renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een nieuwe maand. Nog steeds slecht slapen, barstende hoofdpijn.
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen! Het hele land is vrij vandaag omdat de Stier jarig is 🥳 Bob en lady jane reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen @renaldo61, @MaryArt, @bumperjim en alle andere frummers, De zon schijnt al gul, ik ga er een mooie dag van maken. Maar eerst natuurlijk even een bakje.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei bumperjim: Goeiemorgen! Het hele land is vrij vandaag omdat de Stier jarig is 🥳 Lekker van genieten dan Jim, van harte gefeliciteerd met jouw lief bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb vreselijk goed geslapen. Gisteren niet aan de alcohol geweest en OOK de schermpjes links laten liggen. Ik was alweer bezig met een heel verhaal op facebook met een filmpje erbij, toen de Stier zei laten we weer een episode van onze serie kijken. Toen heb ik het hele verhaal laten zitten en vandaag geen zin meer om af te maken. Want het is allemaal flauwekul. Het houdt zodanig je hersenpan bezig dat je er slecht van slaapt. En van alcohol krijg ik vreselijk hoge bloeddruk weet ik nu ik het gemeten heb een maandje geleden. Laatst ook weer een keer, bijna eng zo'n bonkende kop. Dan krijg ik vreselijk spijt en vraag me af waarom me dat niet eerder is opgevallen. Enfin, drugs dus. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal ☀️
Kaatjemama Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden @bumperjim🥳 gefeliciteerd met lief fijne dag vandaag.
lady jane Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers @bumperjim nu snap ik eindelijk de bijnaam van je lief haha. Mijn vader was ook op 1 mei jarig en een echte stier.
Yvonne Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Had ik gistermiddag en -avond constant het gevoel dat het vrijdag was, blij als ik me bedacht dat het nog niet zover was... loop ik nu rond met het vaste gevoel dat het zaterdag is, stress, want er moet nog zoveel en bla bla bla... realiseer ik me net dat het vrijdag is... lekker zo 🤭 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden (bewerkt) Zo koffie op konijnen gevoerd ,vaatwasser gedaan. Tas helemaal ingepakt veel te veel eigenlijk voor me zus de kleine autootje 🙈 We gaan weekendje Denekamp met de familie (trekkertrek)knappe boeren kijken 😎 Voor nu klaar voor de laatste keer therapie had nooit kunnen bedenken wilde daar begin van jaar echt niet naar toe. En nu baal ik dat je het op zit☹️ wat hou ik van die steun herkenning regelmaat en de gezelligheid.vandaag afscheid nemen. Zeg alvast sorry ik zal veel schrijven dit weekend wordt een flinke test me hele familie gaat aan de zuip. Ik heb een tray 0.0 koud staan alvast en zak snoep. Een app voor vogel geluiden te herkennen tja oud bollig misschien maar ik vindt het fantastisch daar nu al zin in. 3 minuten geleden bewerkt door Kaatjemama Woord te weinig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden