lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden toch dit weekend goed doorstaan Kaatje, nuchter en verstandig. sterkte verder
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: toch dit weekend goed doorstaan Kaatje, nuchter en verstandig. sterkte verder Lief @lady janedas idd waar ondanks echt een super rot weekend niet gedronken 👏 nu lekker op bed morgen een nieuwe dag Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Er zitten soms echt van die klote dagen tussen @Kaatjemama. Maar je doet het goed. Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: kaatje🌺 Quinn Jane Reacher Leuke dingen: Ik heb een gaaf katten alfabet gekregen vandaag! Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Reacher: katten alfabet Wat moet ik me hier bij voorstellen 😃
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Kaatjemama: Wat moet ik me hier bij voorstellen Kijk maar eens op de draad van Reacher bij Wie is Wie.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei Bob: Kijk maar eens op de draad van Reacher bij Wie is Wie. Ik heb het gezien 😻 wat grappig 🤣
Lika Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Leuke dingen: de fijne mensen met wie ik speel; de vriendin die ik zag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden