Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Zo, het is maandag. Gisteren was een drukke dag: kinderen en kleinkinderen kwamen voor Vaderdag. Ik kan honderd keer zeggen dat ze nu zelf .... bla bla bla... ze komen tóch. Lief. En het was gezellig. Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat het maandag is: even rust. Die hitte ben ik wel zat onderhand, maar ja, het begint nog maar net. Bakje dan maar even
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Yvonne Mormel Goedemorgen. Hoop dat iedereen het 's nachts een beetje koel kan houden.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 21 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Mormel kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Fijn even rust @Yvonneleuk dat ze geweest zijn maar snap je zo goed dat je even lekker kan bij komen. Hou van al me kinderen maar geniet ook zo erg even met z’n 2 soms. Even opladen. @Mormel hier was het redelijk te doen raam open. Geen airco hier 😅wel korte nachten geld voor iedereen denk. zo naar de stad het het is tijd voor me halfjaarlijkse check up. Voor de medicijnen 💊 ze beginnen vast weer over de adhd medicatie 😅 iets waar we het nooit over eens werden. misschien moet ik het nog een kans geven nu ik niet meer drink. Alles is anders.🤷🏼♀️ gister op de boot lekker op de boot radel 0.0 mee en me man probeerde er ook een gek voelde soort weer gezellig samen.🥰
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Mormel kaatje 🌺 Lika
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers uren voor mn ventilator (20 jaar oud) zitten balen dat die het niet goed meer deed. Kom ik er s avonds toevallig achter dat hij met de uitblaaskant de verkeerde kant op stond Dus nu kan hij weer terug naar de laagste stand en voelt het weer luxe als eerder. Ik stel dat ding altijd uit, want eenmaal aan gewend lijk ik er wel verslaafd aan. Gelukkig mag ik vandaag naar de sauna want daar hebben ze giga bomen op het gras en na de koude douche krijg ik daar zelfs kippevel tijdens het lezen. En er is hitteprotocol voor de opgietingen dus kalmpjes aan verder. De heen en terugreis is de grootste hobbel vandaag.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen! Heerlijk weekend gehad met familie en gisteren een gaaf optreden gezien van Danny Bryant. Hij heeft een nieuw album met hele mooie nummers. Als ik het goed begreep (je verstaat de zanders nooit zo goed als ze wat zeggen, ik niet tenminste) is dat album tot stand gekomen naar aanleiding van zijn stoppen met drinken. Hier een mooi nummer welke hij ook speelde: Fijne dag mensen! 2 uur geleden bewerkt door Mariposa Maja reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geniet van de sauna @lady jane! Een koude douche of dompelbad is heerlijk met dit weer. Donderdag 35 graden aangekondigd. En dat aan de kust. Dus binnenland nog warmer. 🥵🥵🥵
Kaatjemama Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Veel plezier @lady jane denk dat ik volgende week ook maar naar de sauna ga heerlijk met dit weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden