Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wow @Quinn heb je de hele nacht staan tafel dekken?

Hier goed geslapen. Gisteravind gemountainbiked omdat het kon en vervolgens Geen biertje genomen. Daardoor nu alweer wakker en niet mn "hoofd in de kont" zoals de Fransen dat zo plastisch zeggen. 

Geplaatst (bewerkt)

Het is het seizoen dat de braamstruiken en andere struiken hier en daar per ongeluk over het pad beginnen te groeien. Daar stop je natuurlijk niet voor, dus je ratst er doorheen en komt dan als een bloedend rund thuis (de onderarmen en een beetje de benen). Extra afzien 🤪

Ik kom vaak dieren tegen. Vorige week een ree op het pad, heel dichtbij. Wilde zwijnen, slangen... En een keer een vos die verstrooid midden op het pad bleef staan. "Kssst!" zei ik en hij luisterde beter dan mn hond die ook vaak in de weg staat 👍🏻

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen @Quinn en @bumperjim en goedemorgen alle andere frummers, 
Jeetje, wat ziet dat er allemaal heerlijk uit, dankjewel @Quinn, zaaaalig de dag beginnen zo.
Jammer dat je zo beroerd heb geslapen, ik heb zowaar eens redelijk kunnen slapen. 
En jeetje @bumperjim... bramenstruiken om doorheen te fietsen, getsie.. 
Er langs wandelen en heerlijk bramen eten, ja dat vind ik dan weer heerlijk :) 
Doet me denken aan een  nummer van Herman van Veen trouwens. 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

heerlijk afgekoeld dus alles open
en de was hangt. Wel veel vocht in de lucht
dus hopelijk gat het ook waaien nog (het hangt onder de galerij
van de bovenburen. Het hele jaar door buiten, geen vocht ion huis zo.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Ontbijt ; zelfgemaakte amandelmelk, brinta, blauwe bessen, banaan, kokosrasp en lijnzaad

Ochtendgym
Nu ; koffie plus zelfgebakken appelmuffin

Straks' Naar de biowinkel (dochter ook een pakket brengen)
Daarna brengt vriend mij naar vriendin.
Wandelen en ergens lunchen was de planning
Maar ze voorspellen veel regen, dus we zien wel

Vriend zorgt intussen voor het hondje
Is echt wel een lieverd hoor 🥰

Geplaatst

Wat een heerlijk ontbijt @Quinn.Dank daarvoor. Sterkte bij de psych. Tussen de buien door wandelen met de hond, meer gaat het niet worden voor vandaag. Ik heb verhoging dus maar even pas op de plaats. De keuken wat opgeruimd, wat kleine klusjes in huis. Heb er ook nog een stijve nek bijgekregen. Maar niet teveel omkijken dus vandaag. Ben wel blij dat ik gisteren naar de repetitie ben geweest, al is accordeon spelen natuurlijk niet best is voor je rug. Daar zal ik mijn stijve nek ook wel aan over gehouden hebben. Het is even droog, dus ik ga maar even lopen met de hond nu.

Geplaatst
9 minuten geleden zei Reacher:

En bloemen! 😃 Maar niet teveel anders moet ze zo sjouwen. 

Dit is actual advies wat mijn vriendinnen aan anderen geven als ze op first date gaan. 
Heel pragmatisch. 😁

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...