renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een nieuwe maand. Nog steeds slecht slapen, barstende hoofdpijn.
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen! Het hele land is vrij vandaag omdat de Stier jarig is 🥳 lady jane en Bob reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen @renaldo61, @MaryArt, @bumperjim en alle andere frummers, De zon schijnt al gul, ik ga er een mooie dag van maken. Maar eerst natuurlijk even een bakje.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei bumperjim: Goeiemorgen! Het hele land is vrij vandaag omdat de Stier jarig is 🥳 Lekker van genieten dan Jim, van harte gefeliciteerd met jouw lief bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Ik heb vreselijk goed geslapen. Gisteren niet aan de alcohol geweest en OOK de schermpjes links laten liggen. Ik was alweer bezig met een heel verhaal op facebook met een filmpje erbij, toen de Stier zei laten we weer een episode van onze serie kijken. Toen heb ik het hele verhaal laten zitten en vandaag geen zin meer om af te maken. Want het is allemaal flauwekul. Het houdt zodanig je hersenpan bezig dat je er slecht van slaapt. En van alcohol krijg ik vreselijk hoge bloeddruk weet ik nu ik het gemeten heb een maandje geleden. Laatst ook weer een keer, bijna eng zo'n bonkende kop. Dan krijg ik vreselijk spijt en vraag me af waarom me dat niet eerder is opgevallen. Enfin, drugs dus. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal ☀️
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjim🥳 gefeliciteerd met lief fijne dag vandaag.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @bumperjim nu snap ik eindelijk de bijnaam van je lief haha. Mijn vader was ook op 1 mei jarig en een echte stier.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Had ik gistermiddag en -avond constant het gevoel dat het vrijdag was, blij als ik me bedacht dat het nog niet zover was... loop ik nu rond met het vaste gevoel dat het zaterdag is, stress, want er moet nog zoveel en bla bla bla... realiseer ik me net dat het vrijdag is... lekker zo 🤭 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Zo koffie op konijnen gevoerd ,vaatwasser gedaan. Tas helemaal ingepakt veel te veel eigenlijk voor me zus de kleine autootje 🙈 We gaan weekendje Denekamp met de familie (trekkertrek)knappe boeren kijken 😎 Voor nu klaar voor de laatste keer therapie had nooit kunnen bedenken wilde daar begin van jaar echt niet naar toe. En nu baal ik dat je het op zit☹️ wat hou ik van die steun herkenning regelmaat en de gezelligheid.vandaag afscheid nemen. Zeg alvast sorry ik zal veel schrijven dit weekend wordt een flinke test me hele familie gaat aan de zuip. Ik heb een tray 0.0 koud staan alvast en zak snoep. Een app voor vogel geluiden te herkennen tja oud bollig misschien maar ik vindt het fantastisch daar nu al zin in. 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Woord te weinig
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden gewoon doen wat goed voelt Kaatje, heel veel plezier. Kaatjemama reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 stroumfke
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Q meldt zich. En snel door, want te laat. DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 stroumfke Quinn
rapilos Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Een hele goede morgen allemaal, druk dagje vandaag : Eerst een paar uurtjes naar het winkeltje. Vanmiddag bij iemand cadeaupakketjes maken voor het winkeltje.Hondje maar mee Met de auto , eng...🙈 Was opvouwen, strijken ook nog Van de week gestoken door een teek in mijn lies. Kwam daar pas gisteren achter, omdat ik iets voelde prikken. Teek had zich al helemaal ingegraven en er was een fikse rode kring eromheen Kreeg hem er met moeite uit Plek, zo groot alsof ik door een daas was gestoken. Huisarts vanochtend gebeld, wat te doen. belt vandaag terug. wil eigenlijk echt geen antibiotica (heb ik al genoeg geslikt in mijn leven ) Bovendien schijnt dat niet te helpen als dat beest er al een paar dagen zit Hoop dat ze zegt, maar even aankijken En hopen dat er geen lyme gaat ontwikkelen Enfin lieve mensen, moet weg Laters..
hub02 Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 stroumfke Quinn hub Ik krijg die regelafstand nooit goed. Misschien lukt het de volgende. Gisteren de fles wijn die over was aan mijn vriend meegegeven. Vandaag begint mijn 24/6 week weer. Dus beter geen drank in huis hebben, want dat gaat gegarandeerd fout natuurlijk. Vanaf vandaag weer nuchter, en gek genoeg vind ik dat helemaal niet erg.
Yana Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden (bewerkt) @rapilos die rode kring betekent juist dat je al besmet bent met lyme en je moet zeker een antibioticakuur nemen, dat helpt wel degelijk. Nu meteen vandaag mee beginnen. Je wilt geen lyme hebben, dat is echt niet grappig! Wat je huisarts ook gaat zeggen, zorg dat je een kuur krijgt! (doxycycline voor minstens 10 dagen.) Wees maar dankbaar voor die rode kring want die is er lang niet altijd als je besmet bent, jij weet het nu in ieder geval zeker. 40 minuten geleden bewerkt door Yana
hub02 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden @rapilosBen natuurlijk geen dokter. Maar ik weet dat ik geen seconde zou nadenken als ik moest kiezen tussen de kans op Lyme en antibiotica. Ik ben het helemaal met @Yana eens en ik vind dat jij EN jouw dokter daar niet te nonchalant mee moeten omgaan. Wees allert hiermee.
Yana Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden (bewerkt) Dokters weten zo verschrikkelijk veel niet. Een huisarts in Den Haag dacht mij ooit af te schepen met een zalfje voor babybilletjes toen ik met een wat a-typische vlek door lyme bij hem kwam. Die dokters in de stad weten al helemaal van toetedeballe. 33 minuten geleden bewerkt door Yana
hub02 Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden 7 minuten geleden zei Yana: Dokters weten zo verschrikkelijk veel niet. Ja, en luisteren kunnen ze ook niet, of ze nemen er gewoon de tijd niet voor. Ik was bijna dood wegens tekort aan rode bloedcellen. De cardioloog vond dat ik de dagtherapie voor hartpatienten moest gaan volgen, (zit tussen de oren, hoorde je hem denken) ik kon niet eens meer in bed kruipen. Die dag kreeg mijn mijn huisarts de laboratoriumuitslag binnen en nog diezelfde dag lag ik 16 uur in het ziekenhuis, spoed-bloedtransfusie. En ja, "U was bijna dood meneer, waarom bent u niet eerder gekomen?". Af en toe zou je ze wat. Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Breek me de bek niet open. Ik lag een half jaar geleden jankend op de grond in de huisartsenwachtkamer, kon niet meer rechtop komen, zó verschrikkelijk ziek en dan weggestuurd worden met een doos oxazepam want het zal wel een paniekstoornis zijn. Achteraf bleek dat ze er inderdaad weinig aan konden doen want longcovid maar de nonchalance en het gebrek aan medeleven vond ik stuitend. Oh ja, en in het Franse ziekenhuis zeiden ze in september dat ik een hersenbloeding had gehad en moest ik dringend aan de bloedverdunners en onder controle, kom ik in Nederland bij een neuroloog en die kijkt naar dezelfde scan en zegt "waarom slikt u bloedverdunners, ziet er allemaal prima uit".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden