Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste. 

Geplaatst
5 uur geleden zei renaldo61:

Gisteren dinsdag bij de huisarts geweest. Zoals ik verwacht had heb ik buiten de Trazadone niets anders voorgeschreven gekregen. Ik weet het echt niet meer. Toen ik alchohol dronk sliep ik tenminste. 

Slecht slapen is vreselijk. Wat heb je allemaal al geprobeerd? Als je moeite hebt met in slaap vallen kan ik yoga nidra aanraden. Installeer bijvoorbeeld de gratis app insight timer, telefoon naast je bed met een begeleide yoga Nidra (lichaamsscan) in het Engels of Nederlands en dan lekker in slaap vallen, je hoeft je telefoon niet uit te zetten, er komen geen reclames.

Geplaatst

Ik doe yoga nidra vrijwel dagelijks. ( meditation moments app) In slaap vallen lukt mij daarbij zelden. wel ontspant het mij. En helpt het voor de juiste focus. Dat is al winst.

Geplaatst

Goedenmorgen allemaal en fijne dag! Hier een maandaggevoel. Toch vreemd zo'n vrije 5 mei. Wel heel veel kunnen doen gisteren. De tuin is brandschoon. @renaldo61, heb dit dus ook gehad.. Dat slechte slapen en geen benzo's krijgen vanwege verslavingsgevoeligheid. Het is een lange strijd geweest. Uiteindelijk wel wat gekregen om te slapen. Het komt gewoon door je verslavingsgevoeligheid dat je die niet krijgt. De huisarts heeft uiteindelijk mondjesmaat oxazepam voorgeschreven. De ene arts is de andere ook niet. Bij een verslavingsarts krijg je ze sowieso niet. Succes ermee. Weet wat het is helaas.

Geplaatst

Ik ben mijn hele leven al een slechte slaper, maar ik wil naast de vele en noodzakelijke medicijnen zeker geen slaapmedicatie. Daarom ben ik erg blij met de meditatie app. Erg plezierig. Veel soorten meditatie, waarvan de yoga nidra meditaties wel het meest krachtig zijn. 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Marjolijn:

Ik ben mijn hele leven al een slechte slaper, maar ik wil naast de vele en noodzakelijke medicijnen zeker geen slaapmedicatie. Daarom ben ik erg blij met de meditatie app. Erg plezierig. Veel soorten meditatie, waarvan de yoga nidra meditaties wel het meest krachtig zijn. 

Welke meditatie app heb jij Marjolijn?

Geplaatst

Vanmiddag een tamelijk heftig gesprek met de psych over zelfacceptatie. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dat een issue was voor me. 

Geplaatst

Hmm ja, zet maar op de lijst. Alles is te leren tenslotte.

Wat eten jullie? Ik heb hier geruchten over bloemkool gehoord.

Geplaatst

Niet echt @Quinnzon naar gevoel in me buik/misselijk morgen ook naar de bedrijfsarts heel end rijden vindt niet fijn.heb enorme angst in de auto op auto wegen /snelwegen. Zit gewoon zoveel in me hoofd.

Geplaatst

Ja  zo angstig dan zweet breekt me uit. Helaas is openbaar vervoer geen optie morgen het is balen blij als ik morgen terug ben.lief dat je het vraagt 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...