Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Marjolijn is er iemand om even te bellen om gewoon wat te kletsen?
@rapilos je bent wel aan de antibiotica nu toch?

Lastige dag, maar er wordt ontzettend lief om me gedacht en gezorgd. c had een spoedgeval, dus ik kom hier maar even hangen.

Geplaatst (bewerkt)

Het lukt me niet om alles bij te lezen, dus ik weet niet precies waarom je dag zo lastig is @Quinn. Ik ben dan een beetje bang iets helemaal verkeerd te zeggen. Maar sterkte in ieder geval!

bewerkt door Lika
Jij = bij
Geplaatst

Ik heb jaren geleden een excursiereis olv een geschiedkundige/archeoloog gedaan. Groepje van 18. Was geweldig. We sliepen en dineerden even buiten Rome op het platteland. Dus 's avonds heerlijk rustig en bijkomen van alles van die dag. 

Geplaatst

Nee helaas niet. Mijn zoon woont aan de andere kant van nl. Zijn partner tobt ook met gezondheid. Dus dat gaat niet. Mijn man overleed een aantal jaar geleden. Daarna ging ik zelf steeds meer met de gezondheid tobben. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Quinn:

Ja, rust vind je in Rome niet echt gemakkelijk. Maar ik hield toen wel van het bruisende. Heb je iemand achter de hand @Marjolijn?

Ik vond die afwisseling van overdag druk en in de avond rust heel fijn. Zou het nu niet meer kunnen maar prachtige herinneringen aan. Ook van reisjes met mijn man. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...