MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge Marietje. En allen die volgen. Hier slaapt het hele huis nog. Ook de katten aan mijn voeteneind. Ik ben altijd vroeg wakker. Met het eerste daglicht meestal. Hemelvaart vandaag. Als ik nu naar de hemel kijk zie ik wel veel wolken, maar niemand die erop naar boven gaat. Twee dagen grauw en regen. De plantjes boffen maar. 4 uur geleden bewerkt door Oskar
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Idem hierzo. We krijgen familie over de vloer maar het weer werkt niet mee. Dauwtrappen is er niet bij. Ik zal het ganzenbord maar vast klaarzetten en de sjoelbak. Of we gaan gewoon bowlen 🤣 4 uur geleden bewerkt door bumperjim
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Je weet in drie zinnen een bijna compleet beeld van mijn jeugd op zon- en feestdagen op te roepen Bumper 🙃Toch roept het weemoed en nostalgie op. 4 uur geleden bewerkt door Oskar
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, We hebben eindelijk regen gekregen, het drupt nu nog wat na.... Gek, het kan 3 km verderop gieten terwijl het hier hartstikke droog blijft, schijnt iets met de Hondsrug te maken te hebben.... Maar mooi, alles ziet er gelijk zo mooi groen en fris uit. En jaaaa, dauwtrappen. Op de brommer met het hele spul om een uur of 3 's nachts naar Langevelderslag en vandaar een immens eind gaan lopen. Niet helemaal helder want de avond daarvoor lekker zitten doorzakken in de soos. De sjoelbak heb ik een paar jaar geleden weggegeven aan een collega, en ganzenbord.... hm, ik ga lekker haken vandaag. Geen bezoek, geen verplichtingen, alleen maar genieten. Oh ja, ook wat 'huishouden' natuurlijk. En eerst een bakje Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het zal in werkelijkheid wel een escape game worden, maar dan moet ik wel als de bliksem reserveren...
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ah ja, ganzenbord en sjoelen. Ik was een nakomertje in het gezin dus ik verloor altijd alles. Kinderleed (al kun je dat woord hier met goed fatsoen niet gebruiken voor zoiets onbenulligs).
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Door dat ganzenbord moet ik ineens denken dat mijn oudste zoon het altijd zo vreselijk vond als hij op ‘de dood’ kwam. Intens verdriet. Niet omdat hij dan weer terug naar start moest maar omdat het zo zielig was voor het gansje.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het lijkt hier wel herfst, kou, storm, regen. Vrienden van ons zitten in 1 van onze vakantiehuizen om mij te steunen nu ik ziek ben. Ik heb de neiging om me nu verantwoordelijk te voelen voor het weer, bang dat ze het niet naar hun zin hebben en zich vervelen. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Oskar: omdat het zo zielig was voor het gansje. Aaaah ❤️
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hé allerliefste @Oskar van de hele wereld, fijn je weer te lezen! Oskar reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 42 minuten geleden zei bumperjim: Idem hierzo. We krijgen familie over de vloer maar het weer werkt niet mee. Dauwtrappen is er niet bij. Ik zal het ganzenbord maar vast klaarzetten en de sjoelbak. Of we gaan gewoon bowlen 🤣 Gezellig @bumperjimveel plezier
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje🌺
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) De regelafstand heb ik weer verkeerd. Dat doe ik niet omdat ik dat niet kan, maar om jullie te pesten. Ik zit op de helft van mijn verplichte alcoholvrije 2 weken. Als eenmalige actie speel ik vandaag dus mee met het dagpact. Komende week heb ook niks in huis en kan dan niet in de verleiding komen. Dus dan hoef ik de regelafstand van het dagpact voorlopig niet overhoop te gooien. Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 hub 3 uur geleden bewerkt door hub02
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ging tegelijk kaatje. Ik heb je eraf gegooid. Ik hoop dat je niet meteen met drinken bent begonnen. Jouw inschrijving was nog geldig en je staat er weer op. Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje🌺 hub
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heel goed @hub02, teveel regelafstand,teveel spaties, of nóg erger geen spaties zijn mij een doorn in het oog. Dat hele perfectionisme, ik heb er genoeg van. (Zó, ik heb heel stoer een vergeten spatie niet verbeterd 💪) (Kijken of ik straks niet toch nog op bewerken klik ...)
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei Yana: Aaaah ❤️ Ja, het is een gevoelig jong. Hij vertelde dit pas jaren later. Hij houdt het liefst zijn gevoelens zorgvuldig verborgen. Hij lijkt erg op zijn vader. Zit er al met al nog een klein beetje vooruitgang in jouw ziek zijn @Yana? Al was het maar een klein schuifeltje. Het duurt al zo lang joh. Hoor je de merels nog wel zingen?
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei Yana: Heel goed @hub02, teveel regelafstand,teveel spaties, of nóg erger geen spaties zijn mij een doorn in het oog. Dat hele perfectionisme, ik heb er genoeg van. (Zó, ik heb heel stoer een vergeten spatie niet verbeterd 💪) (Kijken of ik straks niet toch nog op bewerken klik ...) Zou ik dat even voor je doen met die spatie? Dan klopt het tenminste eens een keer.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen morgen allemaal @Yanakan jij niets aan die natuurlijk misschien even thee drinken en overleggen of naar het dorp. Hier heerlijk weer geslapen wel met een beetje hulp pammetje maar goed.was even nodig.druk dagje vandaag want de jongste is vandaag jarig 13 jaar 🥳 hele dame wordt ze al. ze is me bonus dochter maar ben al bij de vader vanaf dr 2dejaar.Ze heeft een slaap feestje met vriendinnen gehad bij de moeder. We gaan zo koffie en taart eten 🥳en de ophalen. Ook hier het huis versier en vanavond pizzarrete met oma. ook heb ik nog stiekem nog een extra cadeautje. 2 kaarten voor Walibi gaat ze dan samen met haar vader heen. Vader dochter tijd. wat we veder gaan doen in de middag is nog niet bekend maar zal wel spelletje worden 60 seconds en hamburgers van de Mac. Hele fijne dag allemaal
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Er is vooruitgang @Oskar met nog diepe dalen. Ik hoor zeker de merels weer en, ook fijn, de wielewaal, gewoon in mijn eigen tuin! Veel mensen met longcovid worden maar niet beter, maar ik word weer helemaal gezond en dan ga ik me toch een partijtje huppelen in de wei! 3 uur geleden bewerkt door Yana Bob, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei hub02: Ging tegelijk kaatje. Ik heb je eraf gegooid. Ik hoop dat je niet meteen met drinken bent begonnen. Jouw inschrijving was nog geldig en je staat er weer op. Dagpact: MaryArt Yvonne renaldo61🐕 kaatje🌺 hub 🤣🤣nou was op het nippertje @hub02wad al bijna naar de winkel 😂 hub02 en Yana reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 minuten geleden zei hub02: Zou ik dat even voor je doen met die spatie? Dan klopt het tenminste eens een keer. graag (maar 'zou'?) lady jane reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je ZOU kunnen zeggen "dat is heel lief van je". Voor straf mag je het nu zelf doen. Yana reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden