Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers. Er wordt hier een bewolkte dag verwacht met wat regen... We zullen zien. Een bakje eerst maar even.
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Goeie morgen Yvonne en iedereen die nog zal volgen, Hier maken we ons op voor een paar snikhete dagen. Ik ga mijn oefening vandaag verder zetten: harde grenzen zacht aangeven. Iedereen is welkom, maar op mijn voorwaarden en wanneer het mij past. Vanavond is het receptie en expositie van mijn dochter haar eerste jaar kunstacademie. Ik ben heel blij dat ze een hobby heeft gevonden waar ze zich echt goed in voelt en waar ze leert dat niet alles van de eerste keer perfect hoeft te zijn maar waarbij oefenen loont. Trots en benieuwd. Ik heb daarbij beseft hoe belangrijk dagelijkse me-time voor me is. Dus, geen bezoek ontvangen vanmiddag, hoe mooi het weer ook is, want een volle dag omringd met mensen vind ik te veel. Zo, dat dus, nu nog oefenen met m’n communicatieskills. 😁 6 uur geleden bewerkt door Musashi Mariposa en spirit reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Maja, ik denk aan je vandaag, sterkte... @Fonny, ik hoop dat het gisteren allemaal voorspoedig is verlopen? Hoe ist nu met je? lady jane reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen dames en alle anderen. Musashi, welke hobby heeft jouw dochter? Musashi reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen dames. Jij veel plezier vanavond Musashi... Ik ga er vandoor lui, de plicht roept... Maak er een mooie dag van, met of zonder zon... Musashi en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden toitoitoi @Maja en @Fonny moedig snel weer op de been Fonny reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Veel plezier vanavond @Musashi Musashi reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 45 minuten geleden zei Musashi: Dankjewel lieve @bolletje voor je interesse. Ze is 8 en ze doet beeldende kunsten. Vooral tekenen en knutselen vindt ze leuk. Ze heeft er nu een nieuw idool bij: Frida Kahlo. Die staat sinds kort in haar top 3, naast Rosa Parks en Mahatma Gandhi die ze dit jaar ook heeft leren kennen.🥰 Toen ik 8 was was mijn top 3 Kwik, Kwek en Kwak 🤣 spirit en Musashi reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Kinderen zijn tegenwoordig snel volwassen. Een heel verschil met onze kindertijd. Ik speelde met poppen en met de poppenwagen vadertje en moedertje spelen 😄. Zie het ool aan mijn kleindochter. Die is ook 8. Wel knap van jou dochter @Musashi. Die van mij hangt liever de clown uit. Die heeft wat concentratieproblemen omdat ze altijd leuk gevonden wil worden tegenover andere kinderen. Ze doet dan ook gevaarlijke dingen. In de speeltuin 10 keer koppeltje duiken op het klimrek. Tsja, toen viel ze. Grote bult op haar hoofd, maar gaf geen kik. Ze vond het zelfs stoer en ik moest er een foto van maken.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: @bumperjim in september wordt ze wel al 9, als dat al een verschil zou maken. Maar het gaat idd allemaal heel snel bij haar. We zijn nu ook al in de fase dat ze het gênant vindt als haar moeder mee op het schoolplein staat.😆 🫠 Vindt dit wel grappige fase onze jongste zit daar midden in ze had laatst een bbq op d’r hockey club zei ik voor de grap dat ik en de vader even gingen fietsen wel koffie kwamen drinken. Ongelofelijk dat was geen grapje 😂soms wil ze dat ik haar ophaal omdat de vader tegen iedereen kletst en schaamt ze zich voor.heerlijk me jongens zijn dat station allang voorbij en vinden het zo leuk als je op werk langs komt. spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden