Quinn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Hmm, angst is *. Maar morgen om deze tijd is het geweest 🌷 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nou was eerst bang omdat ik me nu weer laaste tijd goed voelde dat dat verkeerd zou overkomen bij de bedrijfsarts maar de andere kant is weer om het hoekje komen zetten. maak me gewoon dan veel te druk om alles blijft maar negatief malen in me hoofd. morgen om deze tijd idd dan ben ik al geweest 😊
Rosee Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei 1 uur geleden zei Quinn: Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte. Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord. Ik heb net een hele vieze soep gegeten. Zelfgemaakte courgette preisoep. Is altijd lekker, maar had er nu een blikje chilibonen en kaas doorheen gedaan. Zat een niet lekker smaakje aan. Blij dat t op is. Kaatjemama reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei @Rosee dat moet haast wel aan de courgette hebben gelegen. Of misschien aan de prei. De kaas kan onmogelijk verkeerd zijn. Rosee en bumperjim reageerden hierop 1 1
Rosee Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei @Quinnik denk toch die chilibonen, zat zo'n blikkerig smaakje aan, ieuw.
Rosee Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei @Kaatjemamawaarom zou dat verkeerd overkomen bij de bedrijfsarts? Juist fijn dat je je goed voelde. Gaat met vallen en opstaan toch?
Yana Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Heldhaftig dat je die soep dan toch hebt opgegeten @Rosee, als ik in de bewoonde wereld zou wonen zou dat het ideale moment zijn om thais ofzo te laten bezorgen. Neem nu maar een extra lekker toetje, ijs met slagroom en aardbeien is het hier 😋 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei 4 minuten geleden zei Rosee: @Kaatjemamawaarom zou dat verkeerd overkomen bij de bedrijfsarts? Juist fijn dat je je goed voelde. Gaat met vallen en opstaan toch?
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei @Roseebij een hypomanie kan ik mezelf behoorlijk ook voor de gekhouden en kom ik heel anders over bij de bedrijfsarts wat uiteindelijk problemen kan opleveren Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Positief ding van vandaag Dat jongste zoon lekker naast me op de bank ligt 🥰 Reacher, lady jane, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei positieve dag gehad met dochter, meteen een trein na de spits en net een heerlijk bord couscous achter de kiezen. Koffie met een snuf kaneel als toetje. rapilos, Kaatjemama, Marjolijn en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Wacht hier tot er beweging in komt hij gaat bananen brood bakken heeft hij beloofd 😊👏 en ik de schade daarna kan opruimen in de keuken. 😅😂😂
Reacher Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nachtpact Reacher Leuk vandaag: Een bloem van Lego op mijn bureau, van een collega gekregen Een volgende stap op het gebied van mijn naamswijziging. Yana en Marjolijn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nachtpact Reacher Quinn Leuk van vandaag? Hmm, de vervelende strikt de regels volgende gast van de dienst hier is de halve nacht bezig geweest om mij helder te krijgen. Mensen zijn veel prettiger dan je denkt. Kaatjemama, bumperjim, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei toetje voor Quinn... Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei (bewerkt) Leuk van vandaag: fijne, meedenkende, altijd snel terugmailende klanten. Scandinaviërs. De beste klanten 👌🏼 Nooit gezeik mee en soms een klein praatje. Verder heb ik iets erg leuks op instagram gezet. ik weet niet of eigen leuks ook meetelt of dat het meetelt bij iemand anders. Wel leuk om dan iemand anders' leuks van de dag te zijn. 6 mei bewerkt door bumperjim lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei @Kaatjemama heel veel sterkte. Dat gaat je lukken. En @bumperjim morgen lekker uit eten met je vrouw. Maak er een kleine feestje van. Dat zijn de leukste!!!!! Hier beetje behelpen nu ik geen hulp meer heb. Komt goed. Stukje verder gehaakt ook. Wordt leuk. En zo een goede meditatie of slaapverhaal uitzoeken van mijn app. Eens kijken welke ik wil. Trusten mensen. Alvast.
Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei 38 minuten geleden zei Yana: toetje voor Quinn... Wauwww. Heerlijk quinn. Gesmuld?
Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei En nu rap op het nachtpact. Moet ik nog effe zoeken. Tja.
Marjolijn Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nachtpact Reacher Quinn Marjolijn. Hehehe. Ik ben er. Ik ga straks truttig hete melk met honing doen... truttig naar wel goed eigenlijk.
lady jane Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nachtpact Reacher Quinn Marjolijn Jane Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 mei Rapport Geplaatst 6 mei Nachtpact Reacher Quinn Marjolijn Jane kaatje🌺 hier heerlijke geur van vers gebakken bananenbrood 🥰 Marjolijn en lady jane reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden