Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Het lukt me niet om alles bij te lezen, dus ik weet niet precies waarom je dag zo lastig is @Quinn. Ik ben dan een beetje bang iets helemaal verkeerd te zeggen. Maar sterkte in ieder geval!

bewerkt door Lika
Jij = bij
Geplaatst
2 minuten geleden zei Marjolijn:

Bellen is nu geen optie. Ben ook erg benauwd. Pijn is ook erg aanwezig 

Komt de thuiszorg nog?

Geplaatst

@lady jane, het is hier nog steeds droog, maar vertrouw er maar op dat het vanavond gaat regenen. Heb net wel de plantjes in de kas en de pas geplante Hedera water gegeven

De rest doet de tuin buurman de komende dagen

@Quinnja, heb gisteren twee tabletjes antibiotica geslikt

Meer hoefde niet volgens de dokter

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤

Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Vandaag gaat vrijwel alles fout. Ik ben zeer frustratieintolerant. De Stier zegt dan, ga jij maar even naar bed. Dat heb ik zojuist gedaan. Tgaat alweer een beetje 🫤

Ik heb geeneens zin om uit te leggen wat precies. Het zijn vreselijk suffe dingen. Maar zo gauw ik 3 of 4 frustraties heb gehad dan trek ik het verder niet meer. Gewoon mini-frustraties, mag van alles zijn 😐

+1

Ik lig in mijn bedje na een huilbui vandaag. Gewoon moe. Ik geef het toe.

Geplaatst

Quinn, dat is mooi, dat ze belden. 

Mooie van mijn dag: gelachen met man en dochter om een grap van mijn man.

Geplaatst

Nachtpact:

Quinn

Lika

Marjolijn
kaatje 🌺

sorry helaas niet bij kunnen. Lezen doe ik morgen ochtend even. 
fijne avond allemaal hier heb ik toch wel effe lastig blijf maar piekeren en cravibg 

Geplaatst

Nachtpact:

Quinn  
Lika  
Marjolijn
kaatje 🌺

Vandaag een dierbare die niet durfde te hopen gelukkig zien worden. In mijn hoofd was dat een prachtig gezicht.
Een roos in elkaar gezet van LEGO. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...