Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ja die. Valt mee hoor. Beetje Eitje... en in het begin een uitdaging en wat tellen en rekenen en sons wat uithalen..... Hier is die versie alleen met meer knallende kleuren.. ik weet nog steeds niet hoe ik een foto moet doen. ( ach ieder zijn kwaliteiten toch?) HIer donkerblauw paars roze oranje rooiig groen rare kleur knalgeel en hopelijk zo weer naar blauw. Het " knalt" meer dan ik had verwacht haha..) Ach.. dan gaan we knallen op de spijkerbroek. 😆 Ooit nog maar eens een rustigere versie maken. De rustigere herfstkleuren dan.. En VRAAG: En wat heb ik vanavond last gehad van craving...... echt ..Niet normaal en nog......... Nu aan de avondthee en ( oven ging goed) kha kaascrackertjes gemaakt. Beter dat dan alcohol. Dus zo een beetje snoepen... ervan. Hebben jullie dat ook wel eens dat die GIERENDE trek opkomt??????? ? En wat doen jullie dan.? Echt GIGA last van. Zit nu aan de thee en kaasgevalletje %s om %s bewerkt door Marjolijn Tja.. dus haak me suf effe Reacher en rapilos reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Kan iemand mij op het nachtpact zettten 😅 please
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dank je @Quinn ben op een feestje Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gaat goed hertog 0.0 en een goede band leuke ding van vandaag is dat ik net een man een mini wijntje in zag schenken hij moet vast rijden. Trots gevoel op me zelf dat gevecht heb ik nu niet Marjolijn en Quinn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 40 minuten geleden zei Kaatjemama: Gaat goed hertog 0.0 en een goede band leuke ding van vandaag is dat ik net een man een mini wijntje in zag schenken hij moet vast rijden. Trots gevoel op me zelf dat gevecht heb ik nu niet Knap joh. Zo is dat.... respect voor jou. Buiten dat een feestje voor mij fysiek nog niet gaat vind ik het superknap hoe jij het doet met al die uitdagingen.... en ik hoop dat je ook toch kunt genieten van dat feestje.. %s om %s bewerkt door Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja vindt ik ook wel maar misschien is het dat ik wel hoog in me stemming zit de laatste tijd makkelijker 🤷🏼♀️
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Kaatjemama: Ja vindt ik ook wel maar misschien is het dat ik wel hoog in me stemming zit de laatste tijd makkelijker 🤷🏼♀️ Fijn joh. Word ik blij van voor jou!!!!! Kaatjemama reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Toch nog maar effe vragen: (ik ga er niks mee doen hoor..... ) Maar herkennen jullie die gierende trek?????? En tips??? Oliebollenmetappelflappen. ga ik morgen de 4 weken aantikken... en dan krijg je dit. Ooit een aantal jaar droog. Maar er verder niks mee " gedaan" ( en had liefdevolle steun van mijn man). Nu alleen en geheel andere situatie..en aan van alles " gewerkt" dat weet ik.. maar toch raar... ( en strontververvelend). Sorry... moest er ff uit...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Marjolijnik ga dan meestal sporten, maar dat is voor jou natuurlijk geen optie. Helpt het haken wel wat? Wat mij ook helpt: er van een afstandje naar proberen te kijken. Oké je hebt trek, maar dat is niet erg, het gaat weer voorbij en je hoeft er niks mee te doen.
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En morgen ben je vier weken alcoholvrij, dat heb je toch maar even geflikt! Marjolijn reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Das over 30 minuten 🤭 Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Klopt @Rosee. Dat probeer ik nu ook. Ik weet het Day het voorbij gaat. Stom hé? En er dan toch zo'n "last" van hebben. En ja... even fanatiek stukje haken helpt eigenlijk wel. Nee.. sporten gaat niet.. maar wie weet... ooit weet es. En dat laatste.. ik hoef en MOET er vooral niks mee doen. Ik ga ga zo direct in mijn bed maat es een lange meditatie doen van mijn app ( een yoga nidra denk ik) dank je wrl voor het meedenken. Ken jij dat nog... die nare trek???? Rosee reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Freekie. Dank je wel. Relativeren door anderen helpt zo. 👍
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Marjolijnmorgen 4 weken 🥳👏zo super echt knap met alles wat je meemaakt ene kwa trek neem meestal iets van chocola of koek 😨 en mij hielp in het begin ijsthee green 🤷🏼♀️waarom geen idee
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Dank je wel lieve mensen. Tandenpoetsen en rest " badkamerdingen" en ik ga plat met een goede waarschijnlijk yoga nidra) meditatie. Poehee. Welterusten allen. En iedereen slaap heel lekker. %s om %s bewerkt door Marjolijn
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 9 uur geleden zei Marjolijn: Hebben jullie dat ook wel eens dat die GIERENDE trek opkomt??????? ? En wat doen jullie dan.? Echt GIGA last van. Zit nu aan de thee en kaasgevalletje Ja dat dus. Thee zetten doe ik dan. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gisteravond inderdaad sloten thee gedronken en alle gebakken kaascrackertjes naar binnen gewerkt. bumperjim reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Lang. Had er de hele avond last van. Bar vervelend. En kwam eigenlijk uit het niets( denk ik). Maar goed. Ik heb 't gered. En later hielp de meditatie tegen de onrust. %s om %s bewerkt door Marjolijn bumperjim en rapilos reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden