bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Omdat iedereen uitslaapt 🤣 goeiemorgen Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen Jimbo en uitslapende frummers Laat ik nu net een uur te vroeg klaarwakker wezen dat gebeurt me niet zo vaak.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Jim en Jane. Ja, ik heb uitgeslapen, het werd gisteren een latertje. Heb naar de voetbal gekeken want vond het zo sneu anders voor Kees dat hij in zijn eentje zou zitten. Nou, ik kon er niet warm van worden van wat ik zag. Mooi, nieuwe dag, we gaan er een mooie dag van maken. Eerst een bakje... 7 uur geleden bewerkt door Yvonne letter vergeten spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden de 2e helft was wel spannend, maar ik had bijna de tv uitgedaan door de eerste helft. Geef mij maar tennis en volleybal, dat leeft veel meer in mijn beleving. Maar goed, voetballiefhebbers hebben ook weer wat om over te praten. En iets van chauvinisme wordt altijd wel wakker bij dit soort wedstrijden. spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Fonny🌞 goedenmorgen
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Keb er niks van gezien, ik dacht zonder mij lukt het ze ook wel om gelijk te spelen 🤣 Opgeklopt spektakel met teveel teams, als je alle poulewedstrijden gezien hebt heb je al een overdosis voetbal gehad
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen! Voetbal... zonde van de tijd (eigenlijk heel veel dat op televisie te zien is). Beter lekker de natuur in.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Inderdaad zonde van de tijd, klopt. Maar ach, Kees kijkt er naar uit, dus bakje chips en een blikje 0.0... , vind hij gezellig.. Ik kijk sowieso bijna geen tv, ik hóór hem wel want Kees begint dovig te worden 🫢 Overigens is de grote rooie niet aan het dementeren hoor, hij is nog maar 4 (kan natuurlijk ook op die leeftijd, maar neen) Wat bleek: de batterijen van het kattenluikje waren leeg, dus hij kon wel naar buiten, maar niet meer naar binnen. En ja, het rode lampje knipperde, maar normaal gesproken gaan de batterijen dan nog minstens een maand mee, deze niet want het waren de oplaadbare en die begeven het dan ook gelijk voor de volle 100 %. Afijn, ik heb geen huilende grote rooie onder het slaapkamerraam gehad vannacht, wat een luxe. Rosee reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Maja heb je de uitslagen van het onderzoek al gekregen? En @Fonny, wanneer gaat de operatie plaats vinden?
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 minuten geleden zei Rosee: Oh gelukkig dat dat t was @Yvonne. Nu moet ie nog wel ff doorkrijgen dat ie gewoon weer naar binnen kan. Ja, daar was ik ook wel bang voor, maar gelukkig had meneer het gelijk weer door. En het zou me ook niks verwonderen als hij één dezer dagen 's nachts weer onder het raam staat te jammeren omdat hij zich eenzaam voelt, maar afgelopen nacht was gewoon al een k'dootje. Hij heeft ook wel eens staan te janken achter de kamerdeur 's nachts, ook vlakbij de slaapkamer natuurlijk, wilde meneer gewoon even wat aandacht en het liefst een paar lekkertjes Maar goed... we zullen zien
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden een hele goede morgen allemaal, Nog erg bewolkt buiten, maar ze beloven een hoop zon vanmiddag. Straks ; vriend, koffie wandeling met de hond in natuurgebied. Supermarkt voor tuinaarde, boterham thuis eten en volkstuin. Voetbal niet gekeken, maar lekker naar bed gegaan Totaal geen spijt van 😅 Vriend is thuis gaan kijken en heeft bij mij de eerste helft van Curacau gekeken. Ondertussen heb ik een podcast geluisterd met oortjes in en een stukje gepaint Gelukkig @Yvonne, dat alleen maar het kattenluikje leeg was. Ben je van dat gemauw af voorlopig (hoop je 😊)
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Ben de 2 helft in bed gaan kijken dus was een slecht plan na een dagje Rotterdam door wandelen 😂😴 Ben je toch de maastunnel doorgewandeld? 🤣 Kaatjemama reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier ook weer een nieuwe dag en nieuwe kansen. Vriend is vrij. Hij gaat zich aardig onmisbaar voelen, denkt dat de toko zonder hem niet draait. Heel veel met zijn werk bezig. Heeft moeite om dingen uit handen te geven. Heb gezegd dat hij eens meer aan zichzelf moet denken. Ik heb echt een rotweekend gehad. Het doet veel met mij als hij drinkt. Het ergste vond ik het nog voor mijn zoon. Die was weer bang, dat ik bier zou gaan drinken. Ik zag dat zorgenbekkie van hem en vond het echt erg. Gelukkig zag hij gisteren een gewone moeder. Het is allemaal erg confronterend. Ik ga alle lege bierflesjes straks inleveren. Zo heb ik weer goedkope boodschappen 😁. Heb ik ook meteen een overzicht van de hoeveelheid en eventuele voorraad. Hier nog geen zon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden