dompelbad is heerlijk met dit weer. Donderdag 35 graden aangekondigd. En dat aan de kust. Dus binnenland nog warmer. 🥵🥵🥵 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Veel plezier @lady jane denk dat ik volgende week ook maar naar de sauna ga heerlijk met dit weer. lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Een heftig weekend gehad. Het was allemaal teveel van het goede. We waren best moe zaterdag en helaas is mijn vriend daarna aan het bier gegaan. Nuchtere maag, niets gegeten en ineens staat zijn dochter voor mijn neus. Die had hij via de app uitgenodigd. Dubbel emotioneel door de drank. Ze is hier wel 2 uur geweest. Van zijn ex mag ze niet bij ons komen, dus alles moet stiekem. Ik vind dit erg gecompliceerd allemaal. Gisteren nog ziek van de drank maar toch weer gepakt om zich beter te voelen. Nu ligt hij voor pampus op de loungebank buiten. Niet wakker te krijgen. Ik doe maar gewoon mijn ding. Alles gaat gewoon door. Wederom weer geen leuk weekend gehad door die tyfusdrank 😥. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Balen @spirit heel erg vervelend voor je
rapilos Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach, wat tot voor je @spirit Hoop, dat hij zich weer snel kan herpakken Sterkte meis
Fonny Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 8 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Mormel kaatje 🌺 Lika Fonny🌞
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei rapilos: Ach, wat tot voor je @spirit Hoop, dat hij zich weer snel kan herpakken Sterkte meis Inmiddels heeft hij zich herpakt maar is nu natuurlijk doodmoe. Dat met die hitte erbij en 2 dagen niet gegeten. Nu koude macaroni aan het maken met een saladeschotel erbij. De repetitie gaat niet door natuurlijk. Smoes verzonnen. Tsja, zo gaat dat. Echt gezelliger wordt hij er allang niet meer van. Hij valt gewoon in slaap. Geen idee wat zijn trigger is. Ik dacht verleden week dat het door de drukte van mijn kleindochter kwam. Er zijn nog veel dingen die hij niet heeft verwerkt. Daarom komt de zolder ook niet leeg. Zelfs kleding kan hij niet wegdoen van zijn vrouw. Er liggen zelfs nog oude medicijnen.
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoop dat hij veel water drinkt met deze hitte en kater
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Even een zijvraagje. Is er misschien iemand hier die de verjaardagen bijhoudt en mij die van Renaldo kan geven?
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Mooie dingen Mogen helpen Een bloempot in de vorm van een octopus
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Even een zijvraagje. Is er misschien iemand hier die de verjaardagen bijhoudt en mij die van Renaldo kan geven? Nee, al jaren geleden is de kalender leeggehaald en kunnen we de verjaardagen niet meer zien Mormel.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Yvonne Mooi moment vandaag: Even heerlijk in de tuin kunnen zitten bij een acceptabele temperatuur... Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher kaatje 🌺 door gesprekken vandaag meer vertrouwen en zin hebben in de toekomst. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Lekker Vonneke, ik zie je op een schommelstoel onder een schaduwrijke appelboom. En jij lijkt weer even in een goede niet drinken flow te zijn gekomen @Kaatjemama
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Yvonne kaatje 🌺 Jane
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Reacherzeker gaat goed 😊 dank je merk dat heftige dingen nog wel een trigger zijn. was tegelijk gegaan even netjes opnieuw Nachtpact Quinn Reacher kaatje 🌺 Yvonne door gesprekken vandaag meer vertrouwen en zin hebben in de toekomst. Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden bewerk m nog maar n keer @Kaatjemama
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden