Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb vreselijk goed geslapen. Gisteren niet aan de alcohol geweest en OOK de schermpjes links laten liggen. Ik was alweer bezig met een heel verhaal op facebook met een filmpje erbij, toen de Stier zei laten we weer een episode van onze serie kijken. Toen heb ik het hele verhaal laten zitten en vandaag geen zin meer om af te maken. Want het is allemaal flauwekul. Het houdt zodanig je hersenpan bezig dat je er slecht van slaapt.

En van alcohol krijg ik vreselijk hoge bloeddruk weet ik nu ik het gemeten heb een maandje geleden. Laatst ook weer een keer, bijna eng zo'n bonkende kop. Dan krijg ik vreselijk spijt en vraag me af waarom me dat niet eerder is opgevallen.

Enfin, drugs dus. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Had ik gistermiddag en -avond constant het gevoel dat het vrijdag was, blij als ik me bedacht dat het nog niet zover was... loop ik nu rond met het vaste gevoel dat het zaterdag is, stress, want er moet nog zoveel en bla bla bla... realiseer ik me net dat het vrijdag is... lekker zo 🤭

Geplaatst (bewerkt)

Zo koffie op

konijnen gevoerd ,vaatwasser gedaan. Tas helemaal ingepakt veel te veel eigenlijk voor me zus de kleine autootje 🙈

We gaan weekendje Denekamp met de familie (trekkertrek)knappe boeren kijken 😎

Voor nu klaar voor de laatste keer therapie had nooit kunnen bedenken wilde daar begin van jaar echt niet naar toe. En nu baal ik dat je het  op zit☹️ wat hou ik van die steun  herkenning regelmaat  en de gezelligheid.vandaag afscheid nemen.

Zeg alvast sorry ik zal veel schrijven dit weekend wordt een flinke test me hele familie gaat aan de zuip. Ik heb een tray 0.0 koud staan alvast en zak snoep. Een app voor vogel geluiden te herkennen tja oud bollig misschien maar ik vindt het fantastisch daar nu al zin in.

bewerkt door Kaatjemama
Woord te weinig
Geplaatst

Een hele goede morgen allemaal,

druk dagje vandaag :

Eerst een paar uurtjes naar het winkeltje.

Vanmiddag bij iemand cadeaupakketjes maken voor het winkeltje.Hondje maar mee
Met de auto , eng...🙈

Was opvouwen, strijken ook nog

Van de week gestoken door een teek in mijn lies.
Kwam daar pas gisteren achter, omdat ik iets voelde prikken.
Teek had zich al helemaal ingegraven en er was een fikse rode kring eromheen
Kreeg hem er met moeite uit

Plek, zo groot alsof ik door een daas was gestoken.
Huisarts vanochtend gebeld, wat te doen.
belt vandaag terug.
wil eigenlijk echt geen antibiotica (heb ik al genoeg geslikt in mijn leven )
Bovendien schijnt dat niet te helpen als dat beest er al een paar dagen zit
Hoop dat ze zegt, maar even aankijken
En hopen dat er geen lyme gaat ontwikkelen

Enfin lieve mensen, moet weg
Laters..

Geplaatst

DAGPACT:
MaryArt
Yvonne 

kaatje 🌺
stroumfke
Quinn

hub

Ik krijg die regelafstand nooit goed. Misschien lukt het de volgende. Gisteren de fles wijn die over was aan mijn vriend meegegeven. Vandaag begint mijn 24/6 week weer. Dus beter geen drank in huis hebben, want dat gaat gegarandeerd fout natuurlijk. Vanaf vandaag weer nuchter, en gek genoeg vind ik dat helemaal niet erg. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...