Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Marjolijn is er iemand om even te bellen om gewoon wat te kletsen? @rapilos je bent wel aan de antibiotica nu toch? Lastige dag, maar er wordt ontzettend lief om me gedacht en gezorgd. c had een spoedgeval, dus ik kom hier maar even hangen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Lika: Zwart, lekker! Is er een andere manier? ☕
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bellen is nu geen optie. Ben ook erg benauwd. Pijn is ook erg aanwezig
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ook koffie voor @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Het lukt me niet om alles bij te lezen, dus ik weet niet precies waarom je dag zo lastig is @Quinn. Ik ben dan een beetje bang iets helemaal verkeerd te zeggen. Maar sterkte in ieder geval! 1 uur geleden bewerkt door Lika Jij = bij
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Is er een andere manier? ☕ Nee, eigenlijk niet:-)
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Marjolijn: Bellen is nu geen optie. Ben ook erg benauwd. Pijn is ook erg aanwezig Komt de thuiszorg nog?
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah, ik snap het. Ja, dat lijkt me idd ontzettend lastig.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hmm ja, dus dat. Voldeed Rome aan je verwachtingen?
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja. Prachtig. Maar echt niet normaal zoveel toeristen ( net als ik).
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Maar ongelofelijk wat er nog aan ouds is te vinden ! En steeds is er nog iets:-)
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah ja, het is zoveel dat je er na drie dagen blasé van wordt hè?
Marjolijn Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Ik heb jaren geleden een excursiereis olv een geschiedkundige/archeoloog gedaan. Groepje van 18. Was geweldig. We sliepen en dineerden even buiten Rome op het platteland. Dus 's avonds heerlijk rustig en bijkomen van alles van die dag.
Marjolijn Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 20 minuten geleden zei Lika: Komt de thuiszorg nog? Helaas. Het leek beter te gaan.
Marjolijn Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Net effe drinkbouillon gemaakt.
Quinn Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Ja, rust vind je in Rome niet echt gemakkelijk. Maar ik hield toen wel van het bruisende. Heb je iemand achter de hand @Marjolijn?
Marjolijn Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Nee helaas niet. Mijn zoon woont aan de andere kant van nl. Zijn partner tobt ook met gezondheid. Dus dat gaat niet. Mijn man overleed een aantal jaar geleden. Daarna ging ik zelf steeds meer met de gezondheid tobben.
Marjolijn Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 7 minuten geleden zei Quinn: Ja, rust vind je in Rome niet echt gemakkelijk. Maar ik hield toen wel van het bruisende. Heb je iemand achter de hand @Marjolijn? Ik vond die afwisseling van overdag druk en in de avond rust heel fijn. Zou het nu niet meer kunnen maar prachtige herinneringen aan. Ook van reisjes met mijn man. Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden 53 minuten geleden zei Quinn: Ah ja, het is zoveel dat je er na drie dagen blasé van wordt hè? Echt!
Lika Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Bruisend vind ik prachtig. Rijen toeristen is andere koek. Ik ben niet zozeer uit op rust hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden