Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nou was eerst bang omdat ik me nu weer laaste tijd goed voelde dat dat verkeerd zou overkomen bij de bedrijfsarts 

maar de andere kant is weer om het hoekje komen zetten.

maak me gewoon dan veel te druk om alles blijft maar  negatief malen in me hoofd.

morgen om deze tijd idd dan ben ik al geweest 😊

Geplaatst
1 uur geleden zei Quinn:

Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.

Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.

Ik heb net een hele vieze soep gegeten. Zelfgemaakte courgette preisoep. Is altijd lekker, maar had er nu een blikje chilibonen en kaas doorheen gedaan. Zat een niet lekker smaakje aan. Blij dat t op is.

Geplaatst

Heldhaftig dat je die soep dan toch hebt opgegeten @Rosee, als ik in de bewoonde wereld zou wonen zou dat het ideale moment zijn om thais ofzo te laten bezorgen.

Neem nu maar een extra lekker toetje, ijs met slagroom en aardbeien is het hier 😋

Geplaatst

Wacht hier tot er beweging in komt hij gaat  bananen brood bakken heeft hij beloofd 😊👏

en  ik de schade daarna kan opruimen in de keuken. 😅😂😂

Geplaatst (bewerkt)

Leuk van vandaag: fijne, meedenkende, altijd snel terugmailende klanten. Scandinaviërs. De beste klanten 👌🏼 Nooit gezeik mee en soms een klein praatje.

Verder heb ik iets erg leuks op instagram gezet. ik weet niet of eigen leuks ook meetelt of dat het meetelt bij iemand anders. Wel leuk om dan iemand anders' leuks van de dag te zijn. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

@Kaatjemama heel veel sterkte. Dat gaat je lukken.

En @bumperjim morgen lekker uit eten met je vrouw. Maak er een kleine feestje van. Dat zijn de leukste!!!!!

Hier beetje behelpen nu ik geen hulp meer heb.  Komt goed.  Stukje verder gehaakt ook. Wordt leuk. En zo een goede meditatie of slaapverhaal uitzoeken van mijn app. Eens kijken welke ik wil.   

Trusten mensen. Alvast. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...